陳冠希( Edison)的二家姐陳見飛( Tricia)今年初承認有新戀情,但將戀情低調處理,昨日她出席護膚活動時,自爆計劃明年夏天披嫁衣,大家姐 Olivia當伴娘, Edison會否當伴郎陪她出嫁則尚未知。

陳見飛、羅霖、郭錦恩、余安安、溫碧霞、馬詩慧、陳淑蘭和吳婉芳等,昨日在中環出席 Jurlique Purely White午宴。曾經愛蒲、經歷多次情傷的 Tricia終於修成正果,她接受訪問時透露明年夏天與現時拍拖年半、任職投資界的男友拉埋天窗。Tricia說:「實質日子仲未訂,男友仲未求婚,我成家人都好鍾意佢,男友已係一家人,我已經諗緊婚禮會係點,結婚戒指男友叫我自己揀,我已經睇緊,會搵本地設計師設計婚紗,我支持本地設計師。」

放大圖片
今次戀情陳見飛保持低調,只肯透露男友(右)是做投資界。<br/>《忽然 1周》圖片

今次戀情陳見飛保持低調,只肯透露男友(右)是做投資界。《忽然 1周》圖片

放大圖片
羅霖為了籌備慈善晚會而頭痛。

羅霖為了籌備慈善晚會而頭痛。

韓君婷做姊妹

胞弟 Edison可會做伴郎? Tricia說:「都要睇男友揀唔揀佢,不過我家姐就會做伴娘,到時仲有 12個姊妹團,韓君婷、戴妮婷會係姊妹之一。」待嫁的 Tricia明顯發福不少,問可會為結婚而減肥?她說:「會呀,都驚,因為近期肥咗好多,我希望出年夏天結婚,我今年 33歲,年紀都唔細而且爸爸好想抱孫,希望明年冬天或冬天有 BB,最好係生獅子座或處女座嘅 BB,生一個已經好開心。」

放大圖片
余安安(左)與馬詩慧一起出席美容活動。

余安安(左)與馬詩慧一起出席美容活動。

放大圖片
溫碧霞偷閒捧場,她主演的電影《酒徒》將參加韓國釜山及加拿大電影節。

溫碧霞偷閒捧場,她主演的電影《酒徒》將參加韓國釜山及加拿大電影節。

羅霖懶理李妮

此外,羅霖透露為籌備今天的仁美清敍晚宴而頭痛,她說:「從未如此忙過,打好多電話,食咗好多止痛藥,不過有過億元嘅珠寶贊助。」有傳李妮因嫌會內透明度不高而退會,羅霖說:「我哋有跟足程序,融合大家意見。」羅霖表示自己是基督徒,不會怒,指聖經說「不可含怒到日落」。採訪: R. Au Yeung攝影: Edward Chou


陳見飛為了讓父親快點抱孫,表示明年婚後會立即造人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()