同你吟一吟

阿姐華哥街坊裝

2013年02月14日 ~~ 第1197期 香港《壹周刊》

平日已經同中環一樣多星嘅九龍城,挨年近晚,更旺場,不過咁,地區唔同,大家打扮亦有分別。

早個禮拜,《壹》仔喺九龍城街市附近遊唔夠一陣,就見到阿姐汪明荃行去上海鋪買家鄉食材,摩打手腳,買完上車走人。六十六歲汪阿姐冇化妝走得快好世界,前年幫男友生咗個九磅二巨 B嘅姚瑩瑩,就好享受做肥師奶,素顏再紮條馬尾出街,同班師奶企 响家品店外,慢慢揀!
阿姐同姚瑩瑩各走極端,都係男人比較冇所謂。第二日,《壹》仔喺獅子石道撞到黃日華買出口店平衫,斜 孭袋耳仔塞住個藍牙耳筒再加杯外賣凍飲,的士佬歎完茶準備去交更咁款,又如何!


阿姐、姚瑩瑩曾經合作過《荃家福祿壽探案》,阿姐愛靚係人都知,劇中造型更加集集唔同,素顏去街市買 餸仲要俾人影到相,即閃合理。


2001索


2013脹
生完仔之後,姚瑩瑩懶得 keep,專心做肥師奶。


同班師奶去家品店睇平價貨,有幾多人仲記得姚瑩瑩曾經係選美冠軍?


如果王維基堅持再開劇,大可以搵黃日華扮的士大佬,簡直一模一樣啊。


麻甩佬買衫唔講究,黃日華選擇去九龍城出口店,平靚正!

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()