鍾楚紅等時機復出 13,123 



■以火紅西裝亮相的紅姑,在胸前貼上蝴蝶紋身貼紙。

鍾楚紅昨以一身火紅西裝打扮,現身中環水晶首飾活動,她獲大會送贈五萬元的水晶貓造型小手袋。紅姑表示十分寵愛貓:「家只有一隻12歲嘅愛貓,之前嗰兩隻走嗰陣,喊到眼腫、面又腫。」問到會否添新成員?她眼泛淚光說:「我隻貓好霸道,我係佢個伴,佢好黐我,11、12點就眼望望我仲未瞓,會跳上床等我。」問到她認識另一半是否要愛貓之人?她說:「冇諗過另一半,我另一半係貓。」
提到葉玉卿復出拍戲,紅姑笑言:「我要慢慢認真研究吓,呢排冇人搵我,可能覺得我唔認真,我唔怕辛苦,如果有適合,始終拍咗咁耐電影,都係鍾意電影,有興趣會等時機。」
採訪:盧妹
攝影:陳順禎

紅姑有戲癮復出諗諗

愛貓的鍾楚紅(紅姑)昨日出席活動時提到家中年老愛貓,竟不禁眼濕濕,坦言害怕愛貓離世;而問到可會復出拍戲,紅姑就表示會認真想想,始終對拍戲仍有興趣。



紅姑左胸一對蝴蝶紋身十分搶眼。

紅姑昨日以一身火紅色西裝配襯低胸上衣,出席連卡佛與施華洛世奇元素合辦的聖誕活動,她左胸上還有兩個假蝴蝶bling bling紋身,十分搶眼。大會知道紅姑愛貓,即場送贈了一個價值$53,500的水晶貓形clutch給她。紅姑表示家中養有一隻12歲的貓貓,問到可會準備定新成員接力?她即眼泛淚光說:「唔好提,好驚。不過我隻貓好霸道,當咗我係佢個伴,佢會妒忌,接受唔到。我之前啲貓貓走時我好心痛,喊到眼腫面腫,要好耐先平復到。(會唔會唔養?)唔會,養寵物係要經過呢個階段。」


紅姑對這個水晶貓形clutch愛不釋手。
聖誕有貓陪

談到聖誕節,她謂這是她全年最喜歡的節日,她有時間也會下廚炮製聖誕大餐,亦會買禮物送給朋友。問她沒有伴的聖誕可會lonely?她笑言:「我盡量唔諗,我有貓。(收過乜嘢最難忘嘅聖誕禮物?)好多,唔在乎個價值,係心意令人感動,會想一世保存。」她又表示沒有想過紋身,因覺得是束縛,她喜歡自由自在。問到會否復出拍戲,她說:「研究吓,慢慢考慮吓,認真諗吓。(有冇人搵過你?)呢排冇,之前有,可能覺得我唔認真。(怕拍戲辛苦?)我唔怕辛苦,但我鍾意自由自在,拍戲係成個配套,成個生活畀晒佢。如果有合適都冇所謂,自己拍咗咁耐戲都鍾意演戲,始終有興趣,要睇時機。」

文:名人組

紅姑愛貓霸道識妒忌

鍾楚紅(紅姑)昨日出席連卡佛與施華洛世奇元素合辦的聖誕活動,穿低胸上衣的她大騷左胸兩個假蝴蝶Bling Bling紋身,相當搶眼。愛貓的紅姑提到家中所養的貓貓今年已12歲,問她可會準備新成員接力,她即眼泛淚光說:「唔好提,好驚。不過我隻貓好霸道,當咗我係佢個伴,佢會妒忌,接受唔到。我之前啲貓貓走時我好心痛,喊到眼腫面腫,要好耐先平復到。(會唔會唔養?)唔會唔養,養寵物係要經過呢個階段。」

她又表示最喜歡聖誕節,問到沒有伴的聖誕可會Lonely,她笑說:「我盡量唔諗,我有貓。」至於會否復出拍戲,她說:「研究吓,慢慢考慮吓,認真諗吓。(有人搵過你?)呢排冇,之前有,可能覺得我唔認真。(怕拍戲辛苦?)我唔怕辛苦,但我鍾意自由自在,拍戲係成個配套,成個生活畀晒佢。如果有合適都冇所謂,拍咗咁耐戲都鍾意演戲,始終有興趣,要睇時機。」

穿低胸衫的紅姑露出假蝴蝶Bling Bling紋身,相當搶眼。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()