面對面

真的瀨嘢了 農夫

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

對上一次和農夫做訪問,是 2010年,兩年之間,兩位成員經歷了人生和事業上的多重變更,用俗話說,瀨咗嘢,兼且一瀨再瀨。
30歲的陸永,搞大女友肚奉女成婚,現時女兒陸一穎八個月大,一次過做埋老襯與老豆; 28歲的 C君,一早揚言要娶拍拖六年女友過門,卻在求婚成功一年後分手,想做老襯偏偏不讓他做;走埋一齊搞演唱會,八月中開騷,七月尾因為門票滯銷宣布取消,身為歌手,最瀨嘢莫過於此。
10年前出道, 5年前以一首〈風生水起〉大紅,一直與玄學有緣又樂於鑽研此道的農夫,從這兩年的經歷悟出一個道理:人,鬥不過命。
陸永說:「改咩變啫?其實呢啲改變咪就係我嘅人生囉……人害怕改變,係因為佢哋一廂情願假設每一步應該要點行點行咋嘛!」
C君說:「一早批話我結唔成婚,我係唔信邪、係要搞咋嘛……今次我算到自己真姻緣年尾到,仲好,唔使煩,繑埋雙手等佢出現。」
兩人都說,原來幾時瀨嘢,命盤術數能預早推算,瀨得有幾甘,則要到時候才知道。

下一站自爆


陸永與 C君中學同樣就讀於港島鄧鏡波中學,因為同樣喜愛說唱文化,結成好友並組成組合, 2002年簽約於 DJ Tommy正式出道。以香港樂壇絕無僅有的說唱組合來說,農夫發展順利、涉足多瓣, 2010年還成為香港第一隊踏上紅館的 hip hop組合。因此,八月的《雙喜臨門》演唱會突然取消,讓人詫異。
C君:「取消係因為宣傳時間唔夠。人哋正常係未出碟已經宣傳定,我哋係出咗先開始宣傳,宣傳得隻碟嚟個騷又就嚟開,時間重疊,冇人知我哋係宣傳緊隻碟定宣傳緊個騷。」
陸永:「大家(唱片公司與農夫)都有問題……」
C君:「覺得時間唔夠,我哋可以一早出聲,但正常嚟講,宣傳嘅嘢都唔係我哋諗……」
陸永:「但係正常我哋做咗咁耐都應該要知……」
C君:「唔係話唱片公司做做得唔好,佢哋做碟做得好好,但我哋唔係正常歌手,以前拍開都唔係正常唱片公司……由呢件事我哋上咗一課,要學識幫自己打算。」
陸永:「一定要識為自己打算……十一月十八日,我哋喺九展開 talk show,名為《一尾講自爆》。其實今次個騷都趕,不過個宣傳夠……用取消一個騷嚟宣傳呢個騷,你話幾大成本?」


原定於八月十一日舉行的演唱會定名《雙喜臨門》,改名改到咁喜慶,結果都搞到取消收場。


與星煥合作兩年不再續約, C君話:「取消演唱會對我哋影響唔大,係要投不信任票都係投畀唱片公司啫。」

最怕改壞名


去年初為 now主持遊戲節目《撳錢》,農夫透露未來將會回歸無綫,週一至週五晚擔任資訊節目主持。

合作有分歧,又搞到取消演唱會咁大鑊。農夫因此與唱片公司星煥上月滿約後不再續約。獲得經理人 DJ Tommy和贊助商支持捲土重來,不過這次不是開演唱會,是 talk show。
C君:「今年一味瀨嘢,個騷講呢啲都夠啦……其實我哋有諗過個騷叫《瀨嘢》,但驚運程唔好。」
陸永:「呢啲係一早我哋就有嘅玄學知識,名唔可以改得太盡。亂叫瀨嘢,真係會瀨晒嘢㗎……」 


入行十年出入多間唱片公司,惟獨與經理人 DJ Tommy情不變:「我哋成長咗, Tommy都見到, 𠵱家我哋可以自己決定咗先至知會佢。」

C君:「唔係演唱會取消,我哋都唔會諗到,係喎,唔使一定定位係歌手囉!其實去到今年,農夫先至搵到條路應該點行。 30歲搵到自己條路,已經好好,我哋身邊有好多人, 30歲都未知自己想點,我哋已經好好彩。」
陸永:「我記得自己廿歲嗰年答過一個問題,希望 30歲時係點……我話希望知道自己條路應該點行。今次我哋真係搵到農夫條路應該點行,應該做多啲 talk show……」
C君:「然後做少啲音樂……我哋做咗十年音樂,年年要出一隻碟其實好花精神。同埋你有冇咁多嘢講呀?嗰年多嘢講梗係做啦,我希望做到一個地步,冇嘢講咪唔做囉。」
陸永:「有時真係有嘢想講,咪講出嚟囉,唔係下下憑歌寄意嘅。」
C君:「兼且 𠵱家音樂已經唔係一個主要娛樂。我哋搵另一個形式,令自己事業長壽啲。」
陸永:「同埋 keep住熱血啲……」 

結婚與退婚


與前度 Gloria搞婚禮時至分手,原定今年七月結婚的 C君話:「我信一定會有 perfect match,同埋佢一定會出現。」《蘋果日報》圖片

農夫兩位成員,外表看來都說陸永花弗, C君專一。陸永早年與唐寧傳緋聞,兩年前搭上年青貌美(現年 22歲)地產經紀 Rainah; C君夠長情,與圈外女友 Gloria拍拖六年,常說想成家立室。 10年 11月在微博深情預告旅行求婚計劃,想不到一年後卻落得分手下場。
C君:「決定咗要結婚,先至會諗一個問題:如果一世都要對住呢個人,得唔得呢?如果一世都係你就我我就你,不如唔好結啦。咁多年一齊,真係愛嘅……但係理性唔想一世人咁多忍讓將就,聽太多人話『忍忍吓就一世』,做咩要忍?我真係信呢個世界有個 perfect match,同埋一定會遇到……咪理智啲分手囉,要結,陸永幫我結囉……」
陸永:「唔好話我滾大人個肚呀!呢啲咩邏輯?老婆靚就話我滾大佢,唔靚就係佢陰大我咩?我都覺得幾好,一個咁嘅契機令我 29歲結婚。我本來諗住三十零歲結婚,三年後生個 BB……原來人生咪就係冇得 plan囉。」 




C君:「見到佢拍拖唔夠一年就結婚生女,就更加覺得自己當初決定分手冇錯,唔使拍好耐拖鋪排好耐嘅,嗰個人真係出現咗係唔會遲疑㗎!」
陸永:「我同老婆都係有責任感嘅人,佢冇嚟(月經)嗰日已經話畀我聽,等我有個心理準備開始驚……心裏邊梗係想佢(月經)快啲嚟番啦,我唔信有咁嘅人,聽到咁嘅消息第一時間『好嘢!』、即刻走去買 BB床囉……佢自己驗,驗完話有,梗係懷疑支嘢係壞啦,買多幾隻牌子再驗……好鬼衰,支支話有,零零舍舍有一支話冇,我梗係信冇嗰支,覺得其他先至係壞晒啦,結果,咪就係醫生都話有囉……佢打電話同我講有咗,跟手嗰晚我要開廠,做《撳錢》。心裏邊翻天覆地起咗變化,把口就喺到例牌嗌:『又係時候派錢畀大家啦!』其實 𠵱家喺度諗,改咩變啫,呢個咪就係我嘅人生囉。人害怕改變,係因為佢對人生有設定,假設每一步應該要點行點行咋嘛。」
C君:「我哋自己學咗咁多年玄學,結唔到婚其實好易睇到,我自己都計到。係都要搞結婚,係因為我唔信,真係好愛想結吖嘛!其實呢啲嘢應該要信,命運都係挑戰唔到,我哋做緊嘅所有嘢都順應緊命運。」
陸永:「呢兩年轉變太大,令我更加識得樂天知命。做人,真係唔好諗住安排太多,有啲嘢你根本控制唔到。」 

曲赤小風波


陸永去年奉女與 Rainah成婚,女兒陸一穎現時八個月大:「唔係倉促結婚,老婆令我唔再想會諗其他女人。」

陸永給女兒改名叫陸一穎,又係因為請人計過夾過八字。今年五月,陸太 Rainah與歌手連詩雅雙雙捲入娛圈新一輪慾照風波,疑似被前男友曲赤出賣宣傳唱片。左計右計、機關算盡,不知道有冇得讓寶貝女兒不要重蹈母親覆轍,避開啲人渣呢?
陸永:「個個覺得我應該要嬲,其實邊有嘢?佢( Rainah)全部嘢我都知,係爭在冇睇過相咋嘛。呢啲嘢好快過,唔好話曲赤啦,我老婆係咩樣, 𠵱家都冇人記得啦!我知我個女係點㗎,我發夢見同佢一齊喺後台睇人表演,佢好好㗎……我好相信個夢,阿女第時就應該係咁。」
C君:「應該望你個女食仔無數,點解一定要仔食女,唔可以女食仔啫……」 




陸永:「佢成日灌輸我生女應該咁……未生女咁諗係幾好玩,真係做咗老豆梗係唔會咁諗。但係戀愛觀呢樣嘢好難灌輸,邊個人啲戀愛觀唔係自己摸索出嚟嘅呢?」
C君:「所以佢應該教個女出賣人,唔好俾人出賣……」
陸永:「係囉,唔好畀自己老豆肉赤,應該畀人哋老豆肉赤……仔女嗰代發展成點好難講,我唔敢諗,我隨時準備同時代脫節架啦……你話如果第時個女雙性戀,帶個男朋友返嚟,個男朋友又帶埋佢嘅男朋友返嚟呢,咁我就真係接受唔到,太新潮啦。我以前喺街係睇女, 𠵱家係睇人哋個女。我睇街度啲女仔,好少見到會希望佢第時係咁,反而係唔想佢係點……譬如話,我唔想佢係嗰啲落雨,擔住把遮喺簷篷底行,冇公德心冇良知;同埋唔好曬到自己太黑囉。佢本身黑唔緊要,唔好特登曬……好男人,一定要佢參考我啦!咩我係底線呀,我係頂線!唔好要求搵個男人好得過老豆,太難啦……」 

陳老闆


陸永和 C君說,最近常在一起研究娛圈成功例子,希望偷師,前老闆陳冠希是其中一個學習對象。

三年前陸永曾在個人 talk show《我係明升呢》上說過, 08年轟動娛圈的慾照風波,陳冠希唯一的錯是不會修理電腦。當年農夫是陳冠希旗下藝人,陸永言行被指擦鞋。我問做了爸爸的陸永現在怎麼看,他說看法沒變。
陸永:「我都係覺得陳冠希樣樣叻,唯一錯係錯在要攞部電腦畀人整……我好鍾意一個黑人歌手,我最近見到陳冠希同佢一齊……嗰個人國際知名,真係好勁,陳冠希到底做咗啲咩,可以做到咁遠呢?」
C君:「尤其我哋共事過,陳冠希真係好叻。所有我哋嘅作品,佢都可以諗得商業化。所有創意嘅成品,佢都可以睇到錢。」
原來不論過了多少年,男孩們都一樣,都希望成為陳冠希。 

撰文:朱小博
攝影:范仲良
化妝: Manyee Lau
髮型: Renton Hung@ il colpo

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()