今日好玩嘢

手套 remote 跳住〈江南 Style〉玩飛機

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

細細架 嘅遙控直升機愈來愈多人玩,但其實個遙控器幾難控制,推少少就隨時飛過龍。想直接 啲控制?竟然有人諗到用體感遙控直升機,玩家只要戴住手套單手玩,擰吓手腕就可以控制到,而且力度更易掌握,邊玩邊跳紅爆全球 嘅〈江南 Style〉都冇問題,實型仔到引晒江南 啲靚女實啦!除 咗體感直升機,呢期仲有天眼直升機同砌得積木遙控車,等你玩盡千奇百趣遙控玩具。

互動片段

手套 remote 跳住〈江南 Style〉玩飛機





Spec.
電源: 9V電池、 USB充電
使用時間: 10-15分鐘
售價:$468
查詢: JC Shop( 3148 9455) 

擰手腕唔使大動作


呢部體感直升機控制器由一支控桿同手套組成,操作原理同普通遙控直升機雙控桿操作一樣。控桿控制高度同水平橫移,而手套就負責前進、後退同轉向。玩時要手握控桿、戴住手套,將手臂水平伸出。想推控桿升空,只要扭動手腕就得,拗前就向前飛、拗後向後飛,擰左擰右轉彎。我 哋跳住〈江南 Style〉騎馬舞,大力甩住手腕,飛機就跟 beat前後飛,即使大動作打圈都影響不大,因為佢主要偵測手腕動作。玩落唔難上手,比遙控器更易控制,唔易轉過龍。


控桿作用同遙控器式直升機一樣,控制升空高度,推左右就係水平橫移。


起飛後控桿要 keep住畀力推少少控制高度,一下子放手架直升機就會冇動力,跳樓式跌落 嚟,雖然架機好實淨,但都有機會整爛!

手套就負責感應手腕控制移動,拗前、拗後、擰左、擰右操作直接,但要代入直升機方向操作。(圖為左手示範)


前進


後退


轉左


轉右

玩後感:室內 啱玩


玩時姿勢就係 keep住水平伸直,擰手腕就玩到,大幅度郁反而冇反應。

負責扮 PSY試玩 嘅傑仔對呢架體感直升機操作好滿意,不過就覺得只適合室內玩。「個操作方法幾易上手,又新奇。不過充一次電只夠玩 10分鐘左右。另外試過室外玩,少少風都吹到失晒控,所以都係適合 喺室內玩,最想買架 喺 office玩。」 

天眼通錄影直升機


對體感手套冇興趣,其實傳統遙控器直升機都有新花款。呢架 Sliverlit Sky Eye內設鏡頭,遙控器上更有彩色屏幕,可即時直播鏡頭實境,邊看邊錄影拍攝都得,十足十 007特務裝備。而遙控範圍就有 10至 15米,高度可升至 5層樓,以後傳媒想拍高官豪宅有冇僭建,可以考慮用佢。


使用 micro SD咭拍攝儲存,影片同相片皆為 640× 480解像度。


試片
640× 480解像度,清晰度一般。




Spec.
解像度: 640× 480
記憶: microSD
電源: 8× AA電池、 USB充電
查詢: JC Shop( 3148 9455)
售價:$1,380 

積木模型車 手機當 remote


大人細路都鍾意 嘅 Lego其實都有出模型車,不過佢唔太多部位可以砌,反而由 TICO推出 嘅 UTICO遙控積木車更自主。皆因佢除 咗可以用手機遙控,成架車更畀你由底板開始組裝,大半架車都係由你逐粒砌好,夠晒滿足感。操作方面就交由手機負責,並支援 iOS及 Android,只要到 App Store或 Google Play下載 UTICO app,打開 app後再開啟車底開關就即刻自動連接。比較特別係設有 Turbo掣,開 咗之後架車速度拍得住四驅車,爽!




車背有充電插孔,用附送 嘅 USB充電唔使入電池。


UTICO app可免費下載,操作方式有用手指篤虛擬 軚盤同用陀螺儀體感,兩種玩法。


手機要 喺 3.5mm插頭裝上紅外線發射器, iPhone 5的話就插 喺底部。

Spec.
支援平台: iOS、 Android
電源: USB充電
使用時間: 20分鐘
售價:$499
查詢: UTICO( 3101 0163)


分為 van仔同 GT跑車兩個系列,玩法一樣,用 嘅積木亦一致,買多幾款可打亂顏色自由組裝。



撰文:司徒港燊
攝影:傅新發、黃家活
模特兒: Kit J

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()