先擺酒後註冊呂慧儀與 Dickson下周二先擺酒,註冊儀式會稍後在歐洲補辦。

「長腳蟹」呂慧儀將於下周二( 13日),與拍拖 10年的前港男黃文迪( Dickson)拉埋天窗,在會展新翼筵開 30席,夠晒排場。
結婚消息公開後,呂慧儀被指下嫁窮港男,但據知呢次搞結婚,由旅行影結婚相、女家禮金、專人設計婚紗,以及酒席等逾百萬花費,全程都係由 Dickson拍心口搞掂。長腳蟹一個仙都唔使出,難怪她忍唔住晒命:「到時我帶個人帶個手袋就嫁得, 着咩婚紗都唔使我煩。」

呂慧儀近年與曾志偉、黃秋生先後傳緋聞,不過真命天子始終是拍拖 10年的落選港男黃文迪( Dickson)。



我老公唔係窮港男!(真實對白)向來走性感路線的呂慧儀,做人老婆後唔知會唔會從良收胸呢?

Dickson是 08年落選港男,當年他爆肌成為大熱,不過最後名落孫山。

泰國小島婚照

 



早前呂慧儀突然在微博自爆婚訊,呢張靚相喜帖雖然設計簡單,但好有 feel。

呂慧儀與 Dickson都係模特兒出身,影婚紗相擺 chok樣當然毫無難度。

雖然在毫不知情之下影婚紗照,但呂慧儀都非常投入,靚人靚景,效果令她非常滿意。

心形鵝肝求婚

三個月前黃文迪帶呂慧儀去泰國小島旅行,以「留念」作藉口,軟硬兼施女友即場拍婚紗照。回港後 Dickson再出動鮮花、鑽戒及單膝跪地,同場自製心形鵝肝及牛扒,向長腳蟹求婚。
求婚後 Dickson即 着手籌備婚禮,他只問了呂慧儀「需要甚麼形式的婚禮?」,呂只簡短地答了「自然」兩個字,便再沒有參與籌備的工作。近日呂慧儀一劇接一劇, Dickson除了落手落腳搞結婚外,還負責所有開支。男方知女友怕煩,婚禮將不會鋪張,只安排在會展新翼展覽廳筵開 30席大宴親朋,註冊儀式將會稍後在歐洲補做,之後再去馬爾代夫度蜜月。
據知, Dickson找了一間婚禮統籌公司協助辦婚禮的瑣碎事,但禮金一事他就非常緊張。知情人士透露:「 Dickson知蟹仔(呂的暱稱)好錫屋企人, Dickson愛屋及烏,每個禮拜都陪佢媽咪飲茶,過時過節就送禮,行外母政策,所以蟹仔媽咪好早已經接受呢個女婿。 Dickson思想傳統,佢知蟹仔呢排忙,竟然自己殺上準岳母屋企傾禮金,仲話擺酒時女家人情全歸女家,誠意十足。」

呂慧儀下周二(13日)出嫁,多年好友徐淑敏及沈卓盈因工作未能做陪嫁姊妹,仍不忘送上祝福。



唔知幾時輪到我呢?真實對白

人情一定唔會少。真實對白


Dickson表示最近忙於籌備婚禮,花百萬結婚事小,最緊要給女友留下難忘回憶。

粗略估計,拍婚照、酒席、搵婚宴統籌公司、禮金及度蜜月等,已動用 Dickson逾百萬儲備金,呂慧儀則一毫子也不用花。
「蟹黃戀」拍拖 10年,呂慧儀的事業發展一直比男友理想,故外界一致認為女尊男卑。但其實 Dickson甚有上進心,參選港男只是玩票性質,早年他已經考獲健身教練牌。現在是全職私人教練,每小時收 2千,加上他當了 model多年,目前是 Elite模特兒的他,不時接拍廣告和商場騷,多年來搵落唔少。而兩人現時同居的屯門海翠花園,更是 Dickson的物業。

呂慧儀:老公唔係窮港男

對於男友的誠意,呂慧儀在電話中甜到漏回應:「我連件婚紗係點都未知,真係 Dickson安排晒,我冇出過錢同力,嘻嘻……我老公並唔係窮港男,佢叫我帶個手袋就行得。」而 Dickson本周二亦肉麻表示:「我愛佢就乜都值得,幾錢都值,唔好下下講錢,我只想俾個驚喜佢,令佢開心。」

百萬婚禮

泰國小島拍婚照約$50,000
求婚+結婚戒指約$80,000
婚禮統籌公司費用
(包婚紗及印帖等)約$80,000
禮金約$280,000
酒席約$12,888 x 30(席)
歐洲、馬爾代夫
度蜜月約$160,000
總花費:約 104萬

Dickson搵錢有方

Dickson08年參選港男大熱倒灶後簽無綫,兩年後離巢,轉任全職私人健身教練及營養師。此外他更是 Elite旗下模特兒,拍廣告收約五至八萬,商業活動收兩萬、雜誌拍攝每小時收$1,000至$1,500,收入絕不比女友呂慧儀少。



Belle脫毛廣告約$60,000

Spy Henry Lau服裝廣告約$40,000

《高達模型展》情侶檔活動約$20,000

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()