十年後佬味
十年後再演夫妻,45歲嘅伊健已經變成靚佬,反之阿Sa仍保留少女味。

睇拍戲 蔡卓妍(Sa)與鄭伊健,十年前曾於阮世生執導的電影《我老婆唔夠秤》合作,同一樣的班底,最近埋班開拍續集《我老公唔生性》,不再妹的阿Sa與中年靚佬伊健事隔十年再合作,阿Sa直言:「依然咁憎佢!」

前後大不同
○二年上映的《我老婆唔夠秤》,是阿Sa入行第二個年頭孭飛做女主角的電影,當年阮世生大膽起用得二十歲的妹,與老十五年的鄭伊健做一對,成功製造化學作用,《我老婆唔夠秤》收過千萬票房。
以同樣的配搭,十年後再開拍續集《我老公唔生性》,加上內地人氣女星張歆藝及徐正曦,趁近期中型港片順風順水,搏多鋪!
「十年前嘅阿Sa仲係個妹仔,而家佢結過婚又離埋婚,人生多咗閱歷,反而伊健繼續係個大細路,導演覺得佢哋再合作,會係好唔同嘅感覺,所以先提議拍續集。」電影公司工作人員透露。

伊健婚外情
早前電影在深圳大梅沙喜來登度假酒店拍實景,阿Sa與徐正曦在泳池邊拍一場傾偈戲,有兩個私人助手貼身照顧的阿Sa,在三十度天氣下汗流浹背,助手遞紙巾印汗,另一個遞水解渴,對手阿曦得個睇字。「我係男仔自己搞掂就得,之前喺《地獄19層》同阿Sa合作過,第二次再合作,阿Sa依然係咁nice。」至於另一女主角,有國產美女之稱的張歆藝,戲中則與伊健有婚外情,而阿Sa則和徐正曦有感情戲,兩公婆都有偷食。

歡喜寃家
之後劇組轉景到酒店房拍阿Sa病咗瞓床,要老公伊健照顧的戲份。現場收音唔可以開冷氣,冚住幾張棉被的阿Sa認真唔好受。「真係好熱,唔使噴水扮發高燒都成面汗。同伊健合作,大家好多嘢唔使夾都有默契;有一樣嘢冇變過,就係十年前我好憎佢,十年後我依然係咁!」阿Sa講完喪笑,在旁的伊健忍不住插嘴:「同阿Sa合作都幾好笑,十年前後冇乜分別,大家keep到個關係,我同以前一樣咁唔鍾意佢!哈哈!」阿Sa伊健互不相讓,為現場製造不少歡樂。

生力軍
十年後再做「夫妻」,伊健同阿Sa為配合現今男女關係實況,片中各有小三介入,令婚姻有暗湧。飾演小三的男女配角均屬內地當時得令的上位新貴。中央戲劇學院畢業的張歆藝,演過多部話劇和電視劇,因長相及身材不錯,火速成為內地人氣偶像,與楊冪、劉詩詩、白百合同被評為2012新四小花,並先後與賈乃亮、張譯、李晨等傳緋聞,甚至有傳她與王志飛已結婚。至於另一男角徐正曦,是05年全球華人超級男模大賽冠軍,07年簽約starzpeople,其後被寰宇電影睇中簽約旗下,演出電影有《B+偵探》、《童眼》及電視劇《男兒本色》,受公司力捧。 ####

 


十年前嫩口
十年前拍《我老婆唔夠秤》,男嘅35歲,但一副仔樣,拼埋20歲嘅阿Sa,幾襯!


大熱天時下蓋着幾張棉被,並在沒冷氣的房間下拍攝臥病在床,熱得阿Sa哇哇大叫。


伊健與阿Sa在片中分別有小三,為培養感情,戲外的伊健不時與小三張歆藝(左一)聊天。


阿Sa拍戲出動兩助手跟身,反之伊健在片場經常一支公周圍走。


電影有不少人客串演出,其中飾演阿Sa好朋友的欣宜,戲內戲外與阿Sa好啱key。


在戲中飾演修女的林珊珊,拍埋阿Sa身邊,其防腐功能強好多!


張歆藝


徐正曦

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()