114磅
兩年前出道的 Mag,身形肥嘟嘟又包包面,精神飽滿。

娛頭

失聲暴瘦抑鬱 林欣彤厭食症

2012年12月20日 ~~ 第1189期 香港《壹周刊》

現年 22歲的林欣彤( Mag),前年贏得《超級巨聲 2》冠軍後,挾着小巨肺外號得到無綫力捧,去年二月簽約英皇娛樂,處女碟得白金成績,橫掃各個樂壇頒獎禮的新人獎,風頭一時無兩。
成名背負沉重壓力,上位中的林欣彤,今年中突患抑鬱症,事業停頓。有指她因失聲引爆抑鬱外,另一導火線是視她如搖錢樹的無綫太急進,阿 Mag做到無停手;加上與羅孝勇的戀情被打壓,又因被容祖兒排擠,屈屈埋埋,結果抑鬱厭食。
有指近月已停工的她病情不單未見起色,且因厭食及焦慮症趨嚴重,體重在短短個多月內,由 114磅暴跌至 84磅,肥妹仔變火柴人。為保命,林欣彤將缺席年底所有樂壇頒獎禮,全面停工養病。

入行一年後,她只清減少許,直至今年因工作不勝負荷,捱唔住的她,患上焦慮厭食,身形逐步縮水,十一月出席 Eric Kwok婚禮時,面容憔悴。


急跌
84磅
患厭食後,上週三晚(十二日)摸黑出動的她,雙腳縱穿上營造腿粗效果的白色絲襪,仍難掩暴瘦下的火柴腳。


去年清減
(《蘋果日報》圖片)


年中大縮水
(《蘋果日報》圖片)


上月面冇血色
(《蘋果日報》圖片)

摸黑出動


出道兩年,林欣彤憑鄰家女孩形象加上特別聲線,很快為觀眾接受,無綫更視為吸金生力軍。
要靠把聲搵食,林欣彤今年中開始喉嚨生繭,接着失聲,九月與同公司的容祖兒演出新城音樂會後,原本安排好密集式工作的她,忽然失蹤兩個月。最近一次露面,是十一月底出席音樂人 Eric Kwok(郭偉亮)的婚禮,其時她已因患上厭食,臉色異常蒼白。
據悉,林欣彤過去個多月來食慾不振,即使在身邊人苦勸下努力逼自己進食,但轉頭亦會全部自動吐出,體重更因此在這短短時間內暴跌三十磅。
因為抑鬱導致失眠,食唔到瞓唔落,昔日調皮的小女生,變得精神恍惚,情緒不穩,經常失控狂哭。
受病情影響,林欣彤開始怕見人,連覆診攞藥,都要等夜晚才出動,生活如行屍走肉。
一班巨聲幫的戰友,也曾親歷林欣彤哭訴,主要是承受不了事業帶來的壓力。
「阿 Mag身體本來就差,呢兩年又不停咁做無休息。佢份人好有原則,只係鍾意唱歌,唔鍾意拍戲,但公司一定要佢拍。阿 Mag覺得現實同理想有好大距離,成日呻好大壓力。發病後,佢成日匿埋喺屋企,好彩仲肯睇醫生,有時都會半夜出動,去沙田搵舊同學傾偈。」知情者說。
今年中,聲帶出事後,林欣彤仍死頂,為七月推出的唱片《 Love is light》錄音,但抑鬱症日趨嚴重,最後連新碟宣傳都無法應付,要停工養病。
「隻碟八月尾出咗,宣傳都做唔到,公司知佢啲抑鬱症愈來愈犀利,批咗三個月假俾佢,諗住等頒獎禮前嗰個月先再嚟過。其實佢聲帶九月尾已經好番晒,但抑鬱症冇改善仲差咗,十月尾仲有埋厭食同焦慮症,連公司嘅人佢都唔願意接觸。阿 Mag亦知道唔可以拖,最後同公司講一個頒獎禮都唔去,希望專心休養,明年二月先復工。」林欣彤身邊好友透露。


微博訴苦


因受抑鬱折騰,上週 Mag在微博訴說自己不斷看醫生,練歌失敗,及失眠的苦楚。


離開同學屋企後, Mag為掩飾患厭食,走去買糖水、點心,一大袋消夜返大埔寓所扮有胃口。


原打算去醫院攞藥的她,發現記者後即轉去沙田搵舊同學求救,在同學家逗留兩小時。

以大欺小


外界以為林欣彤因失聲打擊引致情緒病,但在巨聲星幫中一早知道,與容祖兒合作電影《 Diva華麗之後》被排擠,為林欣彤情緒波動,種下禍根。
「入咗英皇半年就出碟,就算市道差都賣得唔錯,上年又係咁掃獎,無綫同英皇見阿 Mag個勢好,食住上乜都 sell佢先,開戲又預埋佢。《 Diva華麗之後》阿 Mag雖然係第二女主角,但戲份其實同容祖兒差不多,角色又搶。袓兒梗係詐型,之後同阿 Mag開工都無兩句。開鏡嗰日,記者叫合照,祖兒都唔想,叫咗幾次先勉強拉埋其他人一齊影。」


容祖兒跟阿 Mag齊齊出席 DIVA記招,被指受祖兒冷落的她,全程表現尷尬。(《蘋果日報》圖片)


不論無綫大細騷, Mag都要撐場,林峯開個唱,她亦是嘉賓之一,將她谷到行。(《蘋果日報》圖片)


Mag今年初擔正做女主角的《起勢搖滾》,有指導演(藍圈) Jacky求愛不遂,拍戲時玩針對,令她情緒大受影響。


10年得獎即被無綫力捧,雖然財源滾滾來,不過拍戲,出唱片兼要接騷,幾乎全年無休的她,身心疲累。

反面玩嘢


除了受容祖兒冷待外,亦有傳林欣彤因為拒絕他人追求,對方反面玩嘢,令閱世未深的她無法招架。
「佢拍緊《 Diva》同時,仲有部《起勢搖滾》趕緊,仲要應付無綫大小演出,點可能唔吃力。最弊就係《起勢搖滾》個導演 Jacky追佢,阿 Mag唔吼,跟住就俾人針對,經常要佢一場戲做好多次,但冇人敢出聲,唔開心又大壓力,加埋錄新碟撞正聲帶出問題,仲有公司又唔准佢同羅孝勇( Sheldon)公開,壓力爆煲,結果搞到抑鬱囉。」身邊好友說。


有指樂易玲下令臉形脹卜卜的 Mag執樣,結果今年年中 Mag臉形變尖瘦咗。


林欣彤今年憑一首「樹藤」,先後在四台歌曲榜攞到冠軍,不過因厭食症冇後勁。


今年 8月,許廷鏗(右)介紹受脊椎移位困擾的 Mag到醫院睇專科。

林欣彤:仲睇緊醫生


記者守候多日,上週三(十二月十二日)晚上九時半,終於見到戴上口罩的林欣彤外出,坐上的士後,戒心甚重的她不時向後望。據了解,她本來約了醫生見面攞藥,後因發現被跟,才改行程到沙田曉翠山莊,而她的好友亦一早在屋苑外等她。穿短褲及白色襪褲的林欣彤因急瘦三十磅,雙腿比過往纖幼得多,對於抑鬱病轉趨嚴重,她氣若浮絲說:「有心,我仲睇緊醫生,休養緊。(瘦咗三十磅?)少少啦!(唔會出席任何樂壇頒獎禮?)未知,會同公司商量先再安排(有指你情緒低落另一原因,係俾祖兒排擠?)唔好意思……(你係咪厭食?)冇。」之後她與友人入閘上樓。
直到凌晨一時多,離開時發現記者仍在守候,林欣彤刻意走去買消夜,到大圍買了糖水甜品,再去買點心、炒粉外賣,之後吃力地抽住幾大袋返家。


阿 Mag出道無耐,即爆出她與巨聲幫之一的羅孝勇拍拖,二人被拍下在沙難嬉水。


問羅孝勇關於阿 Mag病情,他支吾以對。


羅孝勇:我好支持佢


本週一(十七日),本刊記者向緋聞男友羅孝勇了解有關林欣彤的病情,他先與對方劃清界線。
「我哋只係朋友,其實成班巨聲幫都好支持佢,大家都好關心佢,我哋可以做嘅事唔多。( Mag厭食瘦咗三十磅?)可能係食得健康咗,休息時間多咗,做多咗運動啦!」

物極必反


追逐名利,藝人不知不覺跌入壓力陷阱,步向抑鬱,甚至患上厭食。幾經辛苦走過陰霾,保命可以,但能重新振作的成功例子卻不多。

韓君婷厭食停經




當年韓君婷以龍躉肥臀見稱,曾經減肥成功,身材有波有籮,可惜 06年疑減肥過度,抑鬱以致脫髮停經,暴瘦變火柴人。她幾經診治,始判定患上厭食症,家人要求她返新加坡醫病,近年已甚少現身公開場合。 

鄭秀文身心癱瘓




09年接拍電影《長恨歌》, Sammi引爆抑鬱,當時她為角色的「纖瘦」形象進行地獄式減肥,十日減十磅,絕食演變成厭食,身心拖垮,拒跟外界溝通。幸得家人照顧及信仰的支持,休養超過一年,重新洗牌,終於戰勝抑鬱。 

薛凱琪想自殺




08年患上抑鬱, 09年拍電影《人間喜劇》病情加深,暴瘦至 85磅,當時她每天都有尋死念頭,試過紅酒送安眠藥求死不果。得好友方大同及圈外朋友力勸求醫對症下藥,並在信仰中改變負面思維,醫治一年,薛凱琪終重拾笑容。 

袁潔瑩淡出娛樂圈




15歲出道,一直順風順水,直至 90年代由少女轉走成熟路線,以及加入樂壇做歌手,壓力愈來愈大,更因減肥過度而患上厭食症,本來已經唔夠一百磅的她,一度跌至 77磅得棚骨,被迫退出娛樂圈全面養病。近年搞中醫美容院,精神體重亦回復正常。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()