樂易玲爆好多藝人回巢
TVB晒一線星打城電 



■六位候選視后視帝(左起)楊怡、胡杏兒、陳豪、黎耀祥、黃浩然和郭晉安昨日模擬投票,能否成為終極大贏家,有待17日頒獎禮揭曉。

【電視風雲之大台發威】為了盡顯在電視業的一哥地位,無綫昨日在將軍澳電視廣播城舉行台慶頒獎禮宣傳活動,一眾獲提名視帝視后的黎耀祥、陳豪、郭晉安、黃浩然、胡杏兒和楊怡等一線藝員及半百藝人撐場,湊巧魔童王維基同日舉行節目巡禮,雖然城電動員全台逾百藝員出席,不過當中以二、三線藝員居多,人強馬不壯。無綫高層樂易玲昨更大爆有過檔城電的藝人想回巢,她說:「我哋當然welcome!」



■無綫高層樂易玲透露有已過檔藝人愛回家,她坦言歡迎。

無綫《萬千星輝頒獎典禮2012》將於本月17日在將軍澳電視廣播城舉行,當晚將以一人一票方式選出觀眾心目中的視帝、視后和最佳劇集。無綫昨日在將軍澳電視廣播城舉行台慶頒獎禮宣傳活動,一眾獲提名的藝員包括黎耀祥、陳豪、郭晉安、胡杏兒、楊怡、羅仲謙、謝天華、黃浩然、胡定欣和古明華等半百藝人撐場支持。
對於被指對撼城電昨日的造勢活動,無綫助理總經理區偉林說:「唔好用對撼呢啲字眼,我哋只係做我哋應該做嘅事,最初嘅出發點冇意料同事喺大馬會贏到咁多獎項,對我哋嚟講係一個喜訊,所以咪即刻商量搞一個祝捷會,等廣大嘅觀眾睇到,呢件事係由咁樣開始。」



■無綫昨出動半百藝人力撐頒獎禮活動,以人氣力壓城電晒冷活動。 「好多人想愛回家」

無綫製作資源部總監樂易玲則爆有過檔城電的藝人會回巢,她說:「聽講好多人想愛回家喎,我哋當然welcome,作為呢度嘅家長,唔使令佢哋難做,靜雞雞搵我哋就得,如果佢哋真係有咁嘅困難,我哋都好願意幫助。」問到愛回家的名單?她笑說:「唔講你知,唔好令佢哋難做。」據知不少藝人將在2013、14年約滿無綫後過檔城電,問她會否趁機挽留?她笑笑口說:「我諗冇乜人想走喎,我哋對佢哋咁好,如果覺得未夠好,咪對佢哋好啲囉,每個人都有佢哋嘅合約,有選擇去留嘅原因,呢個係我哋同嗰位演員嘅私隱,唔可以講。」

無綫安排現場半百藝員進行模擬投票,為頒獎禮舉行前哨戰,選出最想咀咀主角,結果在一人一票的情況下,胡杏兒以15票勝出,並從有份投票的藝員中,抽中梁烈唯為得獎者,杏兒隨即獻吻,並預祝唯唯獲得飛躍進步男藝員獎。
胡杏兒說:「冇諗過咁多人,多謝輝哥(張兆輝)話暗戀我,真係有taste。我係噚晚先知要出席,不過呢個game幾好玩,係完完全全交畀觀眾去投,今年真係特別刺激緊張。」



■盛傳黎芷珊(左)取代吳綺莉主持商台節目,昨兩人碰面並無芥蒂。 

■胡杏兒(右)和楊怡開心抱抱。 

■昨日舉行的「最想咀咀主角」選舉,由胡杏兒勝出。 杏兒盼爆冷封視后

問杏兒是否增加信心爭視后?她說:「我都會幫自己拉票,突然間都覺得自己有機會爆冷,有啲fans同我講,喺啲討論區我係最高票數,我盡力喇,交畀觀眾去揀。」
黎耀祥亦被問到會否選情告急?他笑說:「呢啲係觀眾嘅選擇,冇話告唔告急,我哋嘅選舉唔同議員,我哋已經係有一個完成作品,只係睇觀眾鍾唔鍾意,呢個係幾好嘅意見調查,知道觀眾嘅口味。」
區偉林公佈台慶頒獎禮投票方式,觀眾可在無綫官網投票,投票時間為本月10日下午3時開始,直到本月17日凌晨3時結束,所有投票人士需提供香港身份證號碼及手機號碼,區偉林說:「今次投票嘅時間比較長啲,而且又做咗好多測試。」
採訪:何慧斯 攝影:陳慧安

花絮:卿卿幫無綫打仗 31,255 

盛傳被曾志偉力邀拍劇的葉玉卿,昨日突然現身無綫電視城並接受訪問,她笑說:「今次係我第一次入嚟,以前試過喺清水灣幫無綫做talkshow同做司儀。」湊巧她的老友吳綺莉亦現身無綫,問卿卿有否安慰她?她說:「可能佢唔適合做DJ喇,我唔知點解佢會話俾人炒咗,我覺得佢仲可以摸索,睇吓自己邊方面有潛質。」至於吳綺莉曾被捲入車震事件,卿卿直言:「我唔信。」

花絮:張慧雯涉毒憔悴 30,965 

因涉藏毒而被停工的張慧雯,昨突然現身活動,不過她只逗留一會兒便離去,其後再折返接受訪問,略帶憔悴的她被追問心情,她說:「我好緊張,好驚件事,我見到嗰啲嘢好驚,我係警方發現咗先話畀我聽,好surprise。」她稱案件正在調查中,她說:「我冇做過,唔怕演藝事業有影響,停工唔代表冇晒希望,人係要往前看,只要經一事,長一智,將來要帶眼識人。」

陳宛蔚七彩谷咪 撐王維基 25,190 



【今日我至胸】錢國偉女友陳宛蔚噚日性感谷胸出席香港電視嘅酒會,波濤「胸」湧搶盡風頭。

【電視風雲之艷光壓場】城市電訊(CTI)主席王維基遲遲未獲政府發免費電視牌照,但雄心壯志的他未發牌已孤注一擲,除了高薪挖走藝員外,又揼本開拍多齣劇集,為迫使政府盡快發牌,王維基昨晚出動三、四線女藝人谷胸撐其公佈台徽及命名記者會,當中以錢國偉女友陳宛蔚最搏命,力谷巨咪撐維基。

有電訊魔童之稱的王維基09年已向政府申請免費電視牌照,雖然行政會議一直未拍板落實發牌,但雄心壯志的王維基不惜孤注一擲,高薪挖走無綫藝員,又揼本開劇,並打算豪擲六億元作興建電視及多媒體製作中心的用途。



■不少等上位的小花及李中希昨日都盛裝赴會。 女星賣大包

但日日燒銀紙令王維基苦不堪言,連日來都不斷發功炮轟政府,昨日在尖沙嘴更大晒全台逾百藝員出席其公佈電視台台徽及命名為「香港電視」的記者會。全台逾百藝員畀面出席記者會,當中三、四線女星都賣大包,力谷咪咪來撐場,錢國偉女友陳宛蔚最搏命,穿上七彩低胸裙出現,即時大搶風頭,其他缺乏知名度的小花如李靄璣、范彩兒、何詠雯等都作超性感打扮,以行動來撐王維基到底,令現場艷光無邊。而秦沛兒子姜文杰和女兒姜麗文,兩兄妹昨晚獻唱娛賓,姜麗文更以低胸火紅晚裝裙示人,大晒事業線。

余慕蓮、陳曼娜、石修和元華等實力派藝員昨晚亦撐場,陳曼娜化身成瑪莉蓮夢露現身,大擺誘人甫士,信心爆棚。余慕蓮一向被迫以醜化形象示人,但昨晚她盛裝出現,她語帶相關說:「以前要我扮醜做垃圾婆,呢度就要我扮靚樣。」元華在台上發言時,大讚新公司說:「我哋元家班最講尊師重道,呢度好尊重演員有情有義。」
採訪:卓寶花、黃曉妍
攝影:仇志中、葉君海

亞視靠合拍劇造勢 15,282 


■(左起)黎燕珊、羅霖和葉家寶昨日齊出席亞姐大中華區總決賽記者會。

亞視高層葉家寶、黎燕珊和羅霖等昨日在大埔總台,出席ATV2012亞洲小姐競選大中華總決賽記者會,城電昨日舉行晒冷記者會,問會否受到威脅?葉家寶說:「唔會假設,我哋一直否決政府發免費牌照,電視台單靠藝人唔得,要台前幕後各方完整組合,家電視台唔會簽死藝人,亞視已創咗先例,將來唔排除同無綫有合作。」

羅霖退出仁美清敍

有指亞視沒製作兼藝人短缺,葉家寶死撐說:「唔可以講亞視冇製作,我哋走良心路線,都好多自製節目,等觀眾有另類選擇,家仲同內地單位傾合拍《慈禧》,鮑姐(鮑起靜)係亞視人,希望搵佢同歷屆亞姐演出。」
近期亞視被狠批公器私用,葉家寶說:「亞視係開放平台,絕對唔會公器私用,任何立場同界別都可以公平討論。」
此外,黎燕珊指自己形象太亞視,不容易轉工,並透露由歷屆亞洲小姐組成的仁美清敍下月將重選會長和改會章,而跟她傳不和的羅霖則說:「自己喺仁美服務咗三年,以前會章唔係咁,家有少少變化,所以我會功成身退。」
採訪、攝影:卓寶花

nowTV拍古裝劇迎戰 15,605 


■何麗全和黃婉曼等昨日現身介紹nowTV新節目。

黃婉曼和區永權等昨日於柴灣出席nowTV節目《撚價》記者會,提到昨日城電晒冷似逼政府發牌,有份出席的電訊盈科首席副總裁及製作部總經理何麗全,對於發牌事件表示不方便回應。

黃婉曼晒咪撐發牌

對於王維基仍未得免費牌已不停開劇,何麗全說:「王維基咁聰明一定有佢自己盤算,呢個世界唔會得只識燒錢嘅人!」他更透露nowTV亦將於明年三月開拍由梅小青監製的古裝劇,詳情下月公佈。
大騷事業線的黃婉曼表示服飾由公司提供,她說:「天生冇辦法,呢兩年大家焦點都喺嗰個位,我家努力去sell我嘅智慧畀大家欣賞。」黃婉曼更表示剛與now續約兩年,人工有大加幅。近期免費電視發牌事件,黃婉曼說:「我當然支持喇,多幾間電視台先有競爭,可以做多少少有質素既節目。」區永權同樣支持免費電視台發牌。
採訪、攝影:王崇穎

有線娛樂平台食糊 15,121 


■曾展章(左)示意有線隨時備戰,合作無間的梁思浩估計會相助。資料圖片

有線旗下的奇妙電視跟城電和now同時申請新免費電視牌照,但相比城電和now,有線對爭取免費電視牌照處理手法可謂低調得多,今年5月一度傳出有線欲放棄申請免費電視牌照,但其後有線寬頻主席吳天海否認其事,至上月,有線才發聲明建議政府發臨時電視牌照。

節目多元化取勝

過去一年,城電已積極為新電視台展開籌備工作,包括開拍一連串劇集,未知有線方面又如何備戰?有線娛樂執行董事曾展章昨回應說:「有線娛樂平台一向提供多元化節目,已經擁有好好經驗同資源去滿足市民需要。」明顯示意有線隨時ready備戰。
採訪:林妃

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()