寫真戰尚有個多月才開波,但模媽陳靜儀(Mia)的寫真照卻絕密曝光,正式拉開戰幔。照片中的Mia學足師姐周秀娜玩滴奶,意識極度踩界,但身為人母的她卻自覺沒教壞細路。

周秀娜三年前在處女寫真《Kissy Chrissie》中玩唧牙膏及滴雪糕,意識大膽,自此成為寫真女王。Mia見娜姐如此成功,以及今年單飛出寫真,故決心學娜姐玩滴奶。寫真照近日曝光,噴血程度較娜姐有過之而無不及,一套七張閃卡更睇到宅男「O」嘴。

「意淫我唔做o架!」

Mia假借整蛋糕為名,穿女僕衫擺甫士,擘髀跪地之餘,還把忌廉溝鮮奶注滿嘴角,白色鮮奶即時滴落4吋事業線。據知,身為一對子女之母的Mia在寫真內還有更激演出,會一絲不掛玩刺身Look,意識大膽,為免教壞細路,勢必被勒令「包膠」。照片中的Mia五官愈見精緻,更離奇地谷出4吋事業線,看來為了今次的寫真,曾被指整容的Mia確實下了不少苦功。

記者致電Mia,談到寫真意淫,她不以為意說:「好睇個人感覺,有人只會覺得靚,亦有人覺得意識太踩界,我控制唔到。總之我寫真只係賣性感,以靚為主,賣意淫我唔會做o架!」Mia又說:「我好少同小朋友解釋工作,我同佢哋有好多偈傾,冇必要講工作,佢哋只知媽咪係模特兒,仲好Proud of我!」她又說不會反對讓女兒拍寫真:「如果小朋友將來要拍,我會要求個女身形要靚先好影,一定唔會反對,反而會叫佢唔好咁早生BB,免得畀人歧視。」Mia又強調絕不認為寫真教壞細路。

裁定不雅要包膠

此外,律師梁永鏗表示淫審處有準則如何評審淫褻及不雅物品:「法例講明淫褻物品包括性愛鏡頭,性器官係唔可以公開發售,而成人雜誌只屬不雅,只須通過淫審處評估,其後包膠列明不雅,就可以出街!」他又表示若書籍被列為不雅,定必列明不准發售給18歲以下人士。

專案組

Mia的鮮奶滴胸造型,與娜姐三年前的牙膏滴胸造型極為相似。

 

穿女僕衫的Mia大擺誘人甫士。

 

Mia大晒4吋事業線,誘惑宅男。

寫真戰一觸即發,o靚模陳靜(DaDa)昨日與師妹林宜芝(Monna)出席遊戲品牌活動,Monna以性感漫畫人物造型上陣,大騷32E事業線,大搶DaDa「峰」頭,但師姐揚言不介意,指師妹接棒奉旨性感。今年會推出寫真集的Monna將以狂野Look出位。

此外,DaDa另一位師妹曾善美(Mei Mei)寫真集照片曝光,擁有42吋長腿的她坦言今年暑假胸腿齊出,迎戰「胸」模,更揚言要做「索腿女神」︰「我睇完本寫真相,尤其是坐梳化嘅甫士,騷胸又騷長腿。我對自己嘅身材好有信心,唔怕人哋嚟挑機,鬥事業線我唔會輸!」

DaDa(左)不介意Monna騷事業線搶鏡。

信心十足的曾善美坐梳化騷胸。

Rainbow不屑與Lavina合照

o靚模鍾蕙芝(Lavina)前晚露4吋事業線與舊拍檔胡心諾(Rainbow)同場,出席電影《貞子3D》首映。雖然與Rainbow所屬的公司不歡而散,但Lavina表示不尷尬,但記者要求合照時,Rainbow卻不屑地說:「影佢單人啦!」Lavina說:「冇所謂啦!佢個人意願,可能人哋公司安排呢!入行咁耐遇過好多事。」此外,Lavina透露今年將推出性感寫真為慈善籌款,問到有否信心擊敗Rainbow?她說:「冇諗過同人比賽。」而同場的o靚模郭婉霞被指在夜總會工作,她否認:「係朋友帶我去,唔知乜地方,海洋公園我都有去啦。(同去夜總會一樣咁平常?)係呀!每個人都有無知嘅時候。」

Rainbow面燶燶,拒與Lavina(紅圈示)合照。

Lavina露4吋事業線大搶「峰」頭。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()