鄭嘉穎被指與國產女模徐靖雯撻着,身為緋聞女友嘅佘詩曼表示唔清楚事件來龍去脈,不過就幫口話:
男同女可以有純友誼接觸。
嘩,阿佘緋聞多到爆,幾時變到咁純情吖?呢番話出自佢把口,真係零說服力。


已育有兩子嘅栢芝話仔唔怕生,生女生仔都好welcome,屋企依家有三條煙,
多條Queen都冇所謂。
咁又係吖,再生仔就湊夠「四條」;生女就「煙俘虜」,都係無敵組合。


吳君如突然辭演電影《熱愛島》,更遭任達華、甘國亮踢爆有孕,但日前吳君如出席活動時例牌否認:
你哋咪放長雙眼睇吓囉。
當年佢死口唔認懷孕,今時今日邊個再信佢講嘢吖?大家都聽過狼來了嘅故事嘅。


近日有指劉愷威整容整到似林峯,林峯坦言冇留意事件,
聽咗都係笑一笑就算。
咁唔係可以點?佢自己都「整」過唔少,唔通告人「侵犯版權」咩?


房祖名早前表示冇同薛凱琪(Fiona)拍拖,更踢爆對方男友其實係方大同。日前Fiona出席活動就指祖名亂講嘢,
佢又講啲唔好笑嘅笑話。
祖名老竇成龍出名噏得就噏,有其父必有其子嘛,Fiona冇得怨。


有報道指千嬅為準備個唱而停止行房,老公丁子高就話兩者冇關係,行房令人血氣暢通,
可能唱歌仲勁啲、大聲啲。
如果係真嘅,唔該丁生努力啲,媽咪姐都想聽番場好嘅演唱會。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()