車打芝士煙肉牛肉漢堡$45

Missing Out

原塊牛肉 肉味出

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

位於 7號碼頭的 Burger Box,日日有無數上班族同中外遊客經過,因為呢度的 Burger即叫即整外,酸瓜番茄洋葱等配菜都可以任落,不額外收費。

互動片段

原塊牛肉 肉味出



最喜歡買完坐喺凳仔上食,感覺好隨意!而我鍾意較腍身的煙肉,仲鍾意落好多酸瓜添!

呢度啲車打芝士煙肉牛肉漢堡,由 order到整要 6-7分鐘,選用安格斯牛,淨重 1/4磅,好有分量,更重要是,不似坊間牛肉漢堡,用頭頭尾尾的碎肉渣整成,亦堅拒使用麵粉同鬆肉粉,保證原塊牛肉出售,肉味最出。煙肉則肥美帶油,客人落 order時,可以因應自己口味,叫店員煎較脆身或者較腍身!餡料如新鮮磨菇、番茄、芝士同酸瓜,全部由西餐廳 Water Mark提供,而 Water Mark的餐廳總廚 Pascal Breant,就曾在米芝蓮三星餐廳 La tour D'Argent任職,專揀上等食材。最後加埋茄汁、蛋黃醬同芥末醬,咬落去好 fresh,食完大大啖肉都唔覺 heavy! 


Burger Box主要以外賣為主,由落 order到整要 6-7分鐘,但這裏亦提供 4張小桌子供客人堂食。

Burger Box
地址:中環 7號碼頭下層 C鋪
電話: 2167 8990
營業時間: 10:30am-9:30pm 

何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人少年食神 Michael

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 

撰文:梁智欣
攝影:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()