7/6 9:05pm
無論正面側面,黎姿雖然佗住雙胞巨肚,但行動唔論盡。

娛頭

四菲兩護團隊照顧  180磅巨肚黎姿代弟返工

2010年06月10日

婚後立即展開造人大計的黎姿,其夫婿馬廷強都熱愛小朋友,加上已屆三十九歲高齡,生仔大計更刻不容緩。去年中決定速戰速決,接受生仔聖手何永超醫生進行人工受孕,成功將胚胎植入,去年十月證實懷有雙胞胎,預產期在今年七月。
雖然佗住兩個金笸籮,但黎姿對細佬黎嬰的皮膚護理中心生意仍非常着緊,個肚籮咁大,孭住高達一百八十磅重,仍堅持代弟返工,打理業務。老公馬廷強見老婆為胞弟的心血勞心勞力,亦作出全面配合,更請了四個菲傭、兩個看護,團隊式全天候照顧,事事以老婆行先。

生夠五個

 
下午三點,黎姿返抵位於銅鑼灣的皮膚護理中心,等時,要用雙手扶住腰背,減輕壓力。

 

一心一意為馬家開枝散葉的黎姿,婚後曾經向身邊友人透露,希望同老公馬廷強生五個小朋友,結婚後,兩公婆立即不設防,但眼見自己明年便滿四十歲,黎姿愈等愈急,婚後半年仍毫無動靜,去年六月,她便聽從老公意思,搵高人改名黎珈而催運生仔,同一時間,又搵生殖科醫生何永超進行人工受孕,務求盡快做媽咪。
「佢兩公婆都好鍾意小朋友,話要生夠五個,有個大家庭會熱鬧啲,所以佢哋選擇人工受孕,依從醫生指示進行胚胎植入,試咗三次就成功,舊年十月知道得咗,兩公婆開心到不得了,今次仲係雙胞胎添,咁就可以一胎生兩個。」黎姿身邊人說。

住院安胎

懷孕初期,黎姿經常作嘔,更一度入住嘉諾撒醫院一星期安胎,待 BB穩定先出院,馬廷強為經常陪住老婆,更減少生意應酬,放工便第一時間趕返家。「佗咗三個幾月,見 BB穩定咗,啲孕婦唔舒服徵狀完全無晒,馬生就安排咗個東京之旅,等黎姿出埠行吓輕鬆啲,無咁緊張。不過因為佗住孖胎,黎姿個肚大得好快,雖然無再作嘔作悶,但經常腰骨唔舒服,依家已經重到一百八十磅。見老婆佗 B咁辛苦,馬生都好心痛,佢好緊張,除咗搵按摩師幫黎姿紓緩腰酸背痛,又請咗四個菲傭、兩個看護,全天候照顧老婆起居出入。」

 

 
就嚟生得,黎姿每次外出,都起碼有兩個人陪住。

 




 

落手落腳

佗住兩個金笸籮,下個月便生得的黎姿,依然對細佬黎嬰的皮膚護理中心生意親力親為,每星期都例必返一次診所,處理業務。
「間診所係黎嬰同黎姿嘅心血,佢亦堅信細佬假以時日,會完全好番,所以佢對中心嘅運作好着緊,佢仲話將來一定會將診所搞到妥妥當當咁交番俾細佬;所以佢先叫老公投資擴充,就因為皮膚護理中心擴充到七千呎,前排又啱啱請多咗兩個美容醫生助陣,仲係黎姿親自接見啲醫生,佢又會留意住有乜新嘅儀器同親自去搜購,從來唔假手於人。」黎姿身邊人說。

 

今年三月,已經懷孕五個多月的黎姿,與老公飛東京度假,馬廷強更細心幫老婆攞住手袋。
今年三月,已經懷孕五個多月的黎姿,與老公飛東京度假,馬廷強更細心幫老婆攞住手袋。

 

去年一月,黎姿下嫁富商馬廷強,即不設防造人。
去年一月,黎姿下嫁富商馬廷強,即不設防造人。

 

放棄去澳洲

眼見老婆對黎嬰的生意如此賣力,馬廷強亦明白黎姿對細佬的康復進展充滿信心,為表示對黎姿的支持,早前他便花過千萬豪裝蘭心閣寓所,購入腦神經及物理復康儀器,設計了一間設備先進完善的療養房,給康復出院的黎嬰入住。
「 GiGi依家個肚咁大,佢都少咗出街,但依然會不定期返皮膚護理中心,同埋偶然會陪細佬出去外面食嘢,黎姿認為俾多啲鼓勵黎嬰同接觸外界,對佢建立番自信會好有幫助,除咗心理,佢又請物理治療師同語言訓練導師照顧黎嬰,依家細佬講說話已經可以講到句子,面部表情亦控制得好咗,兩姊弟都好堅強,冇放棄過。」黎姿好友說。
有傳黎姿懷的是龍鳳胎後,馬廷強亦一度計劃讓老婆到環境較清靜的澳洲待產。「馬生喺澳洲有好多物業,又有好多親戚,原本都想黎姿喺嗰邊養胎,等生完 BB先返香港,但因為黎姿怕細佬搭長途機唔方便,佢想細佬睇住 BB出世,所以最後都決定留番喺香港生。」知情者說。

 

黎姿在無綫攞過唔少女主角獎,她卻甘為老公放棄璀璨事業。
黎姿在無綫攞過唔少女主角獎,她卻甘為老公放棄璀璨事業。

 

細佬車禍,令黎姿更珍惜家人, 08年 10月,在《珠光寶氣》宣傳活動上宣布退出。
細佬車禍,令黎姿更珍惜家人, 08年 10月,在《珠光寶氣》宣傳活動上宣布退出。

 

花膠滋陰

甘願淡薄名利相夫教子,黎姿更唔怕身材走樣,講到明會繼續生多幾個,而對老婆錫到燶的馬廷強,早前又再買多兩個物業送給黎姿,以示心意。
「本來黎姿想自然分娩,因為可以快啲復元生多幾個,但係孖胎順產會比較辛苦,馬生同黎姿商量過,依家決定開刀生,馬生仲買定幾十萬頂級燕窩、花膠、冬蟲草俾老婆補身,依家黎姿媽咪都經常過去蘭心閣嗰邊,照顧個女。」

 

07年 5月黎嬰因交通意外重傷昏迷,先後動過三次腦科手術,當時黎姿每日陪父母到醫院,並請最好的腦科醫生幫黎嬰治療,終於奇蹟出現。
07年 5月黎嬰因交通意外重傷昏迷,先後動過三次腦科手術,當時黎姿每日陪父母到醫院,並請最好的腦科醫生幫黎嬰治療,終於奇蹟出現。

 

03年,黎姿與馬廷強到倫敦旅遊,當時細佬黎嬰亦有同行,姊弟情深。(《忽然 1周》圖片)
03年,黎姿與馬廷強到倫敦旅遊,當時細佬黎嬰亦有同行,姊弟情深。(《忽然 1周》圖片)

 

08年 12月,黎姿開始帶細佬黎嬰返教會主日崇拜,助他建立積極人生觀。(《 Face》圖片)
08年 12月,黎姿開始帶細佬黎嬰返教會主日崇拜,助他建立積極人生觀。(《 Face》圖片)

 

姊弟情深

黎姿父親黎錫一向體弱多病,曾患腦膜災,又試過心臟病發,為了胞弟黎嬰學業不受影響,黎姿十四歲開始入行拍戲,擔起頭家,供黎嬰讀完大學,再去埋英國深造皮膚學碩士學位。
○五年,處處為細佬着想的黎姿將過去日拍夜拍,辛苦搵落的積蓄,打本俾黎嬰於銅鑼灣開設皮膚護理中心,讓他不用打工受氣,自己做老闆。
○七年黎嬰發生嚴重車禍,黎姿即時停拍擔正做主角的重頭劇《珠光寶氣》,照顧胞弟。○八年,她完成手頭上的工作後,告別幕前,專心照料康復中的黎嬰,及代為打理皮膚護理中心的生意。
○九年一月黎姿下嫁富商馬廷強,丈夫餽贈七千萬豪宅蘭心閣作為婚後兩人的愛巢,黎姿安排胞弟同住,並在新居設置物理治療設施,協助他康復。

 

05年美容院開幕。
05年美容院開幕。

 

7月生 B的黎姿,雙腳開始出現水腫。
7月生 B的黎姿,雙腳開始出現水腫。

 

密密送

黎姿同富商馬廷強○九年拉埋天窗後,正式退出娛樂圈做少奶奶,結婚一年多,老公厚禮密密送,今時今日,好老公難求,黎姿搵到嘅,都算萬中無一!

千萬禮金越洋送大屋
一向是家庭經濟支柱的黎姿,答應下嫁馬廷強後,馬生將悉尼一幢三百萬別墅及千萬禮金贈送給 GiGi父母。

百萬包黎嬰飛澳洲
為了令黎姿最疼錫的胞弟黎嬰可以觀禮,馬廷強租用 Chalenger 601私人飛機,及醫護人員將正在療養中的黎嬰護送往澳洲參加兩人婚禮,花費過百萬。

過億豪宅揸手
成為馬太後,黎姿獲老公贈送七千萬的半山豪宅蘭心閣作為新居,另外再多送凱旋門及名門兩個合共過億的豪宅揸手。

遊艇名車
婚後馬廷強送上百二萬寶馬給老婆代步,又送上名為「 Bonheur」(幸福時光)的豪華遊艇。

二千萬擴充生意
為老公繼後香燈,黎姿改名黎珈而,一擊即中懷有孖胎,愛屋及烏的馬廷強亦斥資二千萬,將皮膚護理中心擴充營業,為黎姿及黎嬰的心血出力。

 




 




 

二選一

黎姿睇開生仔聖手何永超,故大有機會跟陳慧琳一樣,到何醫生掛單的半山嘉諾撒醫院生仔。嘉諾撒醫院在○五年重新裝修,全院唯一的豪華套房,房租五千元一晚,幾乎全年爆滿,需要早在預產期半年前預訂。
不過,有指馬廷強偏向揀全港最豪的私家醫院養和。養和的產科於去年底進行全面翻新,加設嬰兒保安系統和母嬰配對系統,防止嬰兒掉包和被擄走的風險。其私家套房能眺望馬場景,收費約六千三一晚。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()