北望神州 進軍日本林保怡寸無綫「好細㗎咋」

無綫台慶月是非多,本報日前獨家披露,林保怡未能憑他擔正的《九江十二坊》角逐視帝。林保怡昨日表示無所謂,更無暇接拍無誠意邀請他出演的《金枝慾孽 2》,並猛寸無綫不是獨大、惡晒,又說「世界好大,將軍澳好細㗎咋!」而保怡北望神州之外,更會進軍日本。


其他娛樂名人影片

林保怡昨日在銅鑼灣出席雜誌活動,提到無緣爭視帝,他即暗寸無綫:「一早就唔好擺我入去啦,畀我都係咁做,人不為己!其實冇所謂,唔會唔開心。我企得出嚟,要多謝 TVB,希望有更多同事可以企出嚟。」

放大圖片
林保怡未能憑《九江十二坊》角逐視帝。 劇照

林保怡未能憑《九江十二坊》角逐視帝。 劇照

放大圖片
有指馬德鐘將離開無綫,因此無緣憑《洪武三十二》爭視帝。

有指馬德鐘將離開無綫,因此無緣憑《洪武三十二》爭視帝。

唔恨接拍《金枝 2》 放大圖片
近日在微博呻拍劇辛苦的陳敏之,昨在活動中大騷長腿。

近日在微博呻拍劇辛苦的陳敏之,昨在活動中大騷長腿。

有指保怡會接拍無綫的《金枝慾孽 2》,但他踢爆 TVB從無人聯絡他:「冇人搵過我傾,只係當時樂小姐(樂易玲)提過一句,之後冇人跟進。」問保怡如 TVB現斟他拍,可會考慮?他即說:「唔好意思,冇時間!太遲喇!我工作排到明年。」保怡又指無其他無綫劇集找他開工:「我諗佢哋唔會搵我,唔好再講無綫喇,講番我自己。」之後保怡再暗寸 TVB不是大晒:「世界好大,你睇地圖,香港有幾大?其實將軍澳好細㗎咋!」他指現有多部內地劇洽談中,稍後更會乘着日本富士電視台播他的劇,努力學日文,進軍日本市場。

超儀爭做邦女呻慘

同場的何超儀早前有份面試演邦女郎,和舒淇、湯唯角逐,對此超儀說:「又話荷李活電影打入中國,點解好似選宮女?香港導演唔會咁選角,好無奈,好似見工。」另外,陳敏之昨到中環的藍牙耳機產品發佈會任嘉賓,敏之日前在微博說拍無綫劇《東西宮略》欠休息,並感壓力快爆煲,問她是否向無綫申訴?她說:「只係寫篇文章宣洩,唔係投訴。我身體唔好,每日拍十幾個鐘,扣埋化妝同車程,冇乜時間休息,比較辛苦,覺得好大壓力。」原先與敏之同場的馬德鐘因腸胃炎缺席,敏之說會問候他。對於盛傳將離開無綫的馬德鐘與今屆視帝無緣,敏之說不太清楚事件。採訪、攝影:譚倩宜、張俊銘


昨日受訪時,林保怡勁寸無綫不是獨大,並預計無綫不會找他拍劇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()