6月13日三人逛超市觀音兵甲朱敏瀚 20歲觀音兵乙楊潮凱 27歲上周三(13日),樂瞳與楊潮凱在長洲拍劇後,去ifc行街,途中殺出個朱敏瀚,三人在超市的試食counter,懷疑在場有人拍照,不停四處張望。
25歲的「宅男女神」樂瞳,出道七年,深受男孩擁護,不單與無綫劇《點解阿Sir係阿Sir》中的K4三名成員傳過緋聞,更曾與細自己5年的朱敏瀚(Brian)在街邊互餵魚蛋。近日有指樂瞳拍新劇《情越海岸線》,與同劇27歲的楊潮凱行得好埋。上周三(13日)兩人在ifc行街,途中卻殺出電燈膽朱敏瀚,結果三人行一個「嬲」字。雖然兩位觀音兵勁冇癮,不過樂瞳似乎勁享受。


憑《點解阿Sir係阿Sir》飾演學生妹出位的樂瞳,由演二打六角色到最近《當旺爸爸》與夏雨飾演父女,榮升第三女主角。事業再好始終要搵個膊頭依靠,曾與《點》飾演學生哥的朱敏瀚傳過緋聞,可惜樂瞳始終過不了「姊弟戀」一關。知情人士透露:「Cilla(樂瞳)有同Brian(朱敏瀚)行街睇戲食飯,佢都讚Brian細心,好有風度,基本上相處冇問題,不過Cilla大佢足足5年,男人思想始終未夠成熟,Cilla講明一定要揀大過佢嘅男仔做男朋友。」朱敏瀚未達標,新觀音兵即時補上。有傳樂瞳最近拍攝新劇《情越海岸線》被同劇演員楊潮凱力追,上周三(13日)兩人在長洲拍完外景,便坐船到中環ifc行街。本來二人世界好開心,點知行了半個鐘,朱敏瀚突然出現。三人到超市shopping時,楊潮凱採用人盯人戰術,更為樂瞳拎購物籃。現場所見兩名男士沿途甚少對話,後來更為一包燕麥片而有拗撬,記者聽到兩人在爭論哪種燕麥片是有機,你一言我一句,甚有火藥味。


本周一(18日),樂瞳與楊潮凱在屯門拍外景,對於被兩男力追,樂瞳承認與他們感情要好,未有諗過要揀邊個做男朋友。楊潮凱亦表示對女方有好感。

拍外景黐到實
本周一(18日),《情》在屯門咖啡灣拍攝一場打排球戲,楊潮凱終可獨霸樂瞳。當日下午突然下大雨,所有演員要上車暫避,楊潮凱把握機會為樂瞳大獻殷勤,兩人一傘雨中漫步,如情侶般步行到TVB外景車。雨停了,楊潮凱又為樂瞳打傘一起返回沙灘。事業起飛,又有兩男力追,樂瞳回應時顯得飄飄然:「佢兩個都對我好好,我哋三個係好朋友,之前拍劇已經好friend,平時都有一齊出街食飯。(上星期你哋去ifc行街,兩個男仔有拗撬喎。)好朋友先會有拗撬,大家都唔會擺喺心,咁以後盡量唔安排佢哋同場囉,哈哈!(依家兩個都力追你,你揀邊個?)我唔會揀細過我嘅男仔,一定要成熟,最好有才華啦!不過依家未想拍拖住。」記者再問楊潮凱是否追求樂瞳,他沒有正面回答:「我同Cilla係好朋友,佢好nice,我哋合作過幾套劇,同佢一齊好開心。(有冇信心追到佢?)我只可以講同佢好夾,其他唔敢諗。」樂瞳一日唔揀定,身邊都仲有觀音兵隨傳隨到,何樂而不為呢?

去年黐花𡃁
去年5月,樂瞳與朱敏瀚被本刊影到孖住行街,態度親暱似拍拖,不過樂瞳堅稱當對方是弟弟看待。

拍劇獻殷勤####


兩男火併樂瞳在揀燕麥片期間,兩男突然嘈起上來,記者聽到楊潮凱(左)說:「有機有益好多,你識咩?」朱敏瀚回應:「我都唔食嘅,點知!」


負責埋單楊潮凱全程傍實樂瞳,買咗一大籃食物,去到收銀處男方負責埋單,樂瞳繑埋雙手,而情敵朱敏瀚則木無表情大墮後,輸晒!


楊潮凱:同佢一齊好開心。(真實對白)


樂瞳:兩個都對我好好。(真實對白)


6月18日當日中午,《情越海岸線》在屯門拍外景,由於掛起一號風球,不時下大雨。請大家留意,樂瞳與楊潮凱本來是一人一遮的。


雨愈來愈大,大隊返回外景車避雨,楊潮凱與樂瞳共用一雨傘身貼身孖住行,仲邊行邊講笑,好溫馨囉!


天氣開始轉好,大家返回沙灘拍攝,未有份拍的楊潮凱繼續留守現場,睇住女神噴蚊怕水。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()