陳嘉寶( Anjaylia)前晚到將軍澳電視廣播城接受莊思敏主持的節目《姊妹淘》訪問,對於近日有斬人狂徒在將軍澳出沒,居於該區的 Anjaylia坦言十分擔心,最近更要搵朋友陪她回家,她暗示當中不乏追求者來護花,並笑說:「識做會繼續(指接送),朋友都錫我,試過返屋企時行經隧道,遇到一班年輕人,當時成班人忽然企晒起身,真係有啲驚。」

電腦頻中毒

Anjaylia昨日又到銅鑼灣出席電腦活動,她自爆因為成日中電腦病毒,所以一年更換兩部電腦,但她強調自己沒有拍性感照,加上會刪除所有資料,故不擔心資料外洩。此外,對於 Jessica C.涉偷 600元,她坦言不清楚事件,但表示試過㩒錢後忘記取走,最後損失一千元。採訪、攝影:張俊銘、胡比


陳嘉寶前晚表示希望護花使者繼續接送她,以保安全。

昨日「邦民女」陳嘉寶(Anjaylia)現身電腦軟件活動,對於Jessica C.涉盜竊一事,她力撐對方人品好:「應該有專業人士幫佢,希望件事快啲查清楚。」隨即自爆曾於提款時被偷錢:「試過撳錢嗰陣跌咗個銀包,烏低身執番起身時,發覺張一千蚊畀人攞咗。(報警?)冇,嗰個人走咗,我亦唔知有閉路電視。」陳嘉寶又表示曾一年內換兩部電腦:「成日整壞電腦都攞去整,但入面冇慾照。」

第一手消息請瀏覽on.cc 東方互動《即時新聞》

陳嘉寶自稱提款時被偷錢,但沒有報警,只怪自己粗心大意。

陳嘉寶失千元冇報警

「邦民女」陳嘉寶(Anjaylia)昨日出席電腦軟件活動時,問到有關JC涉盜竊案一事,她力撐JC人品好有禮貌,相信對方只是一時不小心:「希望快啲查清楚,不過應該都會有專業人士幫佢。」她大爆自己很粗心大意,不時遺失物品或跌錢,又曾於提款時被偷錢:「試過一千蚊,嗰陣我跌咗銀包,執番起佢之後,錢已經畀人拎咗。(有冇報警?)冇,佢都走咗,我又唔知有閉路電視。」

陳嘉寶怪自己粗心大意被人偷錢。
陳嘉寶怪自己粗心大意被人偷錢。

至於居於將軍澳的Anjaylia坦言,曾擔心斬人狂徒肆虐,故邀請男、女朋友陪返家,她說:「之前試過喺啲僻靜地方畀『夜青』撩,好彩個朋友扯我走先冇事!」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()