峰 So玄理

動土煞礙健康

2010年06月04日

好多時去睇風水,有啲屋主身體麻麻,其中一個原因係窗外有建築地盤,形成動土煞,令到佢哋健康出現問題。

何謂動土煞

從建築地盤、掘地工程、外牆維修以至對戶裝修都可列為動土煞。動土煞是所有煞氣中最嚴重的,輕則引致疾病連連,點醫都冇用,重則要入院開刀做手術。而所動土嘅面積愈大,煞氣就愈強。若對正嘅動土位置咁啱喺流年太歲位、三煞位、五黃位及二黑位,影響會更嚴重。

 

化煞方法

準備五種物品:不必用貴價風水物,只需按五行的屬性準備便可。
金:金屬發聲物件,如風鈴及上鏈音樂盒,但忌用電子音樂盒。
木:任何泥種植物一盆。
水:普通水喉水一杯,但忌用蒸餾水。
火:任何紅色物件。
土:任何天然石頭。

 

化煞排陣

按煞氣來自的方向排列五種物品,並對着動土方向擺放。

 







備註: 2010年(虎年)
太歲位 東北
三煞位 正北
五黃位 西南
二黑位 東北

 

So time

讀者鄭 X雲問:我是你的長期讀者,每年都有買你的運程書。
我兒子生於 197X年新曆 9月 X日,午夜 3時 35分(農曆八月 X日寅時),他除了剛中學畢業做了兩年長工,以後就沒有一份工做得長,其間 6年也找不到工作,是他懶還是他沒有運氣呢?到甚麼時候才會好轉?他現在的工也不長久,是否因我的命運影響了他?有相士說我晚年會很慘,我和丈夫都已退休,只靠一個女兒供養,請你幫幫我,謝謝,祝健康。

蘇師傅答:你兒子的命格屬「金」,生於秋天,要「火」嚟照暖,「木」嚟生「火」,照睇佢命格,到 14歲開始入人生大運,行到 44歲,但因為男人 30歲之行運冇用(太 young把握唔到), 04至 09年屬「金」、「水」,所以對佢都冇用, 2010至 2015年先至係你兒子正式入運嘅時期。你話佢 6年都找不到工作,當然係懶啦,點會冇運氣呀?我成日講 o架啦,好多 70後 80後,都冇上進心,喺 04至 09年社會經濟都唔係咁惡劣,加上佢哋都唔係一把年紀,有乜可能搵唔到工吖, part-time都應該搵到份啦,所以一定係個人性格問題。八字上嚟講,你個兒子對錢好緊張,硬頸固執脾氣差,老闆鬧幾句就唔做,依家後生一代嘅面對逆境指數好低 o架咋,係咪你縱得個仔太犀利?嗱,如果你個仔唔再積極啲,你晚年就梗係慘啦,叫佢好好把握 2010至 2015年嘅機會,如果錯過呢,佢仲慘!

 

■讀者想蘇師傅幫你算命,可連同出生日期(新曆)寄至本刊編輯部,註明《峰 So玄理》收,蘇師傅每期會抽出一位幸運讀者,為佢解答。 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()