徐濠縈和高海寧昨日現身四季酒店的 Bedat腕錶活動,齊鬥性感。高海寧失手透視橫間內褲,她尷尬地笑言:「平時好小心,有啲唔自在。」問到她有否收過男友送的手錶,她表示:「都有收過,戒指唔可以亂戴,留番畀老公。」

阿徐乖女早熟 放大圖片
潮人徐濠縈罕有地以大露背晚裝示人。

潮人徐濠縈罕有地以大露背晚裝示人。

阿徐罕有地穿上大露背連身裙,露出不少泳衣印:「今日都係膽博膽,本來想着 T-back,不過身為媽咪唔應該咁性感,自己都冇資格行性感,自己係行型格,喺外國旅行就可以真空出街, Eason(陳奕迅)喺外國大,都冇問題。」問到有否教女兒不要衣着隨便,阿徐表示:「都有叫佢小心啲,唔好走光,不過囡囡都貪靚同早熟,有時着泳衣都會識着得嫵媚啲,總之健康性感就 OK。」採訪:盧妹 攝影:陳志嵐


高海寧如常 deep V行騷,卻老貓燒鬚透視橫間內褲。

高海寧顧上失下以笑遮醜

「咪神」高海寧昨日身穿粉紅色飄逸長裙,為鐘錶活動擔任模特兒,自言做足安全措施的她似乎未能上下兼顧,雖然「咪咪」力保不失,卻不慎透出橫間內褲兼有點唧肉。當她得悉自己走光後,即尷尬地說:「依家好唔自在,有啲以笑遮醜。」問到她以往曾否試過失守?她說:「好少,今次係意外,唔好意思要你哋影啲咁嘅嘢!」問到下次會否找男友為她檢查清楚?她即說:「經理人會幫我Check,條裙都係同佢一齊揀。(男友檢查得清楚啲?)唔關事,係我自己唔啱冇Check清楚。」

明知走光,高海寧亦只能企定定讓記者拍照。

高海寧後欄失守 知衰say sorry

高海寧昨穿上低胸粉紅色雪紡拖尾長裙出席活動,擔任模特兒的她竟「老貓燒鬚」透出橫間內褲,懵然不知的她經記者提醒後即十分尷尬,以笑遮醜外還說:「唔好意思要你哋影啲咁嘅嘢!」

高海寧向以「大咪咪」見稱,昨日罕有失守,若隱若現的透出橫間內褲。
高海寧向以「大咪咪」見稱,昨日罕有失守,若隱若現的透出橫間內褲。

高海寧
高海寧

穿上飄逸長裙的高海寧在活動中大騷事業線,她還成功當上「影後」,除了有see through大露背外,更若隱若現的透出橫間內褲,有點唧肉成功突「圍」。

唔自在以笑遮醜

以「女神」打扮的高海寧表示未有真空上陣,以為做足安全措施的她經記者提醒,始知悉自己「後欄失守」,尷尬的說:「依家好唔自在,有啲以笑遮醜。」以往甚少走光經驗的她表示是次純屬意外,又謂:「我會小心啲o架啦,唔好意思要你哋影啲咁嘅嘢!」問她下次會否找男友為她檢查清楚?她即說:「經理人會幫我check,條裙都係同佢一齊揀。(男友檢查得清楚啲?)唔關事,係我自己唔啱冇check清楚。」

第一次留畀老公

另外,高海寧又透露曾收過男士送的女裝手錶,有儲錶習慣的她亦愛戴錶:「媽咪以前送嘅卡通錶我都仲儲緊o架!」問到她曾否戴過情侶錶?她就透露自己抗拒情侶用品,又說:「我覺得戴呢啲好易散,都係唔戴好啲!戒指我都唔會收唔會戴,想將第一次留畀將來嘅老公。」談及情侶間相處,她笑言不會以「老公仔」等暱稱稱呼男友:「我會叫佢個名或者『喂』佢囉。(見到已經攬實唔使叫?)唔會,喺街好少會做親密動作。」

 

高海寧 透底 失威 顧上 失下 以笑 遮醜 後欄 失守 知衰 say sorry

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()