上流滙
「宇宙最強」甄子丹,深得廣告商歡迎,帶挈老婆汪詩詩亦受惠。最近汪詩詩獲邀拍瑪姬美容纖體廣告,簽約成為香港和中國地區代言人,穩袋百萬。首拍纖體廣告,她原想去到盡,不設底線。但老公甄子丹擔心老婆拍廣告蝕底,事前就向老婆列出五大規條,連她擺的甫士也要過問。

老公開的規條要守,汪詩詩今次拍廣告,可謂過五關斬六將。她說:「老公話性感唔係問題,個post最緊要。佢好緊張,成日話你唔好咁露咁露!」
原來甄子丹是「世紀最嚴」老公。


31歲的汪詩詩與甄子丹結婚8年多,育有一對仔女。二人出晒名恩愛,今次老婆拍纖體廣告,甄子丹全程跟到足。她冧爆說:「佢緊張過我,望過份合約之後,每part都俾好多意見。」

五大規條
1.不可穿比堅尼 2.合約要過目 3.國內宣傳要有保鑣 4.不可影響子女相處時間 5.忌擺彎身甫士

遙距監視
上周一(11日),汪詩詩到柴灣影樓拍廣告,身邊有妹妹汪圓圓、助手及化妝師等5人服侍,排場十足。她說:「好耐無試過咁多造型,之前接job多數同老公一齊,好似家庭式咁,佢先放心。我一路都唔肯做代言人,因為我覺得好大壓力,要keep得好好對個客交代。但最近我諗,如果到我老咗,可以有啲相俾小朋友睇,等佢哋知道,嘩!你媽咪以前都幾靚,都瘦㗎!」她沾沾自喜說。詩詩化完妝後未夠十分鐘,電話即時響起,她笑說:「老公依家拍緊戲,不過成日問住個進度,頭先突然打嚟,我以為佢要嚟,搞到我好緊張。佢就話:『我要俾啲壓力呀!』」老公咁緊張,她更見小心,每換一個造型,都要身邊人細心檢查才開始拍攝。

派姨仔檢查
提到性感尺度,詩詩滿有信心:「老公都知道我形象不嬲係健康,佢自己係呢行,所以都好接受性感,只要影出嚟啲相健康、靚,佢都ok。」不過接受還接受,影相的甫士就要由妹妹汪圓圓把關。「性感唔係問題,個post最緊要,唔可以做啲感覺唔舒服嘅動作。老公都好緊張,成日話你唔好咁露咁露呀!」而作為姐夫御用把關員的汪圓圓則說:「姐夫特別緊張家姐,所以我都會影低家姐每一個甫士俾佢過目。」今次成為香港和中國代言人的汪詩詩,除了要出席香港的宣傳活動,更將會飛到成都宣傳。她說:「佢(子丹)睇到個合約,知道要去成都,反應好大就話:『嗰度好亂喎,要請保安、保鑣。』」汪詩詩聽後即反駁他,「可能你好紅至多人睇你,你先覺得好亂,但我未必同你一樣咁嘅情況!」據知甄子丹完成手頭上的電影後,決定親身陪老婆到成都宣傳,「佢話都係唔放心,咁老公講嘅嘢都要聽嘅!」兩公婆真係寃氣到暈。


家庭觀念甚重的甄子丹,一有時間都會帶老婆汪詩詩跟父母返美國探親, 更會帶小朋友到迪士尼玩。汪詩詩說:「接job第一件事係唔可以影響到同小朋友相處時間。」

百萬媽咪瘦身兵團
潮流興纖體,不少女藝人亦成為纖體代言人,當中的媽咪級組別,身價更高達百萬,靚媽依然有價有市。


《壹週刊》圖片
鍾麗緹


41歲的鍾麗緹,已是3女之母,向來形象性感的她,多年來成為瑪花纖體廣告生招牌,年年穩袋百萬酬勞。


溫碧霞

45歲的溫碧霞,除了是內地整形院代言人,亦做過不少纖體代言人。繼當年簽約皇室纖形,近年又成為莎莎美容纖體中心代言人,更以三點式大騷fit爆身材,身價愈跳愈高。


袁詠儀

41歲的袁詠儀,當年為張智霖誕下囝囝慕童後,體形暴脹至146磅。之後她以七位數字簽約修身堂做纖體代言人,廣告只於內地播放。 ####


 


唔好咁露!(真實對白)


其中的Deep V裙造型,甄子丹反應最大。汪詩詩說:「影完相當晚, 老公有望過啲相, 見到條Deep V裙, 就話:『吓!呢個咩嚟㗎!』」


身高5呎9吋的汪詩詩,只有115磅,難怪細碼裙都要加夾仔收緊。


汪詩詩身邊有助手、化妝師等5人服侍,妹妹汪圓圓亦全程實,她說:「我喺家姐身邊,姐夫就好放心。」


妹妹汪圓圓除了幫家姐汪詩詩整理衣服,還影低所有造型, 再教家姐擺甫士。


《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()