匿車刨劇本
早前黃宗澤為新劇《好心作怪》拍外景,以往口多多嘅佢突然變得沉默,停機後仲走上車,自己咪劇本,簡直與世隔絕。

真面目

獨情傷 分手自閉戒女色  黄宗澤:我胃口唔好

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

黃宗澤( Bosco)與胡杏兒分手接近三個月,雖然 2人都未有新戀情,但分手後胡杏兒又上船 P又公開搵筍盤,分手後生活仍風騷。
反而被插花心男的黃宗澤,卻完全相反,頹爆暴瘦不特止,最近開工時更玩自閉,即使同索女周麗淇同場都唔敢埋身吹多兩句水。睇嚟今鋪 Bosco都好傷吓喎!

自從今年 7月尾胡杏兒怒斬 8年情後,雖然有傳黃宗澤又短訊又出動 3卡鑽戒箍煲,但胡杏兒堅持冇回頭,公開分手後 Bosco速逃台灣拍電視劇,反觀胡杏兒喊完交代分手就回復靚心情,船 P夜蒲樣樣齊。


零交流
雖然黃宗澤和周麗淇在新劇《好心作怪》中演情侶,但 2人全程零交流,黃宗澤苦口苦面,同周麗淇更冇乜兩句,連對劇本最基本動作都欠奉。



性格大變


箍煲唔成,據知 Bosco連性格都唔同晒,以前口花花嘅 Bosco分手後忽然變得好沉默。工作人員透露:「佢( Bosco)同杏兒一齊嗰陣好多嘢講,喺片場逢人撩,同劇演員就實傾㗎啦,但係佢連化妝阿姐同工作人員都吹得一餐,乜都講㗎!不過 𠵱家佢真係靜咗好多,有時自己匿埋一邊,好似好多嘢諗咁!」


和胡杏兒打得火熱時,花弗黃宗澤不時與同劇女藝人傳出緋聞,在《護花危情》活動中更大膽在台上與鍾嘉欣打情罵俏;分手後一於戒晒口花本色。


與胡杏兒分手後的 Bosco,於 7月尾現身機場赴台拍劇,當時已經開始暴瘦。

開工唔出聲, Bosco更連飯都冇胃口食,令他最近急瘦 10磅,即使放飯時間,他亦只是叫助手買飯盒,實行自我封閉謝絕吹水。早前趕拍新劇《好心作怪》時,與女主角周麗淇同場,兩人 4年前拍《最美麗的第七天》時好啱嘴形,當時更傳出過緋聞,但事隔多年,記者所見,分手 Bosco當日與周麗淇除了拍攝時焗住要交流外,其餘時間幾乎零溝通;到了之後跟王浩信拍攝另一場外景時, Bosco仍然冇乜笑容,男女通隔。
情傷自閉, Bosco當然否認,更反問記者:「我點會自閉呀?(話你唔食飯喎?)係之前喺台灣拍劇,搞到胃口唔好啫!」胃口好番,先可以活得比人好㗎!


目無表情
前週五( 5日)黃宗澤和王浩信在尖沙咀拍劇, Bosco一樣冇乜表情,眼袋仲幾深吓!


之後到導演教走位時, Bosco都係冇乜反應,同王浩信偈都唔傾多句。

分手杏兒勁風騷


黄宗澤箍煲失敗頹晒,反而胡杏兒決不回頭,分手後仲風騷過以前。近日正在拍攝《衝上雲霄 2》嘅胡杏兒,一啲都冇受分手影響,攬仔開 P樣樣齊。


最後合照
拍拖 8年的 黄宗澤和胡杏兒,分手前最後同場亮相是內地劇《跑馬場》首播發布會, 2人亦是首次以情侶檔演出內地電視劇,可惜亦係最後一次。《蘋果日報》圖片


《衝 2》入戲
分手後胡杏兒投入工作,《衝上雲霄 2》與吳卓羲有感情線,去到三亞外景都完全投入陽光與海灘。


機艙自拍
甩拖後的胡杏兒,有傳馬國明曾力追,可惜最終唔成事。不過,出發三亞外景當日,杏兒同馬明加埋吳卓羲一於唔避嫌,貼面玩自拍,單身成個 open晒。


姊妹陪玩
由胡杏兒、胡定欣和 黄智雯組成的「胡說八道會」經常有聚會,胡定欣仲搞埋船 P畀胡杏兒揀男友。

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()