歐陽震華 續留ICU 好轉 歐陽震華 開聲 慰妻 傅潔嫻

續留ICU好轉
歐陽震華開聲慰妻 132,953 



■歐陽震華昨日仍留ICU吊鹽水。資料圖片

歐陽震華(Bobby)大前日開P團拜,有傳酗酒出事,凌晨被送往律敦治醫院ICU搶救,經理人Lydia澄清只是急促進食嗆喉導致急性肺炎,昨日情況好轉,其妻傅潔嫻現身醫院時表示Bobby反安慰她不用驚。Bobby孭飛的無綫新劇《情逆三世緣》受影響,可能隨時停工。

現年52歲的師奶殺手歐陽震華,大前日年初二與陶大宇、謝天華等到友人家狂歡暢飲,Bobby前日凌晨突然昏迷被白車送往灣仔律敦治醫院,在深切治療部(ICU)插喉留醫,其經理人Lydia表示Bobby因急促進食嗆喉導致急性肺炎。Bobby太太、澳門前賭王傅老榕孫女傅潔嫻前日探望夫婿時眼紅紅,但Bobby經醫生搶救後情況好轉,傅潔嫻昨日現身醫院時已再現歡顏。



■傅潔嫻昨日探望老公Bobby後,向記者報平安時現笑顏。 「佢叫我唔使驚」

有讀者昨日報料指Bobby出事時正在好友Ben Chan家開P,突然發生意外嚇壞朋友,Lydia前日否認他是飲酒出事,Lydia昨午一時多再陪傅潔嫻到ICU探Bobby時說:「佢今日比噚日好好多,識得講嘢,幾時轉普通病房要等醫生通知。」
Bobby大步檻過,傅潔嫻也說:「佢精神好好多,唔可以食嘢,要吊鹽水,佢叫我唔使驚。」雖然朋友想探望Bobby,但遭其家人婉拒,傅潔嫻說:「朋友都話嚟,我話遲啲先,佢喺ICU唔係咁方便,我諗好快醫生可以安排轉普通病房。」眼佈紅筋的傅潔嫻昨午五時多再到醫院,Lydia代答:「Bobby要留多日ICU,佢食咗藥有啲攰,出晒鬚根。」Bobby可會戒酒?Lydia說:「唔關酒事,係有菌入咗肺。」



■關詠荷表示檔期可以延長配合,最重要Bobby康復。資料圖片 新劇隨時被抽起

無綫劇《情逆三世緣》監製莊偉建,昨日在電話中被問到今日是否繼續開工時說:「抽其他戲份拍住先,就算佢(指Bobby)出院都等佢休息吓先。」莊偉建透露《情》劇拍了三分二,原定下月5日出發到佛山拍外景,不過隨時有機會抽起劇集不拍:「要抽起都唔定,等聽日(指今日)返公司開會先有決定。」
《情》劇女主角關詠荷今日繼續開工,她在電話中說:「照開工,話搵替身代Bobby拍,如果拍攝期要延長,我配合到,最緊要Bobby冇事行返出嚟。」
採訪:楊潔雯、譚倩宜
攝影:陳俊強

Bobby好轉 甦醒吊鹽水

歐陽震華(Bobby)年初二與好友開年狂歡玩到凌晨四時,之後Bobby被太太發現昏迷不醒送院救治,至昨日還在深切治療部(ICU)留醫。Bobby太太傅潔嫻昨日到醫院探望Bobby後指丈夫病情已見好轉,但仍要吊鹽水,她開心說:「佢醒番,仲叫我唔使擔心。」傅潔嫻又說Bobby有望轉到普通病房。



歐陽震華已甦醒,但仍然未能進食,要吊鹽水。(資料圖片)

現年52歲的歐陽震華年初二晚約了圈中好謝天華、陶大宇、郭政鴻和吳卓羲等開年飲酒狂歡,直到凌晨四時許Bobby太太傅潔嫻發現他昏迷不醒,隨即召救護車將Bobby送到律敦治醫院急救,並診斷Bobby因食物落錯位導致急性肺炎,隨後被送到深切治療部(ICU)留醫。

昨日下午一時,傅潔嫻與Bobby經理人Lydia前後腳到達醫院探望Bobby,兩人在ICU逗留了二十分鐘,傅潔嫻離開病房時,心情明顯比前日輕鬆得多,問到Bobby病情,傅潔嫻說:「佢醒番,清醒番,認到我,講到嘢,好番啲喇,但未食到嘢,仲要吊鹽水。(Bobby知道你好擔心?)知,佢叫我唔使擔心。(幾時可以轉普通病房?)要再同醫生商量,應該好快。」傅潔嫻指不少朋友也希望探望Bobby,但因ICU不便,要待他轉到普通病房才可作安排。


經理人Lydia及傅潔嫻向傳媒交代歐陽震華病況。

歐陽震華太太傅潔嫻昨到醫院時表現較前日輕鬆。

佘詩曼希望老友歐陽震華早日康復。(資料圖片)
好友微博祝福

傅潔嫻昨午四時與Lydia再到ICU探病,直到五時二十分離開,當時見傅潔嫻表情仍然輕鬆兼有笑容,可見Bobby病情繼續穩定。Lydia被問到Bobby有甚麼說話,她說:「佢好番好多,食咗藥好攰,好似平時咁眼瞓。(會唔會轉院?)未知。(幾時轉普通病房?)醫生話要睇多日。」傅潔嫻補充說:「醫生話要睇埋今晚(昨晚)。」Lydia又說Bobby病情與飲酒無關,只是啃親、有細菌入肺引致急性肺炎。

Bobby在圈中人緣甚佳,他入院後有大批好友在微博為他祝福打氣,佘詩曼寫道:「大爺早日康復!」錢嘉樂則說:「祝Bobby安康,福星高照。」朱晨麗、王君馨和江美儀都有送上祝福。

採訪:影視組

Bobby醒番老婆笑番

無綫小生歐陽震華(Bobby)年初二開年飲酒狂歡至凌晨,被太太發現昏迷不醒送院,他昨日還在深切治療部(ICU)留醫。而Bobby太太昨日探病時明顯比日前輕鬆得多,面帶笑容,指丈夫病情好轉已醒番。

歐陽震華年初二晚與老友謝天華、陶大宇、郭政鴻和吳卓羲等開年狂歡,至半夜四時許,Bobby太太傅潔嫻發現丈夫昏迷不醒,即召救護車送他到律敦治醫院急救,原來他因食物落錯格導致急性肺炎,直至昨日仍在深切治療部留醫。

昨午一時,Bobby太太與Bobby經理人Lydia前後腳到醫院,在ICU逗留二十分鐘。傅潔嫻離開病房時,相對前日滿面憂心,心情輕鬆得多,問到Bobby病情,她說:「佢醒番、清醒番,認到我,講到嘢好番啲喇!但係就未食到嘢,仲要吊鹽水。(Bobby知道你擔心﹖)知呀!佢叫我唔使擔心。(幾時可以轉普通病房?)要再同醫生商量,應該好快。」雖然Bobby朋友擔心不已,不過傅潔嫻指ICU不便探病,要待他轉到普通病房。

等轉普通病房

其後,傅潔嫻與Lydia再到ICU探病,逗留了個多小時,傅潔嫻表情愈見輕鬆兼面有笑容,可見Bobby病情好轉。問到Bobby有甚麼話說?Lydia說:「佢食咗藥攰,似平時咁眼瞓。(會唔會轉院?)未知。(幾時可以轉普通病房?)醫生話要睇多日。」在旁的傅潔嫻則補充:「醫生話要睇埋今晚。」Lydia強調Bobby病情與飲酒無關,只是骾親有細菌入肺引致急性肺炎。

影視組

Bobby已甦醒過來,還開口叫老婆不用擔心。

傅潔嫻到醫院探完老公Bobby後,重現歡顏。

傅潔嫻(左)與Bobby經理人Lydia被大批傳媒追訪時,輕鬆地回應Bobby病況。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()