Rainbow未開聲監製鬧爆

胡心諾(Rainbow)今年全面「升呢」,前晚率冬甩(Donut)其中四位師妹「翻版蔡依林」曾寶玲(Ar Yu)、許麗燕(Irene)、劉瑋欣(Vilian)和何嘉兒(Sweet)到柴灣一錄音室錄歌,原來她們即將擔任新一屆的「動漫女神」,並會獻唱主題曲。


Rainbow自爆錄音期間被監製訓話。

由於冬甩成員從未接受過正規歌唱訓練,錄音期間笑料百出,Rainbow更自爆被監製「訓話」,她說:「我哋都係第一次入錄音室,估唔到正式錄歌係咁難,同唱K完全兩回事。Ar Yu同Sweet有啲跟唔到拍子,我仲畀監製話我未開聲。」Ar Yu其後即尷尬地說:「其實我平時唱歌唔係咁差,可能第一次太緊張,之後應該會愈唱愈好。」


Rainbow和師妹都是第一次入錄音室,實行努力練歌做到最好。

懶理抨擊

據知Rainbow和Ar Yu稍後有機會跳出Donut唱自己歌,難怪Ar Yu練歌時特別落力,谷出Y型胸自彈自唱,她說:「因為我接咗個online game嘅代言人,有機會唱埋主題曲。」另新八模最近連番抨擊Donut,Rainbow沒好氣地說:「最好做番自己嘅嘢啦,唔使其他人幫我哋做宣傳。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()