李蘊 寸 劉謙 唔嗲唔吊 李蘊 煮大餐 氹新歡 羅章冠

李蘊今年與金融才俊男友羅章冠第一次過情人節,日前專誠學煮情人節大餐,雖然她不期待男友送驚喜,但大爆對方很有心思︰「上次聖誕節我一個人喺屋企整嘢食,佢放咗工返到嚟就拎住紮花,但我心諗點解聖誕節送花嘅?其實佢唔係一個會預先諗定送咩畀你嘅人,但佢會突然間送嘢畀你。」她又暗寸舊愛魔術師劉謙對她愛理不理,又指現時才感受到戀愛:「第一年有男仔真係同我過,好期待,因為之前嘅情人節我都唔當係一個節日,因為有情人節等於冇情人節,所以冇乜驚喜。」

此外,李蘊與李曼筠前晚擔任魔術表演嘉賓,李蘊表示未有為男友作特別準備,談到日前有傳前男友劉謙被人掌摑,問到有否聯絡對方時,她說:「我已經冇佢電話。」而李曼筠則表示想與國語男拍拖:「順便可以練吓普通話。」

學識煮大餐的李蘊期待與男友共度情人節。

廚師親自示範,李蘊專心學廚。

李蘊(左)與李曼筠擔任魔術表演嘉賓,似模似樣喎!

 李蘊覓真愛寸劉謙冇心思

李蘊與金融才俊男友羅章冠今年首過情人節,日前去學煮情人節大餐,希望炮製美食冧愛郎。她大讚男友去年聖誕節花盡心思︰「上次聖誕節我一個人喺屋企整嘢食,佢放咗工返到嚟拎住紮花,其實佢唔係一個會預先諗定送咩畀你嘅人,佢會突然間送嘢畀你。」



李蘊炮製情人節大餐,希望以美食箍實男友。

李蘊乘機暗寸舊愛魔術師劉謙對她愛理不理︰「第一年有男仔真係同我過,但有情人節等於冇情人節。其實唔需要一定有禮物,最緊要係用心去對一個人,我依家先感受到好實在嘅談戀愛感覺。」


(左起)羅章冠、李蘊

李蘊拒慰問劉謙 81,663 




 

魔術師劉謙早排喺春晚表演爆肚叫李雲迪去搵王力宏,辣㷫兩位天王,傳佢俾力宏摑咗巴。近日有網友踢爆劉謙出口術原來係為咗掩飾變魔術時失手。而佢舊愛李蘊前晚喺九展出席魔術活動,俾人問有冇致電慰問俾人摑嘅劉謙,佢好寸咁話:「打畀佢做乜?我冇咗電話,唔知你講緊乜嘢?」但講𠵱家男友時即變番張甜臉,話已經安排好情人節禮物同節目。
撰文:馮仁昭

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()