黑色皮梳化、咕及茶几均購自九龍灣,石祐珊喜歡大梳化,「攤喺度、瞓喺度都得。」

明星、名人二代,大部分都愛蒲爛玩食慣歎慣,薛家燕長女石祐珊卻是例外,自大學畢業返港,她一直幫薛家燕打理事務,又成立自家經理人公司。回港後她便搬進這個千多呎羅便臣道單位,裝修、搵料、買傢俬一腳踢,她說屋企不需要太過花巧,最緊要應使則使,「其實靚擺設,都係要嚟擺㗎啫!我反而會注重多啲清潔,同埋係慳錢。」

環保傢俬
石祐珊○二年到美國讀書,○九年因為母親薛家燕割膽手術後胃炎,曾一度陷入昏迷狀態而回港,在美國生活七年,回港後不自覺將彼邦的生活習慣一併帶回香港,「可能嗰陣時同朋友住、有room-mate,會注重多啲清潔,同埋係慳錢囉,會學識唔好亂咁使錢,佢哋係好興你用完張梳化俾我用,環保嘛,又會上網站買電視。」石祐珊與弟弟石耀庭兩姊弟所住的這個羅便臣道、一千多呎單位,是薛家燕於○九年買入,薛家燕則住於同層的隔籬單位,雖然薛家燕並沒有規限她的裝修費,但她卻自動四處格價,「呢間屋裝修買傢俬時,就會諗,邊度、點樣可以平啲呢?我自己去過睇一啲有牌子嘅傢俬鋪,呢度又幾萬蚊、嗰度又幾萬蚊,嘩!邊有咁多錢呀!」

家燕迷你倉
對於住屋要求,石祐珊自言簡單、舒服,不要太過花哩花碌,「我想以黑白為主,感覺有少少摩登,因為出面個環境都已經好似好多嘢,想入番嚟會舒服,唔想太過花巧。」屋內另一特色就是特別多儲物空間,但為了不讓儲物櫃破壞整間屋的設計,石祐珊特意請教室內設計師的意見,「我哋由細到大都好多嘢,同埋我媽咪唔鍾意丟嘢,好多嘢舊晒唔用得,但又唔丟棄。可能由細到大都慣咗呢樣嘢啦,好似唔想嘥,擺住喺度先啦,所以就收埋好多嘢。」的確,現場所見,屋內大部分擺設都屬於家燕姐,如六十大壽時所收到的各式金器擺設、年輕時的照片等,驟眼看去,真係有啲似家燕姐的私人迷你倉呢。 ####

 


座枱燈是莫文蔚母親送薛家燕的生日禮物。


家庭照隨處可見。


Q版薛家燕金人和李香琴送的金桃(右),都是薛家燕六十大壽的禮物。


首飾盒是石祐珊兒時自製送給薛家燕的母親節禮物。


飯廳以銀白色為主,旁邊的儲物、飾物櫃,除放了兩姊弟的雜物,還有別人送給薛家燕的金器禮物。


主人房由兩間房打通而成,大床購自深圳,床單則購自美國,「我對被同床單最講究,棉質柔軟度高,瞓上去舒服好多。」


廚房面積不大,所以用黑玻璃作廚櫃門,令感覺變得闊落。


書枱選用玻璃桌面,有助擴闊房間空間感。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()