陳奕迅寸倒奶 Kary腦充血

陳奕迅( Eason)、黃貫中( Paul)以及吳雨霏( Kary)前晚一同演出新城音樂會,其中 Kary以谷胸熱褲上陣,她當眾大讚 Eason「 un」得,惹來台下陣陣淫笑。 Kary更使出一招倒掛倒奶搶鏡,卻被 Eason取笑腦充血。

前晚陳奕迅、黃貫中、吳雨霏和樂隊 The Postman一同在亞洲國際博覽館演出新城音樂會,全晚以 rock歌為主,打頭陣出場的 Kary穿上貼身谷胸裝和長裙出現,唱完幾首歌後除去長裙,以熱褲 look表演連場勁舞,她使出一招倒掛倒奶搶鏡。 Paul出場獨唱後,再與 Kary合唱, Paul笑言:「我頭先喺後台見佢除條長裙時真係流鼻血。」 Kary指 Paul戴着黑超,何故睇得如此清楚? Paul搞笑說:「我呢副超係 X光。」

放大圖片
陳奕迅笑言要拜見偶像黃貫中(右)。

陳奕迅笑言要拜見偶像黃貫中(右)。

放大圖片
陳奕迅反晒眼話冇吳雨霏。

陳奕迅反晒眼話冇吳雨霏。

女致甩嘴 放大圖片
吳雨霏使出一招倒掛倒奶,全場叫囂。

吳雨霏使出一招倒掛倒奶,全場叫囂。

Paul和 Eason玩 crossover, Eason唱出 Paul的一曲《無得比》,而 Paul則唱 Eason的《與我常在》, Eason表示:「可以同阿 Paul合作,我好似粉絲咁可以同偶像合唱。」說畢他更跪拜 Paul。Eason彈結他跟彈鋼琴的 Kary合唱, Kary索性除去 4吋高踭鞋向 Eason說:「你好似好 un得喎?」觀眾即傳來陣陣淫笑, Kary即說:「我係咪講錯嘢?」 Eason未有回答只顧望着 Kary的透視裙。最後兩人合唱《講男講女》, Eason不慎甩嘴。接受訪問時,問到 Eason是否顧着望 Kary的透視裙?他笑言:「我乜都望唔到,只係望到靚嘢,我有乜嘢未見過,我望 Kary只望到一樣嘢。」 Kary表示:「係咪講我個鼻呀?」提到倒掛倒奶, Kary指之前曾表演過, Eason插嘴謂:「我只係見佢腦充血咋。」有傳日前朱茵暗示將跟 Paul結婚, Paul聞言說:「今晚唔講呢啲,唔想搶去焦點。」採訪:馬建華攝影:葉君海


吳雨霏穿貼身谷胸衫大騷事業線。

 

Kary踢爆Eason好Un得

吳雨霏前晚與陳奕迅及黃貫中等開騷,她以低胸裝及熱褲忘我演出,性感狂野獲兩拍檔激讚:「睇到慶合合!」她又爆陳奕迅「好Un得」。

陳奕迅(Eason)前晚與吳雨霏(Kary)、黃貫中(Paul)及樂隊The Postman於亞洲博覽館舉行音樂會,全場爆滿。Kary穿上閃爆低胸裝打頭陣,其後更脫掉長裙,以熱褲配穿窿絲襪勁歌熱舞,不時跪低「擘髀」Fing頭兼掩下體,又被「Y」字倒吊獻唱,極盡狂野!但可惜臀位略肥。

吊到腦充血

Eason其後上台即反白眼說:「我頭先睇到好o架!依家睇唔到嘢!」當他呆望Kary時,卻被對方反鬧:「你望咩呀!」期間,Kary讚Eason「好Un得」,他即「吹神」上身自爆有32分之1黑人及蒙古血統,故很有節奏感,笑爆全場!Paul出場時也忍不住說:「流晒鼻血!好想再睇!」合唱時,Kary再次忘我地跪在Paul面前高歌,氣氛熱爆。

Eason事後自嘲不時唱錯歌詞:「我睇住提歌詞機都唱錯,都唔知邊個發明!」Kary則承認倒吊動作令她腦充血。此外,問到是否與女友朱茵快將結婚?Paul笑言不要談如此「岩重(嚴重)」的事。

音樂組

Kary身穿低胸裝及穿窿絲襪勁歌熱舞,睇到拍檔流鼻血!

Kary倒吊獻唱,直言吊到腦充血。

Kary與Eason邊彈邊Jam歌,帶動全場氣氛。

 

Paul(右起)與Eason合唱High爆。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()