新婚急復出 搵定奶粉錢37歲郭羨妮生仔唔遲得

新婚一個月的郭羨妮,昨日帶住幸福和快樂返港出席護膚品牌活動掘金。朱太郭羨妮表示不會定居內地,繼續香港、內地兩邊走搵真銀,同時不忘造人大計,恨生仔恨到不得了, 37歲的她笑說:「呢個都好緊要,唔可以遲㗎!」


其他娛樂名人影片

郭羨妮返內地賺人仔,還賺了一個老公,她形容婚後感覺穩定,又成熟了不少,這段時間覺得很開心,是一生中最幸福的時候, 37歲的郭羨妮急於結婚,一定是趕生仔,昨日她在金鐘出席瑞士護膚品牌活動時說:「努力緊,不過我哋兩個都忙,大家都要開工,我就好少探佢班,我唔想周圍走,不過佢會嚟搵我,家一切順其自然,我都知造人大計緊要,係唔可以遲!」

放大圖片
郭羨妮和老公朱少杰早前在關島結婚後各有各忙,暫時未有機會造人。 資料圖片

郭羨妮和老公朱少杰早前在關島結婚後各有各忙,暫時未有機會造人。 資料圖片

放大圖片
余思敏昨日踢爆老公鄭中基(小圖)在內地拍戲時,常致電關心囡囡情況。

余思敏昨日踢爆老公鄭中基(小圖)在內地拍戲時,常致電關心囡囡情況。

郭羨妮唔補請飲

問郭羨妮會否在港補擺喜酒?她說:「我怕煩都唔會搞,不過會一齊見吓朋友。」提到郭羨妮公開表明自己明年才結婚,欺騙了全世界,有沒有朋友向她投訴?她說:「冇呀,佢哋知我好低調,都送上祝福,我結婚前一日都拍緊戲,第二日先飛關島,就好似拍咗場結婚戲咁,係好秘密咁進行。」另外,新任媽咪余思敏( Sammie)昨日於銅鑼灣為有線楊天命節目任嘉賓,她表示都會請教師傅詢問老公鄭中基及囡囡的健康,她說:「咁身體健康順利好緊要,佢要賺奶粉錢嘛。」

鄭中基想追多個

Sammie表示老公目前於內地拍戲,非常掛念囡囡,她說:「佢好掛住個女,我日日不斷 send相畀佢睇,佢都會打返嚟問飲咗奶未同瞓咗未。」Sammie表示亦與老公商量過再追多個,她坦言:「都會㗎,不過家唞吓先,佢都想追,不過就唔趕囉,佢話仔女都冇所謂,最緊要健康聽話。」 Sammie更抱怨囡囡對老公比對自己好,皆因她每次抱囡囡便喊。採訪、攝影:楊潔雯、王崇穎


新婚不久的郭羨妮返港出席活動,成為人妻的她更加艷光四射。

郭羨妮趕造人:唔可以遲疑!

早前榮升幸福少奶奶的郭羨妮(Sonija),昨日首度返港出席活動,工作密麻麻的她揚言,沒影響與老公朱少杰的造人大計:「造人要緊,唔可以遲疑!」

前港姐冠軍Sonija早前與內地武指朱少杰在關島「秘婚」,昨日首度返港出席護膚品活動,淺露「峰」芒吸金!剛在上海拍畢內地劇《民國恩仇錄》的她透露,老公同於當地拍攝另一劇集,故未有同行,又冧爆說:「我少去探佢班,反而佢成日嚟!(老公掛住你多啲?)係呀!」

被叫朱太好開心

問到工作繁重有否影響造人大計?她笑說:「依家努力中。(不設防?)大家明啦!(如果懷孕點安排工作?)順其自然啦!不過造人要緊,唔可以遲疑!」更揚言目前是人生中最開心的時刻:「婚後個人穩定同成熟咗,有人叫我朱太好開心!(今年要派利是!)係呀!終於有得派利是,哈哈!」

此外,Sonija表示與無綫尚有數年合約,但暫未獲安排拍劇:「公司好配合我,冇嘢做畀我留喺內地。多謝公司幫我接內地劇,我先識到我老公。」曾揚言明年才出嫁的她,強調並非刻意「瞞婚」,只是為低調:「唔想似做騷。當時我哋喺拍劇空檔飛去關島結婚,結完又即刻返去拍劇,好似拍咗場結婚戲咁!(朋友有冇投訴?)冇喎!我會補番食飯,但唔會大搞。」

影視組

提起被稱呼為「朱太」,Sonija的笑容甜到漏!

Sonija與老闆娘兼前無綫藝員簡佩筠不時咬耳仔。

 

新婚 郭羨妮 等 老公 送上門 造人 新婚 急 復出 搵定 奶粉錢 37歲 郭羨妮 生仔 唔遲得

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()