阿 Sa、 William被揭暗交,週一下午,兩人於鄭州登台後,結伴返港,大方任影。"
娛頭
暗交一年紅磡包長房幽會  William腳踏兩船 阿 Sa背夫溝仔
2010年10月14日
10/10/2010(星期日),唔少拖友捱通宵排期是日註冊結婚,蔡卓妍(阿 Sa)與陳偉霆( William)亦在當日被揭發有路,二人因為合作《美麗密令》一片啜出愛火,但匪夷所思的是他們竟然同日透過唱片公司英皇,承認拍拖三個月,十分反常。
據知,阿 Sa今次離奇極速承認拍拖,是怕醜事被越揭越多,為掩飾背夫溝仔,以及對手 William一腳踏兩船的實情,遂寧願玩自爆,將一年情講成三個月,希望可以瞞天過海。
但身為 William前度女友的 Angelababy,原來一早知道阿 Sa同 William有景轟,更高調在微博留言,擺明唔信二人只係一齊咗三個月。
一啜出火
廿七歲的蔡卓妍,與同公司廿四歲師弟陳偉霆,去年十月拍攝電影《美麗密令》因為一場火辣嘴戲而啜出愛火,秘密搞上,由於當時阿 Sa仍是人妻身份,與鄭中基並未離婚,而 William亦有公開女友 Angelababy,所以只可以偷偷摸摸。
直至星期日(十月十日),阿 Sa與 William忽然被踢爆有路,講慣大話連結咗婚都唔認的阿 Sa,竟然一反常態,透過唱片公司向傳媒承認與 William拍拖三個月,翌日(十月十一日),他們以情侶檔在鄭州做完騷返港,在機場更公然晒恩愛,任影唔嬲,相當戲劇化。
戴住黑超的阿 Sa與 William雙雙步出機場入境大堂,二人不時深情互望, William更刻意哄埋女方耳邊講嘢,阿 Sa則表現冧爆,互相交戲。之後應記者要求攬膊合照,阿 Sa被問到結婚對象是否 William時,她亦答得相當巧妙:「交俾個天,見工都有試用期啦。」
William更此地無銀,強調二人在單身後才一起,「同阿 Sa一齊係真,係幾個月前嘅事,大家係單身先喺一齊。」其間他不停以「 Sa Sa」稱呼阿 Sa,肉麻到震!機場大龍鳳後,二人分別在微博發放愛的宣言,狂晒幸福。


阿 Sa表示對方改變了她對人的睇法,沒有像以前容易鑽牛角尖。
 
阿 Sa與 William因為一場嘴戲撻着。

主動溝師弟
今次阿 Sa有別以往高調宣布戀情,其實是另有用意。據知阿 Sa與 Willam早在去年十月拍攝電影《美麗密令》已搭上,當時仍是人妻身份,與鄭中基有秘密夫妻關係的阿 Sa,與師弟拍完嘴戲之後,竟被對方搞到心神大亂,甚至忍唔住主動出擊溝 William,除了瘋狂 SMS,又不時向公司提出做騷要搵埋 William做嘉賓,製造二人同場工作機會,以便爭取時間埋身溝通。
面對阿 Sa送上門,當時仍然與 Angelababy一齊的 William,同樣「飯來張口」。
「阿 Sa好主動,上年十一月佢主動話同 William一齊搞生日會,知道 William同公司同事有踩單車習慣,又要求參加,出去踩單車又借啲意要 Wiliam傍住;有次阿 Sa炒車跌親, William表現得好緊張,當時大家都覺得有啲怪,但就冇諗過佢哋已經一齊。「其實呢一年阿 Sa成日同公司要求有乜嘢工作、登台,都要搭埋 William,唔肯搭其他人一齊做,有人問過阿 Sa點解淨係肯搭 William,佢就話 William跳舞會令氣氛好啲,但原來佢哋係要爭取出外機會,同埋帶挈 William搵錢。」阿 Sa身邊人說。


Baby在微博中講到明唔信「 Sa霆戀」只開始了三個月,而她之前亦有在阿 Sa微博中留言,內容有挑釁成分。


微博傳情
未公開前,他們已經公然調情。


愛的宣言
公開拍拖後,兩人分別在微博上發表愛的宣言。


大話妹
阿 Sa入行十年,緋聞唔算多,但她多年來堅持擘大眼講大話作風,名副其實大話妹。

黃又南
02年同 Shine成員黃又南拍《一碌蔗》撻着,拍拖多年, 04年一度口疏自爆與對方於新春期間同遊泰國,但事後又否認二人有發展機會,無法接受姊弟戀:「我一直都當佢(黃又南)係細佬!」
大話妹 


阿 Sa入行十年,緋聞唔算多,但她多年來堅持擘大眼講大話作風,名副其實大話妹。

黃又南
02年同 Shine成員黃又南拍《一碌蔗》撻着,拍拖多年, 04年一度口疏自爆與對方於新春期間同遊泰國,但事後又否認二人有發展機會,無法接受姊弟戀:「我一直都當佢(黃又南)係細佬!」


宣布離婚記者會上,被飛的鄭中基哭成淚人。

鄭中基
06年,同鄭中基秘密結婚八個月後,阿 Sa被問到幾時同男友拉埋天窗時說:「我希望 30歲後可以搵個人同我結婚。」
08年的生日會上,阿 Sa重申 35歲才會結婚,並揚言要舉行盛大婚禮,絕不秘密進行。
今年 3月阿 Sa被揭發同鄭中基早於 06年 1月 31日在美國註冊,結為夫婦。
私竇密會
阿 Sa同 William極速發展,為方便見面同掩人耳目,據知有一段時間他們在紅磡海灣軒包了一間長房做鐵竇,今年初,已經有人分別見過二人經常在深宵時分出現上址,而住開港島區的阿 Sa,更多次於工作後唔直接返屋企,要保母車送她到紅磡附近落車。
阿 Sa秘密同 William行埋,就連好姊妹鍾欣桐(阿嬌)都不知情,拍攝電影《前度》時,阿嬌亦一度同 William傳出緋聞。
兩人感情越來越穩定,經常周圍飛的 Baby雖然無辦法實男友,但出於女人本能,亦察覺男友有異樣。
「 Baby成日飛嚟飛去,好多時都係靠電話聯絡,以前 William成日都打電話俾 Baby,但自從上年十月開始,就越嚟越少,有時 Baby都搵佢唔到,失晒蹤, William成日解釋話好忙有嘢做,但佢有幾多嘢做大家知啦,之後 Baby返到香港,佢又話公司(英皇)唔想佢有緋聞,怕俾記者影到,唔肯出嚟見面, Baby好唔開心,亦懷疑男友背住自己有第二個,嗰段時間黃曉明亦開始狂追 Baby,有次 Baby同 William吵大鑊嗌分手,估唔到佢爽快話好,所以大家都覺得 William有第二個先咁順攤!」 Baby友人說。
見 William為了自己同 Baby分手,加上今年三月被揭發原來阿 Sa早在○六年已經與鄭中基在美國註冊結婚,阿 Sa順勢宣布與鄭中基玩完辦手續離婚,專心一意同 William一齊。
密密行埋


09年 10月
阿 Sa拍《槍王之王》時, William往探班。(《 Face》圖片)
 
09年 11月
《勁歌金曲》錄影時顧住傾偈。(《蘋果日報》圖片)
 
10年 1月
在頒獎禮慶功宴兩人齊齊坐。(《蘋果日報》圖片)
 
10年 4月
忙到無得瞓嘅阿 Sa,百忙中都抽時間幫男友拍 MV。
 
10年 10月
彩排音樂會都黐埋一齊。(《蘋果日報》圖片)
 
8月
多得阿 Sa關照,經常要拍住男友,令到 William工作量大增,早前就一齊拍 Adidas廣告。
 
星期二阿 Sa與 William都分頭工作,兩人齊齊封口暫停講感情事。


Baby踢爆
而 Baby得知 William同阿 Sa公開戀情,本週一凌晨一點半在微博上留言:「你真的相信他們只有三個月嗎?」雖然冇指明阿 Sa是第三者, William公然擘大眼講大話,但已一語道破二人關係何止三個月。
「卓偉戀」另一神奇之處,就是向來唔主張旗下藝人拍拖的英皇,竟然批准公開戀情,不外是錢作怪,「以前英皇唔鍾意啲星有緋聞,但而家情侶檔咁搵錢,加埋可以谷人氣,阿 Sa十三號要出碟, William亦俾靠大隻嘅羅仲謙威脅得好緊要,所以索性將計就計,搞大造勢好過。」英皇人員說。


同 William分手後, Baby火速戀上黃曉明。
 
原本 Baby與 William感情要好,但因為經常分隔兩地, William有機會偷食。
 
William同阿嬌在《前度》中有多場激烈埋身慾搏戲,難怪傳出有染。
 
阿 Sa以長包方式租了海灣軒一個單位,方便與男友見面。
 
七國咁亂

溝女聖手
初出道時, William與 Angelababy雖然是公開的一對,但男方卻不時與合作過的女星傳緋聞,當中包括無仔不歡的阿嬌,及拍《愛出貓》時認識的 G.E.M。

Angelababy
二人合作拍攝迪士尼節目撻着, Baby經常出入 William寓所,去年,二人高調宣布劃清界線, Baby更被「億萬國產小生」黃曉明火速追到手。


鍾欣桐
拍攝電影《前度》時,有傳阿嬌主動出擊力追 William,事後 William公開拒愛,表示視阿嬌為家姐。


G.E.M
09年, William與 G.E.M拍攝電影《愛出貓》後, G.E.M於 blog中大爆與男方行街睇戲,又上載二人的合照,隨即傳出緋聞。


Jeannie Tam
有傳 William拍攝新歌 MV,與女主角 Jeannie Tam一拍即合,二人經常傾電話、 SMS傳情, Jeannie更因此與拍拖兩年的林孝信分手。
失富貴靠山 余思敏黐有米鄭中基


我嗲啲!(設計對白)
我 feel到!(設計對白)

前妻蔡卓妍高調公開與陳偉霆發展姊弟戀,另一邊廂,鄭中基跟有線主播余思敏( Sammie)同樣蜜運當中。據了解,余思敏原本有個富貴模特兒男友陳朗準備談婚論嫁,後被丁子高前女友譚凱琪( Zoie)介入導致分手。失去富貴大靠山,家住上水屋邨的余思敏,在公開活動遇上失婚鄭中基,機不可失,即施嗲功冧掂對方升呢做「基嫂」。
否認包養
「思基戀」被踢爆,新任「基嫂」余思敏接受訪問時跟男友同一口徑,承認「食過幾次飯」,處於發展階段,對於被有米鄭中基包玩包養報導,她解釋荃灣韻濤居住所,由她與妹妹合資購入;至於坐男友保母車返工,純粹當日二人食完午飯撐枱腳,鄭中基出於紳士風度,叫司機送她返工,推翻所有負面說法,更代男友發言:「佢(指鄭中基)都幾嬲,不過我哋唔會受報導影響。」
據知,余思敏在今年四月底的 Nokia手機宣傳活動上,負責訪問剛離婚的鄭中基,當時被富貴男友陳朗狠撇的她,即大發嗲功在「微博」展開「冧基」攻勢,除了噓寒問暖主動表示關心,更主動相約食飯見面,成功打動失婚鄭中基。


余思敏週一晚返回有線接受有線訪問,承認跟鄭中基在「發展中」。
 
甩拖後的余思敏(右),在四月尾的 Nokia活動再遇鄭中基,即採取主動攻勢,二人一撻即着。

主播女郎
現年約 30歲的余思敏( Sammie),於香港樹仁學院新聞及傳播系畢業, 02年入行任兼職模特兒及客串網劇, 03年加入有線,與陳貝兒同為娛樂新聞台第一批招募的主播。此外, Sammie亦參演過《法門》、《甜絲絲》、《怪談》等電影,與阿 Sa在《這個阿爸真爆炸》同場演出。
08年, Sammie被傳媒拍到同富貴模特兒男友陳朗( Max)睇樓,當時她表示二人拍拖多年,談婚論嫁只差一步,萬料不到男友花心偷食,導致分手。
前度偷食 Zoie
以往拍拖鍾意在公司大晒幸福的余思敏,為怕見光死,刻意保密新戀情。「其實一班同事都戥佢開心, Ronald對佢唔錯,同佢以前男友 Max(陳朗)無得比,原本 Sammie同 Max打算今年結婚,最衰個男人偷食貪就手,同 Zoie(譚凱琪)搞埋, Sammie都算好嘢,識穿件事之後,都冇同 Zoie嘈過。」
早在五月初,本刊便發現陳朗與 Zoie譚凱琪到銅鑼灣世貿廣場拍拖食日本餐,之後再到隔籬怡東酒店開房。
被同事 Zoie撬牆腳,釣金龜失敗的余思敏,今年三月尾向公司請假兩個星期,由陳朗家執包袱搬返上水天平邨屋企。「 Sammie放完大假返工,個樣仲係好殘好冇心機,直到兩個幾月前,突然勁靚成個人 sharp晒,大家都估佢有人追,不過就唔係個個都知嗰個係鄭中基。」知情人說。


07年 11月, Zoie接受本刊訪問,指初戀情人丁子高背着她偷食,二人分手後,她患了抑鬱症。


怡東酒店
五月中,本刊發現陳朗跟 Zoie在銅鑼灣一間日本餐廳醫完肚,再到附近買護膚品,接近凌晨一時,二人冇返屋企,轉到怡東酒店過夜,直至翌日早上才離開。
 
被迫執包袱搬離跟陳朗同居多年的天后柏景臺愛巢後,余思敏返回位於上水天平邨的公屋屋企暫住,直至早前跟胞妹夾份買入荃灣韻濤居,才搬走入住新居。

阿Sa陳偉霆暗交一年 女方背夫勾仔男方踏兩船

阿Sa與陳偉霆在10月10日被揭發兩人在一起,但匪夷所思的是他們竟然透過唱片公司英皇承認拍拖三個月,十分反常。

據知,阿Sa此次離奇極速承認戀情,是怕醜事被越揭越多,爲掩飾背著丈夫勾引男人,以及對手陳偉霆一腳踏兩船的實情,所以甯願玩自爆,將一年情講成三個月,希望可以瞞天過海。

但身爲陳偉霆前度女友的Angelababy,原來一早知道阿Sa與陳偉霆的關系,更高調在網上留言,擺明不信二人只是在一起三個月。
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()