教堂行禮
攝影師 Dickens話,狗狗結婚相不限性別,有主人貪得意,帶兩隻狗仔嚟影斷背結婚相,一樣無問題。

寵物家

狗狗出嫁了

2013年02月14日 ~~ 第1197期 香港《壹周刊》

要帶狗仔感受結婚氣氛,可以去影結婚相。有寵物攝影公司推出狗狗婚禮攝影套餐,情人節仲特別旺場。本刊直擊一對貴婦狗拖友的婚禮拍攝過程,就算唔係狗界的伊健 YoYo,只要跟足攝影師教路,一樣可以影到靚相。祝天下有情狗終成眷屬!

減咗肥先


介紹兩位新人:新娘子貴婦狗女朱古力,僅僅重五磅,正牌窈窕淑女。反觀新郎哥 Mocha,重十幾磅,身形似中型犬。負責婚紗拍攝的 Dickens話,小型犬禮服一般是中至大碼,胸圍闊 36至 54cm,選擇不多, Mocha再肥啲就著唔落。「所以我哋要客人提早一個月預約,萬一唔啱著都可以減定肥。」明嘅,同人類影婚紗相一樣。

花絮一:講數




Mocha好動,朱古力文靜,搞咗成粒鐘都唔肯企埋一齊。結果攝影師要聯同主人即場訓犬,由基本坐立做起,等狗仔企定定。 

花絮二:瘋狂試衫




一見靚靚婚紗,成班主人仲興奮過狗狗主角,係咁研究邊件有 Deep V或透視效果,仲決定加碼幫襯最貴的$4,880套餐,可拍攝兩套禮服和婚紗。 

花絮三:搶花球


拍攝尾聲,新娘竟然同新郎鬥搶花球?其實花球是用來給狗仔模擬做花仔花女,幫新人遞埋戒指,好受歡迎㗎。


有嘢食味……


搶呀!

提早做美容


搞掂衣著,跟手執靚個樣。 Dickens提醒主人要在影相前一天帶狗仔做美容,但不可安排在拍攝的同一天內進行,以免狗仔太累。還要注意拍攝當日不可預先餵食,以免狗仔食飽,難用零食引誘。最好帶埋有聲玩具,只要成功吸引狗仔企定定,影靚相無難度。


設有五款布景,包括教堂、宮廷、和室、電單車及旅遊主題等。


服飾由專人縫製,手工精緻。婚紗有喱士裙、白紗裙,細節如織花及閃片都做得一絲不苟。禮服有黑、白、條紋西裝,另有頭飾、頸鏈、煲呔可搭襯。

日式婚禮




影完西式婚禮,仲可以換番套和服影埋日式布景。不過和服只有小型犬 size,肥啲都唔啱著。 

Jelly Pet Photo寵物攝影


一般 竉 物攝影套餐收費$1,550起,包三款自選場景,衣飾自備。

成立於 05年,拍攝對象包括狗、貓、兔,但只有狗隻設婚禮攝影,須提早一個月前預約。
婚禮攝影收費:共三款套餐,最平$2,880起,包木框大相、禮服或婚紗各一套(只供拍攝用),可選 22張相片及附送影像光碟。
地址:葵涌葵喜街 13至 29號永恒工業大廈 1503室
查詢: 6430 4275
網址: http://www.jellypetphoto.com 

撰文:鄭鳳
攝影:胡春輝

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()