自校方要求學生不得在中午在城軒用膳,茶樓勁多「吉枱」,主任都表示生意大跌!

U Spy

城大茶樓師生隔離

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

高考同 DSE同學一齊升上大學,令圖書館、班房、宿舍全部爆棚, lunch時間想搵張枱都難,不過城大出晒名嘅城軒,竟在午市時勁多「吉枱」。

Spy八到原來早前有近 10名同學喺酒樓大聲爆粗,結果同場飲茶嘅教授聽到就覺得班同學冇尊重其他人,冇耐校方就出通知,話城軒每日由 12:00至 13:30禁止學生進入。 Spy上星期去城大睇過,教職員幫襯嘅城軒明顯坐唔滿,但門口就有大批學生等位等到瞓着覺。城軒黃主任就話:「其實本來合約寫明只供教職員, 𠵱家搞出禁止學生用膳,明顯茶樓同學生都大受影響!」其實嫌學生爆粗,就話要禁午飯時冇得進入茶樓, spy認為,學生爆粗固然唔好,但唔通 13:30後入去飲茶,就可以擔保一定唔講粗口咩?呢個邏輯, spy晒頭!


等到瞓着
同學 12時已經在茶樓外等位,由於點半才可入席,所以 spy見女生等到瞓着。


我見到城軒門外有告示,並有學校蓋印,故同學都不敢違規入內飲茶。


城軒
黃主任
如果同學一早合作啲就唔會搞成咁。


Rachel
茶樓根本未爆,點解要我哋受苦呆等!

U Spy:校園至爆猛料, U Spy一定睇實。 

撰文:校園組
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()