Antonio直言不喜歡做運動,一個月用近二千元添置化妝品及護膚品,講起化妝更加有心得:「男仔化妝最緊要均勻,要用 base(底霜),加 foundation(粉底)搽一次……」幾乎講到不停口。

U花 U草

浸大 CIE男神 靚妝大作戰

2012年12月05日 ~~ 第289期 Face

男生愛打波打機,但現讀浸大國際學院( CIE)的吳天佑,卻天生貪靚兼零運動,獨愛化妝扮靚,更立志成為星級化妝師。
明明係男仔卻愛上化妝,吳天佑強調自己絕非同志,雖然家有警察嚴父反對他以化妝為終身職業,但天佑仍說:「我打算做兼職 model
儲錢去日本讀化妝,我點都會堅持。」

外表斯文、在同學眼中視為男神的吳天佑( Antonio),現讀浸大國際學院( CIE)傳理學副學士,年半前第 1次做兼職 model開始化妝,自始便上晒癮,「當時化完個妝覺得自己好 sharp好有精神!開始覺得男仔都好需要化妝!」自此 Antonio開始鑽研化妝技巧,買外國化妝品牌 Bobbi Brown出的化妝書參考、狂上 YouTube偷師,年間 Antonio自學成師,幾乎已成為女同學的化妝顧問,「我見到身邊女生化得唔靚,同皮膚兩截色,就會教她們轉用另一個度數化妝品!」

吳天佑( Antonio)
浸大國際學院傳理學副學士 Yr. 1




夢想成為星級化妝師的 Antonio最希望能親手幫形象大膽的倖田來未化妝,同偶像有個近距離接觸。 

並非同志


眼前的高大 Antonio有六呎一,見他皮膚白皙,百五磅的他原來最討厭做運動,一講到運動就耍手擰頭,雖然談吐不太 man,但亦沒有給記者 camp camp的感覺。難得電視台新聞部又欠靚仔主播,吳天佑全力進攻電視台應該有運行,只是 Antonio一直志不在此。「我讀傳理系純粹係阿爸要求,佢想我正常咁升學,我其實覺得好悶,如果香港的大學有化妝讀,我一定會報,我學咗兩年日語,希望畢業後去日本進修化妝,雖然當警察的爸爸不贊成我當化妝師,但我打算儲錢供自己讀書,我點都會堅持!雖然我鍾意化妝,但我唔係同志,如果有機會去到日本,梗係要識㗎妹啦!」

化完有自信




Antonio每日都會化淡妝返學,他直言「化咗妝個人變得有自信,唔化會唔自在!」


自年半前開始接觸化妝, Antonio從此愛上稍施脂粉,屋企有一大堆專業化妝品,遮瑕膏、卸妝液、眼線筆、保濕面膜等應有盡有,比港女還姿整!

U花 U草:


只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。 

撰文:葉浩婷
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: TK, Boycott
化裝: Wing@ Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()