妯娌馬詩慧:可惜 張天愛緣盡羅素第4度離婚 


【今日我至Sad】
52歲嘅張天愛原來同羅素分居年幾,遲啲仲會簽紙離婚,結束佢第4段婚姻,都咪話唔唏噓!好在張天愛有錢又夠獨立,雖然徐娘半老但風韻尤存,希望佢早日搵到第五春啦!

張天愛與羅素(王盛德)九年婚姻出現裂縫,兩人已分居一年多,快將簽字離婚,結束張天愛第四段婚姻。天愛透露離異原因是文化存差異,記者昨日聯絡了張天愛的妯娌馬詩慧,她表示夫婦二人亦剛從傳媒得知此消息,她指羅素愛靜,她們一家亦有兩年未見過對方。

張天愛(Flora)與王敏德胞兄羅素結婚九年多,人前人後都十分恩愛甜蜜,Flora昨日接受雜誌訪問,主動承認與羅素分居已有一年多,快將簽字離婚。記者昨日致電找她,她未有回覆。其實一向事業心重的張天愛近兩年主力在國內搞文化藝術學校,長居北京發展事業,她於婚姻早期曾陪羅素返美國羅省移民做跟得太太,但未能適應當地生活,而演藝發展基地在美國,最為人熟悉是有份與楊紫瓊演出《盜墓迷城3》的羅素亦曾於國內發展及生活,最終未能習慣兩地文化差異,生活未能協調。

胞弟唔知

張天愛透露二人分開後仍珍惜感情,會視對方為家人好友,仍有與羅素聯絡,關係良好。記者就二人離異一事聯絡羅素親弟王敏德,他剛於國內返港後即駕駛直升機,故聯絡了Flora的妯娌馬詩慧,她表示有點驚訝:「我哋唔知呢個消息,係你哋問我先知,我就話畀Michael(王敏德)知,一個住東,一個住西,分開當然可惜,緣份要佢哋一齊,亦要佢哋分開,係佢兩個人嘅事,親人都冇得理,羅素個人好靜,好少講嘢,尤其啲個人事,佢都有成兩年冇返嚟香港。」



張天愛第二段婚姻下嫁邢李㷧,二人育有女兒邢嘉倩(右)。 

張天愛再遇首任男友胡漢清,二人於92年結婚,婚姻維持不足一年。 

邢嘉倩(右)昨晚出席友人陳斯允(中)婚宴,未有受到母親再度離婚影響心情。 

馬詩慧 醉心藝術

52歲的張天愛醉心時裝及芭蕾舞藝術,婚姻卻一波四折,79年下嫁外籍髮型師安東尼,一年多便告分手,於86年下嫁邢李㷧,二人育有女兒邢嘉倩,婚姻維持了四年,到92年與首任男友胡漢清大律師復合結婚,不足一年亦告離婚收場,至2003年四度披嫁衣下嫁認識廿多年好友羅素,男才女貌卻未能修成正果。
撰文:唐如

張天愛第4度離婚 繼續尋愛

名媛張天愛(Flora)與影星王盛德(Russell,暱稱羅素)結束九年婚姻,分居一年多,現正辦離婚手續。張天愛第四度婚姻失敗,令人愕然,四結四離是圈中少有,一向事業心重的張天愛,與羅素因文化背景差異,又相隔兩地,最後決定和平分手,張天愛揚言永不言敗,繼續追求真愛,愛情是她生命中第一。



張天愛與羅素因文化背景差異及經常分隔兩地,決定和平分手,結束九年婚姻。

芭蕾舞蹈家、時裝設計師張天愛結婚四次,2003年下嫁相識多年的羅素,結婚後長居美國,一度將事業也遷移彼邦,近年她看到中國巿場潛力無限,在北京發展藝術學校,繼而移居北京,羅素亦曾共同進退,可是最終無法適應中國文化而返美國。自此兩夫妻分居美國和北京,文化思想鴻溝漸深,令這段婚姻難以得到共識。

相處唔好無謂呃

Flora在電話中承認與羅素已分開的事實,她說:「我哋已分居一年多,還是處於分居期,未正式簽紙離婚,冇出現第三者,亦冇錢銀上的瓜葛,係和平下分開。」Flora表示與羅素文化差異很大:「佢係非常美國化嘅中國人,而我雖然係鬼妹仔性格,但其實熱愛中國文化,兩人背景已好唔同,加上我有好多諗頭,樣樣嘢都想做,而羅素覺得佢係一個演員,只想專心做好演員,我想佢向多啲方面發展,但得唔到共識,變咗大家價值觀唔同。而且我哋兩個發展地唔同,大家都唔想由零開始,佢喺美國發展得咁好,我冇理由要佢放棄,但我亦有我自己嘅夢想。」


張天愛與羅素當年舉行婚禮,親友到賀。

馬詩慧與王敏德對兄嫂離婚,表示不知情。

查小欣

Flora認為選擇此時公布乃適當時機,她說:「我覺得冇乜事需要隱瞞,有必要向外交代,因為如果唔講,某日羅素交朋友、或同個女仔出街食飯,寫成佢哋出軌,或我同男性朋友出街,又亂寫,咁會對我哋唔公平。況且我唔覺得離婚係唔好嘅事,我係21世紀女性,有自己獨立嘅思想、事業,唔使靠老公,兩個人相處,如果冇得再行落去,就瀟灑離婚,我哋坦誠面對,好過有啲夫妻明明唔夾,都仲要呃住對方,喺香港好多呢啲人。」

Flora透露最傷心的日子已過,現忙於打理北京的藝術學校。Flora與羅素雖然已分開,但兩人關係非常友好,還不時有短訊聯絡,至於兩人有否復合機會?Flora說:「一定冇可能,我哋生活方式太唔同,佢要好多嘅空間,而我要將自己嘅時間排得密麻麻,我哋見到大家都會頭痛,但我好欣賞佢嘅才華。」縱使感情路經歷四結四離,Flora依然堅持追尋心中所愛,她說:「我叫天愛,當然相信愛,愛情永遠排第一位,但依家唔係追求呢樣嘢,呢方面太容易得到,現最能滿足我的是發展藝術學校。」

至於Flora女兒邢嘉倩昨晚出席陳斯允婚禮,被問到媽咪離婚一事,她火速入場,不發一言。而Flora又接受了查小欣的訪問,將於今晚在她的節目中播出。

馬詩慧不知離婚

記者致電Flora前妯娌的王敏德太太馬詩慧(Janet),她表示他們甚少來往,不知兩人離婚。印象中大伯羅素為人文靜,甚少說話,不像王敏德愛講笑。問到是否二人性格不合?她說:「兩個人分開一定有好多問題,佢哋一來好少返香港,二來大家都忙好少聚頭,佢哋兩個識咗好耐先結婚,兩個人男才女貌,不過有啲嘢唔可以睇外表,合則來不合則去。(張天愛太過女強人引致分手?)佢哋兩個好sweet,喺羅素面前嘅張天愛變成一個小女人。」

張天愛 Profile

今年51歲的張天愛(Flora)為市政局前主席張有興女兒,才華洋溢,於英國皇家芭蕾舞學院畢業,八十年代曾參演《再生人》及《追女仔》等電影,並創立自家時裝品牌,邁向國際打造時裝事業。同時又活躍社交界,參與不少慈善事務。並獲「世界傑出華人獎」及「十大傑出青年」殊榮。

羅素 Profile

今年49歲、原名為王盛德(Russell Girard Wong),紐約出生,與弟弟王敏德同為影星。受母親感染自幼學舞,並精通中國功夫及跆拳道,八十年代曾在美國歌手David Bowie(大衞寶兒)及Janet Jackson(珍納積遜)的MV中演出。1985年來港和梅艷芳合演電影《歌舞昇平》,憑《大班》打入荷里活,及演《盜墓迷城3》等電影。

文:名人組

四段婚姻 緣盡就分

早年張天愛曾說過自己感情用事,並渴望有個美滿家庭,可惜世事難盡人意,最後和羅素結束九年婚姻,至今她已經歷過四段失敗婚姻。

 

第一任丈夫:外籍髮型師Anthony(1979-1981年)

當年只有19歲的張天愛下嫁外籍髮型師Anthony,可惜婚姻難維繫,於1981年4月協議離婚。

第二任丈夫:富商邢李(火原)(1987-1990年)

1987年張天愛與邢李(火原)在美國三藩市註冊結婚,其後在港補擺喜酒,之後更在美國誕下女兒邢嘉倩,但婚姻只維持三年便告終。

第三任丈夫:資深大律師胡漢清(1992年)

張天愛和初戀男友兼資深大律師胡漢清結婚,婚姻只維持三個月便簽紙分居。

第四任丈夫:羅素(2003-2012年)

羅素和張天愛相識超過20年,2000年正式拍拖,翌年在夏威夷訂婚,及至2003年9月,在羅素比華利山的萬呎新居中舉行婚禮,後到西藏度蜜月。

鄧達智:佢鍾意追求愛情

對於Flora與第四任丈夫羅素離婚一事,她的多位圈中好友均表示非常關心,但都撐好友只要開心就得。



琦琦

鄧達智:發生喺Flora身上並不奇怪,佢都未及伊利沙伯泰萊,人哋有7次(正確8次),佢先得4次!佢係個鍾意追求愛情比穩定婚姻多嘅人,亦係一個有energy(能量)嘅人,所以希望佢partner同樣有energy。羅素去北京做嘢時,都係Flora幫佢建立人際網絡,唔好講話係分手原因,呢個社會男扶持女好正常,倒轉女幫男可能對方會唔舒服,呢個明顯見得到嘅情況。佢第三次結婚時,因為我出門太匆忙唔記得帶禮物,仲諗住等下次見到佢時畀,未嚟得及就離咗婚。

琦琦:佢係一個鍾意工作嘅時代女性,佢好勇敢,向前看。呢個係佢嘅選擇,知道自己要咩,佢作出呢個選擇,對佢嚟講一定係最好。佢對每一段感情都好投入、好認真、好熱情,佢哋都一齊咁多年,都覺得可惜,點都好佢開心就得。


鄧達智

陳碧舸

陳碧舸:我知道,只要佢開心就好。我哋一直都有聯絡,但我唔想作出任何回應,因為我都唔了解佢哋嘅事情。佢係我老師,佢開心就好了。

荷里活星婚姻之最

名媛張天愛第四次離婚,其實兩夫妻因不能再一齊生活而分開的,圈中藝人亦大有人在,尤其以一眾荷里活的大明星為甚,愈出名的愈擁有多段婚姻。

 

結婚8次

已故影星「玉婆」伊莉莎伯泰萊有過8段婚姻,其中更兩度下嫁影星李察波頓,二人於1964年首次結婚,十年後離婚,一年後再結婚,但第二次婚姻僅維持九個月。

結婚8次

現年95歲的美國老牌女星莎莎嘉寶曾下嫁九位丈夫,數字驚人,但因當年與影星Felipe de Alba的婚姻被判無效,所以理論上只當她離婚7次,而莎莎的現任丈夫為德國的名門望族。

結婚3次

型男湯告魯斯1987年與美美羅渣絲結婚,未夠3年婚姻決裂,而離婚同年迎娶女星妮歌潔曼,相伴10年並領養康納一子,至2001年不歡而散,2006年靚佬湯於節目宣布與姬蒂賀姆絲結婚,並生育愛女蘇莉,惜今年6月女方單方面入紙申請離婚,二人正式回復單身。

張天愛四度離婚冇得掹

芭蕾舞家兼時裝設計師張天愛(Flora)與第四任影星丈夫王盛德(羅素,Russell)宣布結束九年婚姻,昨日Flora接受本報電話訪問時表示彼此因文化差異而決定和平分手,雖經歷四婚四分,但名叫「天愛」的她永遠把愛情放在第一位,若無法維繫便會決斷分手,敢愛敢恨堪稱娛樂界的奇女子!

現年51歲的張天愛於2003年與相識逾20年的Russell共諧連理前經歷3段婚姻,二人結婚九年,張天愛的第4度婚姻仍逃不過離婚命運。Flora昨日接受本報電話訪問時,直認與Russell已分居一年多,正辦理離婚手續,她強調:「我哋分手唔涉及第三者或者係錢銀轇轕,係和平下分手,只係基於文化差異,Russell係好美國化嘅中國人,我就係好中國人思想。加上我求知欲好強,好多諗頭,我想Russell向多方面發展,但佢只想做好演員本分,最後變成大家價值觀好唔同。」

繼續尋愛

不過,Flora認為離婚並非一個壞的選擇:「我敢於去選擇,好過呃住對方!我係21世紀女性,有獨立思想,唔使靠老公養,可以選擇自己想行嘅路!」問到會否有機會復合?Flora斷言:「冇可能!佢想要好大空間,我就要將工作安排得密密麻麻,生活模式完全唔同。我同佢有好開心嘅時光,但冇辦法行落去就冇需要維持,但我哋關係依然好好。」雖然四婚四離,但Flora依然相信愛:「我叫天愛,愛情永遠第一,對我嚟講愛情太容易追求,我依家有另一樣嘢想發展,就係我嘅藝術學校。」問到為何選擇公開宣布離婚,Flora認為有必要對外交代,她舉例說:「如果有日Russell同個女仔出街食飯,畀人寫成出軌,咁對佢好唔公平!」此外,Flora日前接受查小欣訪問詳談離婚,將於今晚查小欣主持的節目播出。

女兒避談

另外,Flora女兒邢嘉倩前晚出席好友陳斯允的婚禮時,對於母親第四次離婚,她未有回答記者提問便匆匆入場。前妯娌馬詩慧對於Flora與Russell離婚一事全不知情,她說:「我同Russell見面起碼兩年前,佢好少講嘢,又好靜。(佢哋性格不合?)分開一定有好多問題,合則來不合則去,佢哋仲後生,仲有機會,緣分好難講。(Flora太女強人以致分手?)佢哋兩個好Sweet,喺Russell面前嘅Flora會變小女人。」

張天愛Profile

姓名:張天愛

年齡:51歲

簡歷:前市政局主席張有興的女兒,1990年獲「十大傑出青年」殊榮,並於2007年獲頒「世界傑出華人獎」。在英國皇家芭蕾舞學院畢業,創立自家時裝品牌,參與不少善舉。

羅素Profile

姓名:羅素

年齡:49歲

原名:王盛德 Russell Girard Wong

簡歷:與弟弟王敏德同為影星,在八十年代曾在美國歌手大衞寶兒及珍納積遜的MV中演出,於1985年來港和梅艷芳合演電影《歌舞昇平》,曾演出《盜墓迷城3》等電影。

名人組

年前還與羅素恩愛出席活動的張天愛,無法挽救感情時果斷離婚。

張天愛未有為羅素誕下子女,選擇收養小狗。

作為王敏德妻子的馬詩慧對張天愛離婚大感可惜。

邢嘉倩(右)與曾昭怡(左)出席陳斯允婚禮。

同樣熱愛舞蹈的羅素與張天愛價值觀截然不同。

離合x4.包攬中外各界

一直想尋找真愛、渴望組織美滿家庭的張天愛,在情路上兜兜轉轉,經歷過四段失敗婚姻,仍未找到真命天子。

第一任:外籍髮型師Anthony 1979年-1981年

張天愛19歲時下嫁外籍髮型師Anthony,惟於1981年4月協議離婚,張天愛曾透露為了圓患癌母親的心願才結婚。

第二任:富商 邢李(火原)1987年-1990年

張天愛與邢李(火原)在美國三藩市註冊結婚,其後在美國誕下女兒邢嘉倩,婚姻只維持三年,而1994年邢李(火原)再婚迎娶林青霞。

第三任:資深大律師胡漢清 1992年

張天愛和初戀男友兼資深大律師胡漢清結婚,但維持三個月便簽字分居。

第四任:羅素 2003年-2012年

羅素和張天愛於2000年拍拖,翌年在夏威夷訂婚,2003年9月在羅素的比華利山萬呎新居舉行婚禮,其後到西藏度蜜月。

外籍髮型師Anthony

富商 邢李(火原)

資深大律師胡漢清

羅素

鄧達智:Flora想另一半有Energy

鄧達智:Flora得4次,唔夠伊莉莎伯泰萊8次!Flora追求愛情比穩定婚姻多,佢好有Energy(能量),希望Partner都有Energy。羅素去北京做嘢嗰陣,係Flora幫佢建立人際網絡,呢個社會男扶持女好正常,倒轉女幫男可能對方會唔舒服,呢個係明顯見到嘅情況。

琦琦:佢係個熱愛工作、時代嘅女性!佢好勇敢,會向前看,呢個係佢嘅選擇,知道自己要咩,佢做得對佢嚟講一定係最好。佢每一段感情都好投入、好認真、好熱情,但一齊咁多年,都覺得可惜,點都好,佢開心就得。

陳碧舸:我知道這件事,她是我老師,她開心就好。我們有聯絡,但我不了解他們的事情。

傅潔恩:唔係我嘅事,唔關我事,唔回應。

鄧達智

琦琦

陳碧舸

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()