陳茵媺自認錫番肥豪
其他娛樂名人影片

陳茵媺( Aimee)前日去完中環出席活動之後,喺 4點幾就去咗附近行街,佢先喺連卡佛揀鞋。蜜運中嘅女仔唔單止特別靚,而且仲好和藹可親,當記者走埋去問佢拍拖開唔開心時,佢都有問必答,仲笑到好甜咁話:「 OK啦!做嘢都好開心。」面對近日心廣體胖嘅男朋友陳豪, Aimee就錫住男友話唔算係好肥,而且近日男友要趕戲應該都會好辛苦,至於會唔會錫番佢,陳茵媺就話:「 OK啦!有呀,佢都好好。」面對近日挖角潮,陳茵媺就即刻打起精神向 TVB表忠,佢話:「我會一直留喺 TVB,同公司合作好開心,而且我嘅合約仲有好耐。」之後就拎住戰利品行去攞車走人。

放大圖片
陳豪之前去試衫,後面望埋去明顯肥&#21655;兩個碼,變&#21655;豪華臀。<br/>資料圖片

陳豪之前去試衫,後面望埋去明顯肥咗兩個碼,變咗豪華臀。資料圖片

放大圖片
阿 Lynn平民打扮去到中環揀冷衫,應該走唔甩男友城城&#22000;份。

阿 Lynn平民打扮去到中環揀冷衫,應該走唔甩男友城城嗰份。

熊黛林揀冷衫

另外,大約 6點鐘就見到熊黛林( Lynn)着住 T恤牛仔褲戴副黑超現身 H&M,同平時喺天橋千嬌百媚嘅感覺完全唔同,見佢一邊揀冷衫一邊講電話不知傾得幾開心,睇嚟男友郭富城應該就快有新衫着。買完衫之後阿 Lynn碰到兩個朋友,寒暄咗一陣佢就攞車離開。


有愛情滋潤嘅 Amiee買完鞋後撞見記者,打完招呼急急腳走人。

陳茵媺 自認 錫番 肥豪  陳豪

arrow
arrow
    文章標籤
    陳茵媺 自認 錫番 肥豪 陳豪
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()