觸執毛音樂獨特,音樂上喜歡將不同元素放埋一齊,近年亦令佢哋由地下走上地面 fans愈嚟愈多。上週六( 1日)在西九長廊的音樂節,除咗本地 fans外,亦有一大班外國樂迷在場支持觸執毛的演出。

搜尋氣

獨立樂隊觸執毛 香港生活好困難

2012年12月05日 ~~ 第289期 Face

好多人話香港夾 band冇前途,不過近年都有樂隊開始冒起,其中獨立樂隊 Chochukmo(觸執毛)早已喺地下樂壇響噹噹,近排更紅到蒲面,除咗有王菀之力撐,搵佢哋作咗首冠軍歌〈 Made of Water〉,成功將王菀之打造成 rock女外,連歌神陳奕迅都公開攞住佢哋隻碟話:「呢隊要支持吓!」
最威係連英國《時代雜誌》同網站 CNNGo重點推介。捱足 8年終於出頭,上週六( 1日)觸執毛在西九 Clockenflap音樂節演出大受歡迎,難得五子冇一貫 band仔怨氣,雖口講香港生活好困難,但不忘正能量:「其實全港人都打拼緊。」教父 Paul學吓班仔啦!




讀書時我哋各自夾緊唔同嘅 band, 05年先走埋一齊組成「觸執毛」,到'10我哋好衝動咁做咗個大陸 tour,要 13日巡迴 9個城市,當時每個人的情緒及體力都好攰!我哋質疑緊自己究竟做緊乜呢?所以喺咁嘅狀態底下,就有咗個好唔理智嘅決定——「解散」。之後我哋先明白音樂係要慢慢做,冷靜咗大半年之後先復合!
以前聽過前輩講,「夾 band先夾人」,所以我哋係以朋友行先,喺音樂上都係我哋 5個一齊創作,而靈感好多時係嚟自生活上的體驗或面對嘅嘢。好似之前國民教育件事,大家都有深切體會而想去行動,其實政治都係生活嘅一部分,所以冇需要去 label咗係咪政治,王菀之搵我哋做音樂,我哋梗係開心,佢完全放手畀我哋搞,我哋最想自己音樂可以國際化,多人聽就自然算係 pop music。
其實夾 band有幾難啫?係香港生活本身就係一個困難,租金、交通,樣樣嘢都貴,好似租 band房咁,每半年就加一次租,好在我哋各人都有其他工作去維持生活,其實全港人都為生活打拼緊,我哋只想鼓勵不同界別藝術創作,要繼續做自己鍾意嘅事,即使身邊有人同你講「冇可能」都仍要堅持。 




「觸執毛」名字古怪,佢哋話:「最初係 4個人,一人寫一個字,其中一個寫自己個名出局,剩低就係『觸執毛』。」 5子年齡由 25-32歲,各有兼職,他們笑稱自己係全職生活。
左起:鼓手 Kitty Trouble、結他手 Les Hunter、主音 Jun Curious、結他及鍵盤手 Mike Orange、低音結他手 Waiting Soul 

王菀之力撐




王菀之因一次睇過觸執毛的演出後亦成為佢哋 fans,而邀得觸執毛包辦曲、詞、編曲及錄音,觸執毛稱 Ivana完全放手畀佢哋創作〈 Make of Water〉,仲登上 903外語榜第 1位。觸執毛說此曲用了兩星期成事,佢哋話覺得 Ivana今次算係對獨立音樂圈的一個 respect。 

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:周凱盈

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()