甜蜜繑手
安仔和 Sammi自復合後打得火熱,唔再避忌。去年 6月, 2人到日本旅行,糖黐豆大方於機場繑到實一實,十足初戀情侶一樣。《忽然 1周》圖片

真面目

聖教育 唔改惡習唔肯嫁  Sammi迫安仔上婚前班學性愛

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

許志安和鄭秀文自去年 3月世紀復合後多次傳出婚訊,拖拖拉拉足年幾,原來兩人早已為世紀大婚做足準備。
已年屆 40的「熟女」 Sammi出嫁大件事,為咗結婚, Sammi早已安排安仔信主外,據知 Sammi更參加了婚前輔導班,找來早前為好友歐陽德勛夫婦做結婚儀式的劉家華牧師,上門為 Sammi和安仔輔導。而這些婚前輔導班,其中學習的章節,就有「婚姻中的性愛」一堂,睇嚟 Sammi與安仔都想好好進修喎!


前後到賀
6月 25日,歐陽德勛與蔡立結婚當日,德勛搵咗老死許志安做兄弟,不過因 Sammi最後先到,並冇同場影大合照。

安仔和 Sammi呢段愛情長跑拖足 21年,為了世紀大婚, Sammi做晒事前工夫,睇勻中西醫醫好耳水不平衡及濕診後,便着手向未來老公安仔埋手。 

本性難移


一直有傳安仔已求婚成功,二人更火速於半山新愛巢松園同居試婚,甚至有傳兩人本月會在東京輕井澤舉行婚禮,但據知原來 Sammi要求安仔先戒掉所有惡習先肯披嫁衣。知情者透露:「 Sammi係虔誠基督徒,佢就係唔鍾意安仔仲未徹底戒得到煙,有時出去夜蒲又飲埋酒!嗰時 Sammi叫安仔去信教佢都肯,就係有時呢啲小習慣,安仔會對住 Sammi陽奉陰違囉!」
信主多年嘅 Sammi,宗教信仰令佢成個人唔同晒,脾氣亦好咗好多, Sammi做咩都要跟足聖經指引。據知最近 Sammi決定結婚前要同安仔一齊上教會的婚前輔導班。


國際城市教會位於商業大廈內,門面裝修簡潔,內部空間亦非常寬敞。


劉家華牧師是新蒲崗國際城市教會的主任牧師,除傳教外,亦會為教友提供婚前輔導,她亦幫過早前結婚的歐陽德勛夫婦作婚前輔導,更為他們主持結婚儀式。德勛與 Sammi份屬好友,搵佢上堂實冇錯啦!



$3,300六堂




其實香港很多教會如循道衞理聯合教會等,都有提供類似課程,以該課程為例, 6節共收費$3,300,新人要於婚前 6-18個月內進行。除了一些有兩人相處了解的輔導外,還包括第六節的「婚姻中的性愛」。此環節會講解雙方在初夜時要留意的地方,如雙方的性愛步伐如何協調及聖經內如何講述性等。 

上門開班


Sammi身邊人透露:「之前歐陽德勛兩公婆婚前都上過呢類輔導班,其中有一部分係講到婚前同婚後對性嘅態度, Sammi覺得呢方面好重要,可以增加大家對性事嘅溝通,於是咪搵番嗰個牧師上門開班囉。開頭安仔都唔多願上,但佢為咗遷就 Sammi,冇計啦!」
本刊亦曾致電歐陽德勛兩夫婦所屬、新蒲崗國際城市教會的劉家華牧師查詢,她說:「我哋係有婚前輔導班,不過詳細情況要再個別約見。」信教已經唔易,婚前要學性愛輔導,可能仲尷尬呀!


Sammi的教會在金鐘港福堂,有傳佢每月會奉獻多於 10分 1的收入,屬於教會豪爽教友。《忽然 1周》圖片


15/10四萬開工
本週一( 15日), Sammi到尖沙咀中心拍戲,被問到迫安仔上婚前輔導班一事, Sammi邊笑邊例牌否認話:「冇啲咁嘅事!」


拍戲銀
近日忙於拍杜琪峯電影《盲探》的 Sammi,又再與華仔演對手戲。雖然少咗時間陪安仔,但佢 keep住四萬面口,待嫁新娘係唔同啲。


坐車自拍
本月 3日, Sammi出發拍攝《盲探》,一向係博友的她,悶悶哋在車玩自拍,仲即時上傳,公諸同好。

結婚地點任你估


Big Four再合體
Big Four為明年 2月再開騷, 4人都忙於準備,安仔要結婚應該要再等吓啦!

鄭秀文和許志安結婚,但婚禮的時間地點一直非常神秘,由上年先傳去外國小島結婚,其後傳過法國、倫敦,最後到日本輕井澤,眾說紛紜。 

陽光布吉
•去年 3月傳去泰國布吉陽光與海灘秘婚

浪漫法國
•同月傳鄭秀文想在法國南部普羅旺斯舉辦浪漫婚禮。

優雅倫敦
• 2012年 9月傳鄭秀文選擇赴歐洲秘婚,更獨自歐遊時到倫敦找小教堂,考慮婚禮地點在英國定法國舉行。

童話東京
•至 10月時再傳出二人會到日本輕井澤的「風之教堂」結婚,教堂可容納 80人觀禮,以風為主題寓意戀人的承諾像自然的風聲一般永恒不息。 

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()