沒想到,官恩娜會跟我談人生哲學。

十來歲時,她評價自己是個憂鬱少女;廿來歲時,有記者抨擊她是隻說話不懂停下來的吱喳鳥;三十來歲,她變了沉實的小女人,縱使說話速度仍然很快。

「年代唔同,好多嘢都唔同咗,我覺得依家嘅三十歲即係以前嘅二十歲。

「人生個畫面,有好多唔同嘅嘢,仲有家庭同好多唔同嘅嘢,我覺得會有好事發生,人生係the best is yet to come,到死先知邊樣係最好。」

不用跳開心舞,也能時常保持開心狀態,當陷入情緒低落時,她又有一套獨門秘方拯救自己。

「其實我好容易唔記得唔開心嘅嘢,只要對得住自己同天地良心,唔使太多壓力o架!我覺得人生好簡單啫,唔需要諗太多,無論點樣,日子都要過,你自己揀點活啫!」

有得揀,你至係老闆。

不可思議的血清素

官恩娜在這個圈子七年,如她自己所說,未必每樣工作也有高曝光率,但由出道至今沒有得閒過。忙碌依舊,轉變的,是心境。

「忙嘅時候你需要少少時間靜靜哋諗吓嘢,唔係好似細路女成日喺度嘈。有少少思想空間去諗吓自己嚟緊嘅工作,對成件事更加認真,以前唔會諗太多嘢嘅,做嘢之前冇咁準備好要講啲乜、要點樣走位,依家就認真啲諗,總之盡力!

「我個人經常睇吓可以點樣改善到自己,Be a better person係我嘅永遠哲學。到底點樣人生健康啲?有意義啲?例如做吓運動。

「將自己打扮得最整齊最漂亮係對人哋嘅尊重,化妝時會注重化眼妝,同人傾偈你望人哋對眼o架嘛,對眼靚啲,人哋望你都會覺得pleasant(舒服)啲。」

不少藝人,視讓人開心為基本義務。身為藝人的,卻容易被聲色犬馬世界迷惑,情緒低落甚至患上抑鬱症的,時有聽聞。

「我睇過身邊好多個案,當你係第三者身份,用唔同角度去睇一件事會特別清晰。好多人都有情緒問題、都市病、急促生活令佢哋喘不過氣。我覺得佢哋煩惱嘅事唔係咁值得煩惱,只係佢哋睇嘢觀點問題。當我發現原來你用唔同角度睇一件事係完全可以唔同感覺,有時當自己有啲唔開心,有啲疲累,我就試吓抽身出嚟用第三身去諗,提醒番自己呢件事唔係你想像得咁誇或者咁嚴重,只不過因為你係第一身,你就覺得係衝住你而嚟。

「你有時睇番啲人,佢憂鬱,其實佢冇嘢憂鬱o架嘛!如果你諗得科學啲,係血清素輸送問題!令到大腦感受唔到開心!一切都係你腦裏面化學物質作怪,你補充番啲血清素就得。如果我好唔開心,我就諗又係我腦裏面啲血清素作怪。點解要畀啲咁嘅化學嘢、一啲外在嘢影響到自己?」

理性程度媲美不少男孩子,而且,她說那些科學理論時的速度分外快,證明那已是滾瓜爛熟、早已牢牢植根在她腦海裏的道理。

洋妞性格

與時下港父港母不同,官恩娜父母愛冒險,十幾年前,純因官恩娜個人主觀意願,媽媽一句:「哦,你咪去囉!」官恩娜順利地渡洋過海到英國伯明翰讀書,她形容那時自己甚為憂鬱。

「嗰陣個人好黑暗,天氣又唔好,嗰段時間培養咗嘅自己係好憂鬱,又未有能力照顧自己,太細喇!嗰陣時又唔知點解覺得應該去,都唔知自己諗乜嘅!」

數年獨立生活,塑造了她與別不同的鬼妹仔性格。

「有一次我去茶餐廳,食咗兩個餐應該有兩杯嘢飲,我冇叫到,話飲杯茶得喇,因為我諗我飲唔到杯嘢,費事嘥啦。我朋友話佢未聽過一個中國人會咁講嘢,外國人就會咁做。係中國人嘅話,我嗌咗一個餐,我飲唔飲你唔好理吖,我都要嚟一杯嘢飲先!香港人係冇可能會為唔想嘥杯嘢而唔要自己杯餐飲嘅!我話:『吓!係咩?我係咁外國人咩?』 我都幾開心喺香港,中西文化都啱我,但我最鍾意香港,最鍾意廣東話!」

讓人重新記起她歌星身份的,卻是英文歌〈Endless Love〉。

「好慶幸有《超級巨聲》,機會唔係必然。多咗好多朋友留意我唱歌、工作,多咗好多正面報道,成個形象好咗好多,哈哈。幾感動,感動到喊。

「天時地利人和,人人際遇都唔同,有啲人好恨要一啲嘢然後會精神上折磨同虐待自己。我好多嘢都好滿足,一入行冇幾耐有許冠傑搵我做佢嘉賓,無綫搵我拍劇,老闆一路對我好好,咁多年幫我出碟,身邊同事相處好融洽,好難o架!搵到一啲合作得好嘅夥伴都係福氣嚟。」

浪漫冀盼

極端理性背後,也有虛無飄渺一面。

「我好想拍啲好浪漫嘅電影,一部電影拍咗之後好似capture咗個moment永遠都存在喺度。好鍾意睇戲,投入咗之後所有嘢都變咗真咁,嗰兩三個鐘真係活喺嗰個世界,所以我好鍾意嗰啲浪漫、好似《Titanic》咁浪漫!嘩,次次睇佢都好似曾經擁有過一個咁浪漫嘅愛情故事,似參與一個流芳百世嘅愛情故事成為經典!喺真實世界,好似我哋咁多奇怪嘅事發生,咩都會遇到o架嘛,始終咁特別嘅情節唔會成日有,尤其是驚天地泣鬼神嘅愛情故事。

「我期待將來,有個感覺會係永遠有啲好嘅事,會係……好好呀、好開心,生活會愈嚟愈好,就係有種咁嘅感覺。有啲人乜嘢都驚,會有壞事降臨喺自己身上嗰啲。點樣鋪條路行到去嗰個又幸福又快樂嗰度,我又唔可以具體話到畀你聽喎,總之諗到將來我就充滿希望。」

成為IPSA代言人。「好開心o架!如果有品牌叫你代表佢牌子時,即係佢對你有認同,尤其是大國際品牌,嗰種感覺好開心,好fulfilling。」

不覺得自己靚女的官恩娜,喜歡演戲,不介意扮任何角色,媽姐也好,鬍鬚佬也好,多怪相也沒所謂。「我唔想規限住自己,閂咗啲門令自己少咗好多機會,成日都演一個角色都好悶,我自己會想多啲唔同嘅搞作。」

與中法混血醫生男友Juan-Domingo Maurellet拍拖數年,感情穩定,沒有同居,沒有結婚計劃。「依家個好朋友(她是這樣說)母語係法文,有時有機會都可以學吓法文生字。」

發光發亮

當官恩娜和中法混血兒男友一起時,最喜歡做最簡單的事。

「攤喺梳化度睇電視,同埋食啲勁好食嘅嘢,例如好想食芝士火鍋就食芝士火鍋、或者食pizza咁,好放鬆咁啦,平時do too much喇,我覺得呢個係最享受,就係唔需要做太多嘢。人會鍾意啲冇嘅嘢,所以好喜歡靜下來,好喜歡呢種感覺。」

沒有老套地問她怎樣看結婚,因為她未問先答。

「我完全都唔會諗結婚嘅。」

她最愛喝sparkling water(有汽開水),有喝汽水的感覺,同時省去七粒方糖的不健康。

相信不少坐過巴士的,也看過由她主持的《至強手機10大音樂排行榜》。

「嘩!嗰陣細路女咁樣!『書架愛嚟擺書,衣架愛嚟掛衫,咩架係愛嚟丟嘅呢?就係今個禮拜最hit鈴聲,Twins嘅〈丟架〉!呢個真係講極都笑呀!哼哈哈哈……」

明明是白開水,卻有汽泡在點綴的有汽開水,好不浪漫迷人。訪問這天的整個上午,吃了半件蛋治、喝了半支水的她,沒有甜到漏,但她雙眼,卻實實在在的sparkling。

arrow
arrow
    文章標籤
    留星語 活的 哲學 官恩娜
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()