Beauty Hunt

AOA雙胞胎

2012年12月05日 ~~ 第289期 Face

假孖女 Twins喺樂壇撈足 11年,今年終於有真 Twins接力。 2人女子組合 AOA,最大賣點堅係雙胞胎,外貌一樣又確係有新鮮感。
24歲的 AOA孖女來自廣州,來港後簽約金牌大風,又唱又跳,誓要打出名堂。所謂一人計短,孖妹有晒默契,比起其他女子組合自然少啲交嗌。 AOA更直言:「我哋真係有心靈相通㗎!」




孖妹 AOA相隔 7分鐘出世,雙胞胎心意零舍互通,細孖 Annice(吳燕菁)說:「我哋雖然隔幾分鐘出世,但性格都有唔同㗎。我(妹)個性開朗活潑,而且朝早會多嘢講啲;而家姐就靜少少,佢反而夜晚說話多啲,可能係朝早未瞓醒。我哋真係有心靈相通㗎!有時如果佢唔開心或者想搵人傾偈,我就會好自然咁打畀佢,真係好奇怪,可能呢啲係孖生嘅特別之處。」 

唔會爭食




孖生做賣點, AOA亦並非得個樣,兩人從 4歲開始學跳舞,精通芭蕾舞、現代舞及 hip hop等。「其實我哋仲有好多嘢想學,好似上次喺 TVB跳 tap dance,我哋都未跳過,好新鮮,仲好好玩添。我哋希望可以好似小豬咁全能,跳舞又勁又受歡迎。」
2女外形九成似,好在佢哋對男生有唔同要求,否則爭食都幾大件事,家姐 Annelle(吳燕珊)話:「我鍾意運動型嘅男仔,阿妹就鍾意啲文靜細心嘅,所以咁耐都未試過鍾意同一個男仔,如果真係鍾意同一個人,我哋會一齊放棄。其實識得我哋耐都會分到我哋,唔會撈亂嘅。」 

Profile




大孖:吳燕珊 Annelle(大 Ann)
細孖:吳燕菁 Annice(細 Ann)
身高: 168cm 年齡: 24歲
最愛演員:林青霞
喜愛外國組合: Westlife、 BIGBANG、 2NE1、 S.H.E 

採訪、撰文:張佩姍
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Bershka, Paul and Bear
化妝: Gloria、 Karen@i MakeUp
髮型: Samuel Ng@Hair Corner Kll

跳得又唱得AOA激跳<孖女風格>

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()