余文樂解釋誤以為LuLu是他一個朋友,但呢個誤會竟維持咗年半咁耐。
本刊率先爆余文樂與嫩模LuLu(王璐瑤)及Ceci(顏后君)的三角關係,令余文樂的「機機」情慾短訊,火速成為熱話。余文樂堅稱不認識兩位模,更指被模擺上枱。不過,短訊女主角LuLu咬住唔放,大晒與余文樂交換過的「牀照」,更爆余文樂要求她送上叫牀錄音。齋睇浴照聽叫牀聲撲唔到火嘅余文樂,試過四度硬闖香閨求歡。她說︰「佢渴(飢渴)到要我叫(叫牀)俾佢聽,仲試過四次,凌晨時分飲醉酒衝去我屋企樓下,要我俾佢入屋,但我唔敢,因為怕佢獸性大發。」


王璐瑤不忿余文樂做咗唔認,心生不忿,繼續大晒與余文樂玩phone sex的「牀照」,並大爆余文樂佢錄「叫牀聲」晚晚「機機」。LuLu說︰「開始時係佢先send浴照俾我,我初時諗住玩吓,咪同佢交換囉。初時係俾啲性感相佢,後來佢愈睇愈興奮,話要啲激啲嘅,俾佢多幾次,我咪陪佢癲吓囉。

 

聽叫牀聲「機機」
「後來佢嫌齋睇相都唔夠,叫我錄啲叫牀聲嘅錄音俾佢,等佢『機機』嗰陣興奮啲。之後我哋仲進展到傾電話㖭,佢試過喺電話度叫我嗌(叫牀),之後我就聽到佢嘅喘氣聲。雖然好似好變態,但又好刺激。phone sex冇身體接觸,我唔覺得蝕底囉。」嗜玩phone sex的余文樂,都係嫌唔夠喉,最後要搵「真人」發洩。他與LuLu的短訊中,顯示他曾四度衝去LuLu香閨樓下,然後狂call LuLu,話要即刻上樓找她「慰藉」。 LuLu說:「佢試過好多次約我去佢屋企,話唔鍾意出街。咁佢係大明星,避忌都好合理。但其實我一直只係貪玩,冇諗過同佢有性關係。加上佢試過發酒癲,凌晨四點突然狂call我,話喺我屋企樓下,仲話要上嚟搵我,我真係怕咗佢。

飲醉人肉速遞
「其實唔止一次,我聽得出佢飲咗好多酒,佢次次都會猛咁打電話催我,然後大嗌『我要上嚟,我要上嚟』咁,我真係驚佢會亂嚟,所以次次都係敷衍佢放佢飛機。之後佢都知衰,會打電話同我道歉,話唔好意思,驚嚇親我,不過隔一排佢又會再嚟料。」雖然LuLu冇俾余文樂入屋,但她十分懂得吊余文樂胃口,每次放完對方飛機,轉頭又以「想嗲吓你先,跟住攬住你,跟住你決定」的短訊來誘惑余文樂,加上keep住交換浴照,令余文樂無限遐想。

求歡不遂爆粗
LuLu表示余文樂心靈空虛,多次向她透露寂寞及苦悶,她坦言余文樂試過求歡不遂,爆粗鬧人。「其實佢個人好dry,內心好寂寞,如果唔係,佢都唔會渴(性飢渴)到要我叫(叫牀)嚟解決生理需要。試過有次佢要上我屋企,我唔俾,佢發老脾爆粗:『黃大仙都冇你咁×寸!我余生打個電話,咩女都有啦!』不過佢轉頭咪又搵番我。」被爆玩phone sex的余文樂,事發後表示唔識LuLu,又指LuLu只是假扮一位朋友和他聯絡。顯然余文樂企圖和兩位女主角劃清界線,但解釋頗為牽強。他周一返港出席《車手》首映時,堅持話自己唔識LuLu同Ceci,只謂:「我以後會更加小心,總之唔識嘅電話一定唔覆,就算你話係我阿媽我都唔會覆。」色字頭上一把刀!本來諗住玩phone sex溝女的余文樂,今次惹着拍過露點戲的豪放女LuLu,搞到一身蟻,被擺上枱都局住冇聲出,風流真係要付代價。

情敵互當透明

靠自瀆逃避社會
臨牀身心行為學家李寶能表示,余文樂要聽女方叫牀聲來自瀆的做法,歸根究柢是因為日常生活得不到滿足。李寶能表示:「呢類人唔想面對人際關係帶來嘅麻煩,佢哋覺得咁樣可以逃避社會,從而保留自主。雖然呢種接觸並唔可以完全令當事人滿足,反而可以令嗰份樂趣持續。不過,如果情況嚴重,就會令當事人傷害到自己嘅人際關係。」對於余文樂醉酒之後會失控求歡,李寶能指出:「平日太過抑壓自己嘅人,就會藉住飲醉酒嘅時候失控,達到表現『真我』嘅目的。不過,人其實係需要理智去控制自己,余文樂呢個情況如果持續落去,原則上不利佢同異性發展感情。」

Ceci男友鬧:咪再騷擾我女友!
另一邊廂同余文樂夜會嘅另一模Ceci,原來已經有一名叫Kitt嘅dancer男友。夜會余文樂相片曝光後,據知兩人吵大鑊,最後Ceci補鑊話唔再見余文樂才告平息。Ceci亦話:「對男友因為呢件事不快而感無奈。」記者問Ceci,余文樂究竟有冇send過啲情慾短訊俾佢,她即劃清界線:「我唔想講, 因為我已經有個好穩定嘅男朋友。佢都知嗰晚我肯出去,係同余文樂講清楚, 余文樂有叫我上車,但我唔肯,我要講嘅係咁多。」記者亦就此事致電Ceci男友Kitt,Kitt躁爆話:「我信我女朋友同余文樂無嘢,我只係想同余文樂講,唔該佢咪再騷擾我女友!」 ####


牀照曝光為咗取悅余文樂,LuLu曾經以自己的浴照及牀照,交換余文樂的「飛毛腿浴照」。


索叫牀聲
LuLu在短訊中,反誘余文樂,話自己要「機機」,又主動send叫牀聲他。


余文樂不時向LuLu索取浴照及叫牀聲,而LuLu為咗引誘余文樂,亦曾send叫牀錄音俾佢,難怪余文樂如癡如醉。


LuLu色誘
能夠令余文樂甘心被放飛機4次,LuLu當然久唔久有俾余文樂甜頭。


余文樂食足4日檸檬,依然再接再厲,獵食心態可見一斑。


硬闖香閨
余文樂至少試過四次,忽然到女方屋企樓下,話要上去找LuLu,卻遭女方拒絕。


余文樂話唔識自己,LuLu愈諗愈唔甘心,在記者連番追問之下,LuLu終於忍唔住爆大鑊。


食雪糕降火戲內戲外慾火上升的余文樂,請埋導演鄭保瑞及其他工作人員齊齊陪佢食雪糕降火。


同余文樂飾演情侶嘅大S,等埋位時,寧可同導演匿埋一邊吹水嘆冷氣都唔敢埋樂仔身邊。


上星期五(15日)Ceci與LuLu在一個開幕活動同場,但二人當對方透明,昔日姊妹情不再。


LuLu同Ceci在場內 VIP區碰面,Ceci(左)即刻拉住好友吹水,避免與LuLu眼神接觸。


在Ceci的facebook,上載了不少Ceci和正印男友Kitt的親密照。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()