Andrej Pejic“我冇刻意扮女人”

去年,秋冬季高級訂造服在巴黎開鑼,一位金髮美女搖曳登上Jean Paul GAULTIER舞台,很生面孔,很有台型,眼神很挑逗,翌日,各大時裝平台馬上四出打探「她是誰?」
「She」is a man!
來自圖茲拉的Andrej Pejic,年僅21,昂藏6呎卻不足百五磅,垂肩軟髮加豐厚雙唇,不止JPG,連小馬哥也嗒糖,連隨搵佢拍廣告。
這一日,他穿一條迷你短褲,長腿蹺來蹺去「屈」在車廂中跟我們閒聊,金髮半蓋一雙藍眼,每講一句話,也先抿一下紅唇,「我冇刻意扮女人……但對於自己雌雄莫辨外形,感覺倒自在。」
如果唔係磁性聲線,看官一定被嗲親。
望住他,令我想起丹麥女模Freja Beha Erichsen的藍寶石王子外形;烈日之下,好一句「雌雄莫辨」,實在令我頭都暈。

Profile
 

Andrej Pejic
出生日期:1991年8月28日(處女座)
出生地:圖茲拉
身高:6呎2吋
體重:148磅
語言:波斯尼亞語及英語
簡歷:9歲,隨家人移居澳洲墨爾本。08年,被星探發掘。11年,為Jean Paul GAULTIER Haute Couture行騷,易服上台,一鳴驚人。現名列models.com第18位。
主要作品:廣告Jean Paul GAULTIER、Marc by Marc Jacobs(11 S/S),Hema Lingerie(11 F/W)。時裝周Jean Paul GAULTIER Haute Couture(11 F/W),Jeremy Scott(12 S/S),Thom Browne(12 F/W)。
個人網誌:https://twitter.com/#!/Andrej_Pejic

我背景複雜 
Andrej家鄉,位處歐洲南部巴爾幹半島西部,前身是南斯拉夫六個聯邦單位之一, 92年,獨立後,又因民族衝突,搞到區內難民高達幾百萬…… Andrej就喺呢個時候出生。戰地兒童的他曾言「我反對美國侵略伊拉克,擔憂社會不平等現象,最憎政府強姦民意。」過了幾年難民營生活,舉家移民澳洲。「我背景好複雜,爸爸係克羅地亞人,媽媽係塞爾維亞人,但童年很快樂,沒太多物質享受,卻不感到失落。」烈燄紅唇掩不住心裡一抹蒼涼。「我喺澳洲長大,但思想唔受制於任何一個民族;單一思想唔係好事。我係一個夢想家,年少時,想當律師,如果有機會為國家做事,最希望提高國民質素,廢除移民制度。」瞇瞇電眼,好難令人聯想到呢一位嫵媚「靚女」,原來壯志未酬。想過將來嗎?「(時裝界)冇人再要我的話,搵個地方開農場,餵雞過日辰。」你好鍾意雞?「嘻嘻嘻,開農場,唔餵雞仲可以做乜呢?」香噴噴的身軀輕扭一下,笑到花枝亂顫。

3歲已著阿媽衫 
一夜成名,廣告合約即如雪花飛至,Andrej回想,當日,只怕眼前機會流失,乜都肯制。「Why not?「身處世界最大時裝工業國,我同自己講『你最好做好呢份工。』「臨出台,驚到腳震,俾着依家,我會飲啖香檳定驚先。」當紅後,連女裝內衣廣告及婚紗展都有佢份,馨香過做男人。他坦承,十幾歲起已意識到自己與別不同,喜歡束長髮、穿女裝,「3歲時,貪得意著過阿媽衫。」但也曾因「中間人」身份備受困擾,直至踏入時裝界,價值觀才漸漸改變,「初入行,個個都以為我係女仔。「佢哋又唔係我,唔知我生活係點,使乜介意咁多?」衣櫃中,女裝衫為主,「我冇刻意扮女人,想著乜就著乜,但對於自己雌雄莫辨外形,感覺倒自在。」你鍾唔鍾意女人?「Oh…Oh yes,I love woman。「愛是沒疆界的。」望住你的「O」形嘴,I see!

Andrej's tips  
Q:點護膚? A:做多啲mud bath(泥漿浴),唔食煙,以及多曬太陽。 Q:最喜歡設計師? A:Alexander McQueen、Helmut Lang、Thierry Mugler,當然仲有Jean Paul Gaultier創意無人能及。

後記 
我對Andrej很好奇,定下很多問題,慶幸都有答案,包括:他有一個哥哥,很男人;他的偶像是David Bowie (隨即又眨眨雙眼強調,沉迷偶像唔健康!);他最害怕的東西,是糖,食得糖多會致肥…… 最詭異的,是他最難忘的時裝時刻,「成為push up bra代言人。」曾有傳他曾經為了得到Victoria's Secret一紙合約,打算去隆胸;現在,平胸穿push up bra,一樣有市場;我再定一定神望實Andrej,暈了!

Jean Paul GAULTIER  
金鐘太古廣場254號鋪 2722 9653 銅鑼灣利園 I 期108號鋪 2722 9651 尖沙咀海港城海洋中心102號鋪 2722 9652 ####


Andrej Pejic
螢光橙綠色蛇皮褸 $76,980
螢光橙綠色蛇皮半截裙(未定價)
both Jean Paul GAULTIER


Andrej Pejic 桃紅色閃石喱士吊帶紗裙啡色蛇皮腰封(均個別定價) both 12 S/S Jean Paul GAULTIER Haute Couture


08年初出道,為墨爾本時裝周行騷,雖然長髮,依然男子氣十足。


11年一行完Haute Couture,即成為《OUT》的100位最惹人注目的人之一。


12年 2月號加拿大雜誌《FASHION》封面,驟眼睇,有點似英國名模Lily Donaldson。


約98年《FACE》圖片


11年成為內衣品牌代言人唔出奇,奇在代言push up bra,德國人真有創意。《蘋果日報》圖片


12年為巴塞隆拿婚紗展行騷,以女模身份搵錢,果然更易。《蘋果日報》圖片


Andrej Pejic 藍白色橫間off shoulder連身裙(個別定價) 12 S/S Jean Paul GAULTIER Haute Couture


Andrej Pejic 米白色立體剪裁corset dress(個別定價) 12 S/S Jean Paul GAULTIER Haute Couture


Andrej Pejic 深啡黑色圖案恤衫 $6,980 黑白色刺青圖案針織衫 $11,080 深灰色暗格西裝料長裙(未定價) all Jean Paul GAULTIER

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()