陳豪與陳茵媺自公開戀情後,昨日煙韌拖手以情侶檔姿態出席於沙田馬場舉行的「莎莎婦女銀袋日」,兩人表示因拍劇少見面,因此很開心可以寓工作於娛樂,又可賺外快。

拍拖唔敢拖手 放大圖片
陳豪與陳茵媺拍住拖開工,齊齊笑到四萬咁嘅口。

陳豪與陳茵媺拍住拖開工,齊齊笑到四萬咁嘅口。

陳茵媺表示父母有看關於她拍拖的報道,但沒有畀壓力,不過陳豪卻心急見女友家長,他說:「我都想見佢哋,禮貌嚟,想打聲招呼,如果下次嚟香港我想請佢哋食飯。」對於有人以高價出售疑似 Jessica C.淫片,他們表示不知情,問到兩人均在外國長大是否比較開放,兩人異口同聲說:「 We are Chinese,我哋正常交往,保守又傳統,約會連手都唔敢拖。」陳茵媺又謂與她拍過拖的前男友都好乖。採訪:盧妹 攝影:陳俊強


陳茵媺指父母知道她拍拖,但沒有給予壓力。

陳豪 心急見Aimee家長

陳豪和陳茵媺(Aimee)昨日以情侶檔姿態出席馬場活動,陳豪表示與女友均忙於拍劇,是次趁機搵銀兼拍拖,更自爆有時會自備曲奇及咖啡到錄影廠一角和女友小敍。問到會否和女友拍「親密照」時,他即面紅耳赤說:「啋!我哋好保守傳統!我哋係好公開好正常交往,保守到手仔都唔敢拖!(影咀嘴相?)唔好成日問啲咁敏感問題,畀啲空間啦!」而Aimee則強調未被要求拍床照:「都係影啲正常嘅相,例如特別時節先影,我好乖。」

問到Aimee會否帶陳豪見父母,在旁的陳豪即搶答:「我都想見吓佢哋!」Aimee說父母身處加拿大,已得知其戀情,但未有任何評價,陳豪此時即說:「都係見咗面先Comment啦!我都好想Meet吓佢哋!(好心急見?)見係好正常,係禮貌,等佢哋下次返嚟,請佢哋食飯同沖咖啡畀佢飲,係我嘅榮幸!」

陳豪和Aimee很有默契地看着同一方向。

陳豪拖女友開工聞床照面紅

愈愛愈甜蜜的陳豪及陳茵媺,昨日拍拖出席活動,陳豪直言想和女友的父母會面。近日有疑似Jessica C.床照流出,問到會否和女友拍「親密照」,陳豪即時面紅耳熱連聲叫:「啋!」

陳豪與陳茵媺情侶檔出席活動,攞正牌拍拖。
陳豪與陳茵媺情侶檔出席活動,攞正牌拍拖。

陳豪和陳茵媺昨日以情侶檔姿態出席馬場活動,齊齊搵銀的雙陳,手翹手猶如一對新人,恩愛甜蜜,陳豪更細心不時提點女友要照顧鏡頭,同場還有莊思敏、陳嘉桓及鄭嘉穎前緋聞女友徐靖雯等。

錄影廠一角短聚

陳豪笑言與女友陳茵媺近日各自忙於工作而少見,現在可以拍拖兼搵錢,更自爆曾趁空檔自備曲奇餅及咖啡到錄影廠一角和女友小聚。

陳茵媺自言從未被要求過拍床照。
陳茵媺自言從未被要求過拍床照。

陳嘉桓(左)與莊思敏悉心打扮出席馬會活動。
陳嘉桓(左)與莊思敏悉心打扮出席馬會活動。

徐靖雯收起性感,單拖赴會。
徐靖雯收起性感,單拖赴會。

陳茵媺被問到會否帶陳豪會見父母?在旁的陳豪即搶答道:「我都想見吓佢哋!」陳茵媺說父母現身在加拿大,並得知其戀情。「父母唔會畀咩comments,因為我係比較獨立!」陳豪此時即說:「都係見咗面先comment啦,我都好想meet吓佢哋!(你好心急想見?)見係好正常,係禮貌,等佢哋下次返嚟,請佢哋食飯同沖咖啡畀佢飲,係我嘅榮幸!」

保守唔敢拖手

對於有人兜售疑似警鐘胸Jessica C.床照,陳豪說賣相猶如荷里活的作風,不過問到會否和女友拍「親密照」?陳豪即面紅耳赤急急的說:「啋!我哋好保守,冇呢啲觀念!我哋係好公開好正常交往,保守到手仔都唔敢拖。」

被問到有否影咀嘴相?陳豪說:「唔好成日問啲咁敏感問題,畀啲空間啦!」而陳茵媺則說以前未被要求拍床照:「都係影啲正常嘅相,例如特別時節先影,我好乖。」

 

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()