容祖兒和楊千嬅昨晚到將軍澳電視廣播城錄影《勁歌金曲》,早前祖兒因連續多日腹瀉,令好友十分擔心,昨晚她一臉倦容出現,她說:「有晚我瞓唔着,媽咪畀咗兩嚿榴槤我食,點知我之後嗰五日就豪屙、狂屙、山泥傾瀉咁屙。」

「家仲有屙水」

祖兒續說:「我又要去菲律賓拍廣告,所以帶咗條屍去做嘢,但係我冇時間睇醫生,有 keep住食藥,返嚟仲屙緊,自己都擔心會係手足口病毒,家仲有屙水,都有瘦少少。」下周三 30歲牛一的祖兒更不顧忌諱詛咒自己,她說:「希望自己過到 30歲啦,前幾日我喺酒店有個燈罩跌落嚟,但我又死唔去,可能我做得善事多。」此外,半年冇上過《勁歌》的千嬅自言不知節目收視差,她說:「《勁歌》係我工作成長中嘅節目,特別有感情,希望唱 live可以刺激我唱得好啲。」採訪:王崇穎 攝影:陳順禎


容祖兒自言肚屙情況已好轉,所以仍未看醫生。

容祖兒屙足五日變喪屍

樂壇天后容祖兒近日肚屙不止疑患上腸病毒,昨晚她現身《勁歌金曲》時透露回想起五日來連環肚屙也感怕怕,最嚴重時有如「山泥傾瀉」,而歸根究柢原來是吃榴槤出事。


容祖兒肚瀉有苦自知,幸有媽咪照顧,病情得以好轉。

容祖兒和楊千嬅昨日到將軍澳電視城擔任《勁歌金曲》嘉賓,剛由菲律賓拍廣告返港的祖兒近四五日來不停肚屙,疑染上腸病毒一事,她說:「有日瞓唔着,媽咪畀咗幾舊榴槤我食,食完之後就狂屙、豪屙、山泥傾瀉……之後仲要連續拍MV同廣告冇時間睇醫生,好似條喪屍咁做嘢,去到菲律賓拍廣告連跳起都冇力,因為冇時間睇醫生,都係媽咪畀啲藥我食,自己都擔心係手足口病毒。」

幸得媽咪照顧

而祖兒的「山泥傾瀉」已好轉變成了「碎石」,但昨日還屙了一次,她笑說:「五日都有唔同嘅痛,有時似洗衣機咁絞,之前又幾乎畀燈罩壓親,都擔心自己過唔到三十歲,好在我有做善事。」雖然屙得慘烈,幸有好媽媽貼身照顧。

至於半年未有上《勁歌》的千嬅,對於近期《勁歌》收視差勁,她說:「唔清楚,歌手最緊要做好自己本分就OK!」可覺得是經常同一班歌手做嘉賓之故?千嬅說:「冇了解過,《勁歌》係我工作成長中重要嘅節目。」問有何方法刺激收視?她說:「唱Live已經好刺激,我會唱好啲。」


陳鴻碩(左起)、楊千嬅及尤雅難得碰頭同台演出。


RUBBER BAND 在《勁歌金曲》中演唱。

千嬅支持林峯

對於有指為遷就林峯演唱會,幾乎每年都在紅館舉行的港姐決賽也要讓路,擔任林峯嘉賓的千嬅說:「收唔到通知喎!咁得意,我有買飛支持林峯,我個姪女都係佢fans。」

祖兒自嘲屙到似條屍

容祖兒日前連屙數天,一度懷疑染上腸病毒,剛由菲律賓返港的她坦言曾擔心過不了三十歲,但相信是因平日多行善而有後福。

祖兒昨晚上《勁歌金曲》獻唱冠軍歌《一直看見天使》,談到疑似染上腸病毒,她說:「屙咗四、五日,屙到怕,自從某日食咗媽咪畀我嘅榴槤就勁屙、豪屙,山泥傾瀉咁屙,跟住第二日拍MV,第三日去菲律賓拍廣告,成個人好似條屍咁。」


主持MC Jin介紹《超級巨聲》一班的成員陳鴻碩(右)出場。
主持MC Jin介紹《超級巨聲》一班的成員陳鴻碩(右)出場。


 身穿地圖圖案連身裙的千嬅,與前輩尤雅同台演出。
身穿地圖圖案連身裙的千嬅,與前輩尤雅同台演出。


 祖兒邊按着肚子,邊回顧過去數天肚屙的苦況。
祖兒邊按着肚子,邊回顧過去數天肚屙的苦況。



在菲律賓工作期間,祖兒全身乏力還要跳,但因沒時間始終未有看醫生,幸得媽咪照顧及給她吃止屙藥,祖兒還講笑:「呢五日肚痛日日唔同,有時好似洗衣機咁攪,真係擔心過唔到三十歲o架!之前喺活動又差啲畀跌落嚟嘅燈罩掟中,可能做得善事多至冇事。(依家仲有冇屙?)今日喺菲律賓返嚟仲屙咗一次,不過唔係山泥傾瀉,係似碎石。」



千嬅撐林峯開騷

昨晚《勁歌》的嘉賓還有楊千嬅、尤雅及陳鴻碩,已半年沒上《勁歌金曲》的楊千嬅,得悉節目收視比《警訊》還低時說:「唔知喎!係咪o架!總之我做好自己歌手本分就OK啦!」千嬅坦言對《勁歌》有特別感情,因是她成長中一個很重要的節目,問她如何幫助刺激收視,千嬅謂會落力唱好。另外,對有指林峯搶了港姐在紅館的檔期開騷,有份做嘉賓的千嬅表示不知情:「收唔到通知喎!咁得意,我有買飛支持林峯!我姪女都係佢Fans。」

影視組
祖兒昨晚出席《勁歌金曲》時已康復得七七、八八,未有影響演出。
祖兒昨晚出席《勁歌金曲》時已康復得七七、八八,未有影響演出。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()