訂 iPhone 4S扣數 官網無紀錄

【記者盧勁業報道】近日全城瘋購 iPhone 4S,未知是否因購買人數過多,令蘋果電腦系統無法負荷而出現問題。有 iPhone迷向本報反映,在蘋果網站成功訂機,信用卡亦已過數,惟蘋果網站卻沒顯示訂機紀錄,有人聯絡蘋果客戶服務部要求「回水」,卻被惡言相向,職員回應「幫你唔到」,求助無門。

致電查詢被 cut線

在正常情況下,消費者在蘋果網站購買手機後,定單會出現在官網中,消費者可登入其 iTune賬戶查看定單及付運狀況,蘋果約兩至三星期就會送貨。蘋果迷蔡先生上周五在蘋果網站訂購了四部 64GB iPhone 4S,總數 3,031.59美元,即時輸入信用卡資料付款,之後手機收到恒生銀行短訊,通知他信用卡已被扣數:「我以為已經成功訂咗,點知過幾日再 login入蘋果網站查訂機狀況,竟然發現冇紀錄。」蔡先生大驚,致電蘋果熱線查詢卻換來一肚氣,他憤怒地說:「條線聽落似係駁咗番大陸嘅客戶服務主任度,一個好重內地口音嘅職員聽電話,好唔耐煩,問極都話唔清楚冇 record,最後仲 cut我線,我家錢又畀咗,機就唔知有冇,又唔知可以去邊度投訴,真係好嬲!」另一蘋果迷趙先生則指,他購買兩部 64GB iPhone 4S供女朋友及自用,「訂嗰陣有埋定單編號,我仲可以 print到 order,中銀都發短訊話扣咗我約 13,000蚊港幣,但之後打去蘋果熱線問,職員竟然話我訂購唔成功,好唔合理。」記者發現,網上各大討論區均有網民留言反映類似情況,有網民指已被過數但沒收到蘋果的確認電郵,有人擔心貨款「凍過水」,又指去年 iPhone 4開賣時也曾出現類似混亂情況。有網民表示,蘋果曾經回覆他會向無法付運的客戶退款。本報曾經就事件聯絡蘋果公司,惟至截稿仍然未獲蘋果公司回覆。


趙先生在蘋果網站訂購 iPhone 4S後,收到銀行短訊通知已被扣數。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()