FACEweekly

年頭送大禮 吳雨霏

2012年12月05日 ~~ 第289期 Face

成日話今個月 21日地球末日,但鬼妹仔性格的 Kary吳雨霏未曾驚過,第 2個唱擇日 2013年 1月 8至 9日紅館開騷,除了積極修身,更狂操 kick boxing練氣跳勁舞,旨在如個唱主題《 The Present》一樣,送份大禮畀觀眾,唔知個唱到時會唔會學大相個唱宣傳照一樣,踩降落傘落紅館咁厚禮呢?

1.為何個唱叫《 The Present》,想送禮物畀粉絲?


《 The Present》有「禮物」及「當前」雙重意思。入行 10年喇,個市咁差,都仲好好彩可以出到碟,係一種 blessing,個唱就當作一份禮物送畀大家。唔理成果,最緊要盡力能活在當下就好開心,都係求開心啫。

2.個唱將如何施展渾身解數?




雖然我大部分都係情歌,但我同是次音樂監製王雙駿傾過,有計劃重新 remix,在跳舞環節表演。現在每日都舉重個幾鐘,然後跑 50分鐘步,我覺得要有啲肌肉跳舞先靚,好似上星期去睇美國歌手 Jennifer Lopez香港表演咁,好羨慕佢啲肌肉。 

3.身為時尚人,又有甚麼靚衫出動?




上年第一次個唱我好緊張,乜都要理,得到的教訓是令自己好累,所以我今次放手畀大家做,衫就繼續交畀我的好友 Art Director馬天佑負責,不過我通常係開騷最尾兩日先知有乜衫,哈哈。今次個唱有計劃同爸爸主理的品牌 Tee Locker推出紀念品,到時大家就會知喇! 

4.假如能隨着降落傘降落,最想飄到哪裏?


降落傘照片原本用在上次大碟《 My January》,因為影得好靚,決定抽起留在個唱 poster上。我好想隨降落傘飄到冰島,未去過之餘,仲好想睇北極光。

5.一生人收過最難忘的禮物是甚麼?


好記得前網球手男友曾經送給我的一隻碟,入面有晒我哋曾經影過嘅相同短片,真係好 sweet,不過我睇咗兩次咁大把,唔敢睇咁多啦,怕唔捨得呀哈哈。新曲〈人非草木〉就是表達自己愛情觀,雖然失去,但也不應該傷心下去。

6.假如末日不來臨,你會如何慶祝?




當然繼續努力個唱,個唱後已經有工作喇,就係要錄一隻全部自己監製的唱片,我會自己一個離開香港搵靈感寫曲,可能又會去印度。我又好想試吓拍動作片,因為睇完 Maggie Q套《 Nikita》,覺得做打女好有型! 

撰文:陳家豪

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()