星遊記:黃佩霞登山尋堡 4,699 


■抵達倫敦氣溫急跌只得七度,Alman即時買衫着,難得找到至愛的駝色,她支持環保故這件只是假fur。

黃佩霞(Alman)早前到法國香水古城格拉斯(Grasse)出席周汶錡婚禮,再順道和好友伍詠薇到英倫度假。在港每天教瑜伽課堂,難得偷閒,Alman卻愛運動更勝於法國時裝,她選擇換上運動裝在Chateau Diter古堡莊園附近行山,在山上欣賞古堡美景。撰文:魯萍

黃佩霞早前飛往法國格拉斯為好友周汶錡婚禮做陪嫁姊妹,在法國逗留一星期後,再和好友伍詠薇、練海棠夫婦遊英倫,Alman說:「雖然只係住咗三晚,但已經覺得好難忘,識咗伍姑娘十幾年,都係頭一次一齊出trip去玩,我都好耐冇去英國,每次放假都陪咗老公返美國,同伍姑娘喺倫敦行街食嘢欣賞建築物,開心自在。」



■聯同伍詠薇夫婦遊倫敦行街兼四圍搵食,炸雞薯條同健康沙律有齊。 

■與好姊妹伍詠薇相識十多年,第一次結伴去旅行,當然要飲番杯。 模友嗌後悔

Alman坦言法國亦是一次難忘之旅,分享好友結婚的喜悅,更難得是相識多年的模特兒界好友聚首一堂,飲紅酒談天說地,她說:「婚禮地點係Chateau Diter古堡莊園,入面環境好靚,氣氛好舒服好悠閒,我每朝都會走去附近行山,喺香港每日都做瑜伽,一日唔做運動都唔自在,行上山望番落莊園,成個環境都好靚,其中一個model朋友跟我行山,行足兩個鐘講笑話好後悔,仲見我一個人又識得條路返古堡猛話我黐線。」

去邊度:法國格拉斯、英國倫敦
玩幾耐:11日

 



■法國古堡莊園環境有幾靚?Alman話要畀十個likes。 

■一看Alman裝束就知她是往行山,難得有模友陪伴,影相留念不用再玩自拍。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()