《天與地》上週收視平均23點冇升跌,師奶擺明唔buy,不過難得吸納一班後生觀眾全部讚好。陳豪佘詩曼繼續好戲,戲分唔少的五個young版主角更乘勢彈出,人氣拍得住《阿Sir》入面的K4。戲中飾演嫩版阿佘的22歲蔣家旻,一對厚唇似足徐子珊,但入行4年依然做唔到無綫親生女,月薪只得6、7千,比起一個騷收幾萬的姐仔簡直屬赤貧。蔣家旻話慳得一蚊得一蚊,「我平時出街唔會搭的士,仲成年唔敢買衫添呀!」80後咁識慳,好快有錢過阿佘㗎喇!


07年參加Tvbeople入行的蔣家旻,08年開始入無綫拍劇,可惜做極都係細妹或者反叛少女角色唔起眼。難得有機會在《天與地》佔重戲,蔣家旻竟然話當初casting根本唔關心有冇得拍。

服裝間被恰
做極都係三四線,蔣家旻自爆曾經俾人恰:「08年拍《移情別戀》時,我去服裝間換戲服,但入到去服裝阿姐服侍緊其他人唔得閒理我,我問佢攞衫,佢指住地下堆戲服話『啲衫喺嗰邊,你自己摷啦!』我惟有跪低喺地搵囉!」

一試即中
「有個監製介紹我去試角,我嗰時都唔知邊個係戚其義,第一次面試時佢問我鍾意聽咩歌,我話唔聽rock,淨係聽『嵐』(日本偶像組合),臨走前佢話有7成機會用我。我以為又係啲行行企企角色,都唔太關心有冇得拍,點知第二日有電話叫我再見多次阿戚,咁就中咗!」有眼不識金牌監製,蔣亦非常有自知之明,將假想敵的水平定位在黃智雯及龔嘉欣層次。「佢兩個同我同期出道,我冇樣冇身材冇後台,唔通我答你想做陳法拉咩!不過我又唔算太樣衰,所以一定唔會整容!」

逐個數

冇錢畀家用
冇高層照顧,現時與家人同住灣仔的蔣家旻自爆家用都冇錢畀,「我底薪得6、7千,出年5月有新約,會加少少人工,都有8、9千,希望到時可以畀1千蚊家用啦!好在爸爸開物流公司,媽咪做緊秘書,就算屋企得我一粒女都唔使我養家。不過我搵得唔多,所以出街唔會搭的士,又唔會成日出街食飯,有時拍外景食唔晒個飯盒,咪拎埋返屋企繼續食囉,我試過成年都唔敢買衫,有時連啲500蚊嘅衫都要諗過度過呀!」仲唔係新一代慳妹?

入行變索
中學時期嘅蔣家旻唔識化妝,眉粗大鼻似足男人,好在入行後有人幫手執走薯look,當堂似足同樣厚唇嘅徐子珊同舒淇。不過她說:「我唔覺個嘴性感喎!」

兄弟不和鼓佬微博鬧爆家明
戲中人食人,估唔到現實中飾演鼓佬的羅鈞滿及家明張景淳亦充滿怒火。羅週一凌晨忽然在微博寫了大段文字喪鬧有人甩底唔夾band,仲講明「無必要忍你的少爺仔!」據知呢位少爺仔原來係家明張景淳,好在佢事後即刻喺微博公開向三個兄弟道歉,應承唔會再失場。而兩位當事人至截稿前仍未回覆,後生仔真係零舍火爆喎!


《天與地》09年拍落,擺足2年先出街,而劇中幾個版主角家叫做有啲知名度,可惜兩年後嘅今日依然做緊閒角。咁啱五人都有份同黎耀祥、鄭則仕拍《造王者》,希望到時再谷到更多人氣!

未來外母唱衰黃德斌
戚其義愛將、《天》劇演精算師Ronnie的黃德斌,剛與陳豪拍完《天梯》,又會拍阿戚另一套重頭劇《金枝慾孽Ⅱ》,48歲中佬愈演愈有。現時收入有保證,但據知幾年前仍未發圍時,德斌曾被未來外母嫌棄,更周圍向街坊唱衰呢個「半邊仔」。「嗰時黃德斌拍緊《火舞黃沙》,唔使開工就落Joyce(黃的女友)媽咪喺油麻地間時裝店打躉,佢媽咪成日同人呻,話個女要貼錢養仔,跟住呢個男人真係嘥晒!」未來外母睇唔起,德斌上週回應時表現無奈,「我有工作,但唔係好多。其實我同我女朋友媽咪嘅關係冇問題,不過如果有人要咁講我都冇辦法!」自己爭氣咪得囉!

爆《天與地》最堅結局
《天與地》夠破格,大結局會以一個冇對白的MV作結。MV中家明在另一個時空冇死,會與其餘四人重聚。MV意念來自日本殿堂band Mr. Children的〈Kurumi〉(右圖),同樣講一班中佬忽然重拾夾band理想,同套劇超夾!

家明變白頭佬
大結局中,冇被食嘅家明變咗白頭佬,返去同阿Yan團聚,仲會搵番另外三人上天台夾band,而阿佘就會着番蔣家旻嘅妹戲服,紮馬尾扮後生。

轉教結他
原本充滿戾氣嘅陳豪,喺另一個時空會變成斯文男,冇晒紋身,喺社區會堂教結他。

鼓佬生兩仔
「鼓佬」林保怡最幸福,同老婆陳芷菁生咗兩個仔。

繼續專業
本來會變盲嘅黃德斌變化最小,一樣係唔再夾band,專注做精算師。 ####


蔣家旻雖然未上到一線,但非常有堅持,「我試過推劇,因為嗰次要我喺《潛行狙擊》入面做一個俾Bosco攬攬錫錫嘅女仔,一句對白都冇!我覺得我未至於要做到咁,咪同PA講唔想接囉!」


老嫩同場雖然被揀中做嫩版阿佘,但蔣家旻個樣同阿佘其實唔太似。


喺《移情別戀》入面只係做苗僑偉(左)姨仔,咁鬼路人甲,唔怪得俾人踩到上心口!


咪俾我紅到!設計對白自己揀啦!真實對白


玩得「我初時好驚阿佘,但其實佢好玩得!有次班男仔問佢第一套劇係咪《雪山飛狐》,佢即刻笑住答:『做咩呀?想話我做得差呀?係吖,我係做得差喎!』」


細心「陳豪好好人,佢喺十二廠有部咖啡機,試過親自煮畀我哋飲!」


教導「保怡個人好認真,有次走過嚟同班男仔講道理,『你哋夾band嘅水準差咗啲,我哋咁忙都會抽時間練,你哋真係要再努力啲!』」


內斂「德斌份人好文靜,平時喺片場都唔出聲㗎!」


四位band仔於現實亦不時約埋夾band,可惜家明張景淳唔生性遲到,激死羅鈞滿。


有傳黃德斌06年將愛車賣出,套現30萬打本畀女友黃美思開鋪,二人拍拖十幾年,依然非常sweet!《壹週刊》圖片


女友睇鋪 Joyce親力親為打理位於尖沙咀嘉蘭圍的時裝鋪頭,據知生意唔錯,連栢芝都係熟客仔。


外母幫拖開時裝店嘅Joyce媽,亦不時幫乖女睇鋪。


《忽然1周》圖片


與女友同居的西貢南圍村屋,由黃德斌於09年以100萬買入,現時市價約120萬,都叫有樓揸手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()