喪隊3啤

Mark跟女友的友人明顯不相識,消夜初段,他只顧喪隊啤酒,少有傾談。三杯到肚,Mark才開始提及欣宜。
娛聞樂 早前,鄭欣宜與長跑好手Mark Ryan五年情玩完。分手不久,欣宜火速搭上大隻韓模崔豪晉(Jin),煙韌到出面。
據知眼火爆的Mark不甘示弱,近日頻頻帶竹升新女友見親朋戚友,擺明向欣宜示威。唔單止咁,上周二(12日)晚,本刊目擊Mark與新女友到尖沙嘴食消夜。隊了3杯大啤後,Mark開始酒後吐真言,記者親耳聽到他向友人笑欣宜「so fat」,更數落視欣宜如半邊女的前經理人陳淑芬「horrible(恐怖)」。
如此完唱,態度認真唔要得。


欣宜自從今年4月高調戀上六呎高大隻靚仔韓模崔豪晉,更不避嫌帶男方返自己香閨,而舊愛Mark則局住搬離昔日與欣宜同住的西半山嘉和苑愛巢,一支公遷往砵蘭街舊樓。
據知Mark對於欣宜比他先有新戀情一直心有不甘,經常whatsapp欣宜慰問,其實借故探聽對方感情發展。據Mark友人透露,5月初他在友人敍會中認識了竹升妹並火速撻着,自此經常帶新女友介紹給親友認識,乘機向欣宜示威。

 

新女代唧暗瘡
上周二(12日)晚十一時許,記者發現Mark陪新女友,與數名相信是其女友的友人在尖沙嘴「乾杯」日式串燒店消夜。可能太夜關係,Mark甚少吃東西,反而專注隊啤。起初他少有跟同枱友人傾談,只顧與打扮性感的女友卿卿我我。女方不時𠌥低身請阿Mark食波餅,又以「honey」稱呼男友。但最噁心的,是女方竟當眾替honey唧去額頭暗瘡,Mark卻十分受落。隊了3杯啤酒後,Mark開始放下戒心,主動跟新相識的友人閒聊。記者親耳聽到他們部分對話,Mark言詞間企圖否認跟舊愛欣宜的一段情,更直踩對方肥,認真冇品。 友人A:Have you dated Joyce before ?(你同欣宜之前真係拍過拖?) Mark:……I treat her like my little sister!(我當佢細妹咋!) 友人B:Can you talk about her ? (講吓佢吖!) Mark:Oh!She's so fat…haha… but she is brave and eager to improve herself.(佢好肥……哈哈……但係佢好勇敢同上進。)She has a horrible manager. We're wrong if we stay together. (佢有個好恐怖嘅經理人,我哋一齊好似係錯事咁。)

 

陳太:一定企欣宜嗰邊
眾所周知肥姐沈殿霞生前好友、張學友經理人陳淑芬,在肥姐離世後,一直視欣宜如半邊女。欣宜簽約星煥唱片,陳太便是介紹人,在此之前亦不收分毫替欣宜接工作,Mark口中所指的「horrible manager」,矛頭直指陳太棒打鴛鴦。對此指控,上周五(15日)陳太出席太極演唱會記招時硬撐說:「我唔覺得佢矛頭指我喎!邊啲人講乜做乜根本唔使理會。(分手)成件事我冇過問亦冇參與,我睇報紙先知。」當記者複述Mark笑欣宜肥,陳淑芬反應最大:「嫌佢肥?唔係嘛!咁我一定企Joyce嗰邊啦!只要佢開心我一定支持佢!(欣宜同Mark仲有冇見面?)聯絡都少,更何況見面。(覺得欣宜嘅韓籍男友如何?)我又唔覺得佢哋拍拖喎,朋友啫!」事後記者多次聯絡欣宜,惟截稿前仍未獲回覆。

欣宜原諒韓模男友
今年4月,欣宜被揭與31歲的六呎韓模Jin撐枱腳後,不時被影到甜到漏拍拖,即使上月尾Jin被本刊拍下與味之天使「柑桔」雨中漫步兼攬到實,但事後欣宜都戀愛至上,原諒男友。自此與男友愛得更高調,本月初二人竟在人多的港鐵車廂不避嫌纏綿,之後更齊齊返回欣宜的西半山香閨。早前Jin更公開表示唔覺得欣宜身形肥,睇嚟欣宜揀Jin係正確選擇。 ####


你喺人哋面前話我肥,好hurt囉!(設計對白)


欣宜與Mark熱戀時,有如糖黐豆,想不到分手後,男友在外人面前彈欣宜肥。


欣宜其實都有瘦過,03至10年間修身堂幫她減肥,由220磅減至130磅,惟近年又翻脹不少。


當眾唧瘡 Mark雖然與新歡只拍拖個多月,但竹升妹性格open,當眾幫男友唧暗瘡,核突當情趣。


肉緊啜爆吃至中段,Mark等人轉到室外吸煙區,記者再無法聽到Mark有否再彈欣宜。只見他卻不時做鬼臉討好新女友,情到濃時更肉緊啜爆對方額頭。


上周五(15日),陳淑芬得知Mark嫌欣宜肥時,反應甚大,表示一定撐欣宜。


秋官對欣宜十分緊張,知道愛女與Mark分手,即表示:「分手當然有少少可惜,但無論點我都支持你。」上月30日,秋官更專登陪欣宜慶祝25歲生日。


搭上韓仔Jin後,欣宜的身形更一發不可收拾地脹爆,拍拖大過天。《蘋果日報》圖片


與欣宜拍拖期間,Jin卻偷偷約會味之天使「柑桔」,原來靚仔都係無本心,他好彩得欣宜原諒。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()