范姜陪住囡囡親子畫畫,鍾懿畫畫吓已急不及待親親媽咪。

親親媽咪 母親節將至,你預備好送什麼禮物、有什麼行動去表達你的心意?以為名人家庭母親節一定與別不同,誰知照顧着B哥一家六口的范姜,竟然話不打算大肆慶祝,她說:「只係一家人食餐飯,平淡才是福。」  

自製禮物
B哥鍾鎮濤和女友范姜雖然仍未完婚,但兩人維繫的六口之家,一直生活得和諧,只是偶爾發生B哥和前妻章小蕙的是是非非。作為四子女之母的范姜,維繫家庭最重要是愛,「只係生而唔教佢哋係唔得。」除了B哥與前妻章小蕙的一子一女,范姜又替B哥生了兩個女兒,七歲的鍾懿向來表情多多又愛畫畫,她說要趁母親節畫一幅畫來送給媽咪,鍾懿還一邊畫一邊說:「我仲好鍾意唱歌。」坐在旁邊,一臉有女萬事足的范姜說:「每年嘅母親節,都是同家人食餐飯。」此時鍾懿天真地搶住說:「我想買禮物,但係我細個唔可以出街,怕有拐子佬,我想買蛋糕俾媽咪,同爹哋一齊食。」至於B哥和前妻章小蕙所生的一對仔女嘉浚和嘉晴,不經不覺也一起生活了十五年,每年母親節范姜都收到他們親手做的心意咭,范姜說:「佢哋唔會亂花錢買嘢,多數做些小手工畫張咭,最緊要係佢哋嗰份心意。」

無分彼此
哥哥嘉浚在美國加州讀書,現在只湊三個女的范姜,每日幾忙都好,晚上一定與兩個女兒鍾懿和鍾幗一齊沖涼,至於已讀中四的嘉晴,做完功課溫好書,臨睡前會同范姜傾吓少女心事,「嘉晴依家大個女,有自己的想法,佢同我會傾吓將來想讀邊科,佢好想去台灣讀書,依家都安排緊幫佢搵緊大學。」當年未婚又未生的范姜已肩負媽媽的角色,湊大嘉浚和嘉晴,做人後母辛苦嗎?范姜不用思索便說:「我從來都唔覺得辛苦,只要用心對待,佢哋會感受到,就算唔係我生,但佢哋都係我嘅親人,不分彼此。只係生而唔教佢哋係唔得,我同B哥嘅家庭充滿愛,大家日日都嘻嘻哈哈好開心。」

賺錢買錶
至於龐錢景峰,他八年來一直在外國讀書,今次難得在香港過母親節,他已訂了中環置地的法國餐廳Robuchon和母親郭秀雲撐枱腳。

 
十三歲已先後去英、美讀書的龐錢景峰(Andrew),現停了一個學期留港在天機公關公司工作攞經驗,九月才返美國UCLA繼續讀工商管理。他見賺了錢,今年母親節便用萬多元買了隻萬寶龍Grace Kelly系列腕錶給媽咪郭秀雲,「Grace Kelly是摩納哥王妃,又曾經係一個演員,媽咪又係演員,襯到阿媽呢種高貴。」兒子用心良苦,已經收了禮物的郭秀雲卻毫不客氣地說:「我寧願佢儲錢。」其實龐錢景峰未賺錢前,母親節多自製禮物,「做過相架,在牛奶瓶畫圖案。」最難忘是十六歲時,在英國學人上網學做了一隻貓頭鷹公仔寄給母親,他說:「大家鍾意雀所以整,做法好簡單,聯埋塞啲棉花入去就得。」郭秀雲保留至今,不過Andrew當年為了令貓頭鷹看起來大隻一點,於是將毛梳鬆了後,再用噴髮膠定型,結果郭秀雲每次拿起𡃁黐黐的貓頭鷹後都笑話:「點解啲毛硬晒,佢可能噴咗半樽噴髮膠。」 場地提供:Lalique

顧美華 不稱職母親
八四年憑電影《似水流年》奪香港金像獎最佳新人獎的顧美華,這個母親節,寧願與已為人母的女兒葉宣廷,坐埋一齊翻翻舊相簿,傾談心事,「千祈唔好帶我周街行,仲要買紮花拎住好辛苦。」 場地提供:The Pawn

心理補償
和前夫育有兩女,今年已經六十歲的顧美華,大女葉宣廷(Ali)都已三十九歲,有個十三歲女兒和七歲兒子。話晒Ali在單親家庭長大,顧美華也有點自責。「當時掛住拍電影,無乜點理佢,但佢讀書永遠頭二、三名,後來入咗Columbia(大學),佢一係唔做,做就全力以赴。」Ali報讀大學時想讀art,在母親阻撓下轉讀經濟。顧美華回憶說:「我只講句搵唔搵到食,佢就無讀art,都有啲犧牲。」Ali安慰說:「唔算犧牲,我聽話。」女兒讀完大學,在私人銀行做了五年便全職做家庭主婦。顧美華推測此舉與她離婚有關,「喺佢心目中,細路最重要,當年我做唔到,佢做到我都開心。」不過Ali說從來無嬲母親,「佢有佢工作,都正常合理。」

互相訕笑
顧美華講明母親節不要逛街,只想煮飯給家人吃,「想享受以前落手落腳,煮嘢俾佢哋食嘅時刻。」以為她廚藝了得,Ali踢爆:「我打電話問佢點煮,佢話唔知,叫我煮第二樣。」顧美華反駁:「我識煮唔識講。」兩母女還互爆瘀事,顧美華笑女兒很百厭,「試過去打麻雀發現朋友間房有水走出來,原來佢話人哋間屋污糟,攞花灑幫人洗屋,又用爽身粉淋雀友個仔。」Ali辯稱:「佢話想做雪人。」Ali又笑母親是嬰兒殺手,「我第一次坐月,將三個月大嘅女放喺佢度,一出門口個女就碌落床。」顧美華自爆試過替孫女沖涼,塗肥皂後將她跣了落地,「Ali問我點解佢喊,我話唔知。」所以Ali覺得母親投身演藝事業不做家庭主婦,是正確決定。 ####

 


愛嗲媽咪的鍾懿,最後畫了一幅小鳥(小圖)的畫送給媽咪。


表情多多的鍾懿,𡃁吓頭畫什麼好呢?


今年二月B哥生日,女友范姜和三名女兒嘉晴(左一)、鍾懿(左二)、鍾幗(左三),打扮成豹紋家族慶祝。


范姜抱住年幼的鍾懿,經常與B哥和大女嘉晴遊玩,而在美國讀書的嘉浚(小圖)放假會回港團聚。


啦啦啦喜歡唱歌,經常跟爸爸上台表演的鍾懿,拿起咪便手舞足蹈唱歌。


鍾懿唱唱吓,又遞咪給媽咪唱。


影相時,郭秀雲拿着兒子手製的貓頭鷹,齊齊O嘴搞氣氛。


今年他送萬多元手錶給母親。


月初紐約大髮型師Frederic Fekkai(左)來港,兩母女孖咇去見他。


顧美華因拍夏夢(右)出品的《似水流年》,而獲最佳新人獎。


十九歲的Ali(上圖)似足年輕時的母親。


顧美華二千年和丈夫Andy一齊去ball。


Ali的一對子女會畫咭賀母親節。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()