試完衫唔買  10元雞蛋仔當兩餐慳妹百果園 E神行街見暈

近日人氣急升密密接 job的百果園E神陳靜( DaDa),本周日偷空到尖沙嘴行街買衫,不過,行足成粒鐘的她,竟左試右試也捨不得出手。之後餓到暈的 DaDa到附近買了 10元雞蛋仔當早、午餐醫肚,認真慳家。


其他娛樂名人影片

百果園E神陳靜( DaDa)本周日( 6日)單拖到尖沙嘴利時商場行街睇衫,她在地下兜了一圈後便走進其中的 Season 4時裝店,左揀右揀後,揀了一件紅色 tube top試身,又試穿高跟鞋。其間 DaDa不時露出深深的事業線,但最後還是空手離開。之後她再到樓上店舖睇衫,但兜了好一會還是沒有收穫。離開利時後, DaDa走到加連威老道買了 10元雞蛋仔及一包紙包飲品,然後邊行邊食,一副相當肚餓模樣。

放大圖片
雖然 DaDa揹上過萬元的 Chanel手袋,但其他方面卻是慳妹一名,只買雞蛋仔醫肚。

雖然 DaDa揹上過萬元的 Chanel手袋,但其他方面卻是慳妹一名,只買雞蛋仔醫肚。

放大圖片
DaDa日前行街時見到心儀高踭鞋,可惜價錢稍貴令她左度右度,最終冇買。

DaDa日前行街時見到心儀高踭鞋,可惜價錢稍貴令她左度右度,最終冇買。

收入未穩定

前日記者致電 DaDa,問她為何行街不找個伴時,她說:「當日我約咗朋友,但未夠鐘,所以咪行吓街先!近排我工作好忙,嚟緊世界盃有好多 function做,順便睇定啲衫。」談到當日她邊行邊食雞蛋仔相當為食, DaDa解釋說:「呢餐係我早餐同午餐,呢排 keep fit,唔敢食好多,零食更加唔可以,公司叫我忍口。不過,嗰日行行吓見頭暈,所以買雞蛋仔食。」記者指她十分慳儉, DaDa說:「我想儲多啲錢,因為收入未穩定,自己又搬咗出嚟住,有一定開支,有時工作夜趕時間要搭的士,所以其他開支慳得就慳。」採訪:比華利攝影:楊浩賢、黃曉程


近日 DaDa已經在娛圈闖出名堂,但她依然如其他少女般四處行街買零食。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()