人靚好辦事,是真的。
一聽說拍的是 Janice Man,高級時裝高級咖啡店二話不說借出服裝和場地。8 {, _. I8 w8 D: X
人到了,也不負眾望,穿甚麼都好看,甫士怎麼擺都上鏡,站在哪兒拍出來都美。
雖說是一早成名、天王黎明旗下的紅牌模 art, Janice Man一點氣燄都沒有,拍攝全程一直很聽話很合作,但又不失主見很有禮貌的提出建議:「第三套衫試吓恤衫西褲好唔好?呢隻牌子好多選擇…頭,不如紮條低馬尾啦……低馬尾開始喺 fashion show出現啦!」" U( U2 L, I2 d% E/ ]


12月剛過了 22歲生日的 Janice Man,說話不停夾雜着「 Right?」、「 That's it!」的英文助語詞,加入 Amusic一年多,果然是跟老闆娘樂基兒、鬼妹仔衛蘭相處得多,長了見識、談吐西化,正如老闆黎明所願,成功洗掉了 MK味。
14歲出道, 18歲就與好姊妹 Angelababy締造 o靚模文化、一躍成為 o靚模始祖。
一代女神,中文名文詠珊,初出道時沉迷金毛假大眼的東洋打扮,公然哈日自稱是「日本珊珊」,如今搖身一變成為模 art, JM不停說,要感激伯樂黎明,讓她愈飛愈高、愈看愈遠。
出路
`* R+ Y) ~* Q
家住荃灣,中學在紡織學會美國商會胡漢輝中學畢業的 JM,中五會考僅得兩分。被傳媒問起讀書成績欠佳時, JM坦白承認,說人人特長都不同。
是的,從小長得眼大面尖的 JM,中學時代專長是扮靚, 14歲已經被星探發掘加入鄒世龍的模特兒公司 Starz People, 15歲一脫牙套已經工作不斷有錢剩俾家用,注定吃這行飯。
我細細個就鍾意影相、鍾意 posing,冇乜目標冇乜大計,係鍾意 art、鍾意 DIY,希望有朝一日自己開間鋪頭仔。唔係我揀呢一行,係呢一行揀咗我。
我中四一除牙套,工作已經不斷。每日朝早 6點半起身返學,執齊替換嘅衫、鞋同打底衫褲,仲有大大個書包,一袋二袋咁放學一個人由荃灣搭地鐵落柴灣影相。影四五個鐘,影到天黑又再一個人搭地鐵返屋企,食埋媽咪留俾我嘅飯菜,上床瞓覺第二朝再返學。

去年明攻影壇的 JM,繼與李治廷、衛蘭主演的《為你鍾情》,今年 4月還有與黃秋生合拍的《報應》和甘國亮導演的《熱愛島》上畫。

加入 Amusic後, Janice Man常孖住老闆娘樂基兒出席活動,被指 168cm身高靠樂基兒才能走上世界品牌天橋。

工作不停,錢又易賺,我都係冇乜安全感。我好信星座,山羊座嘅人就係咁,好踏實、一定要望清楚前景,否則極度冇安全感。
其實我大可以好似好多 model一樣,繼續影吓靚相、拍吓廣告,十年八年後搵個人嫁咗佢, right?
我唔知 Leon點解會睇好我,但我好開心 09年同舊公司滿約時揀咗呢間公司。4 t. @" f3 j* J" K4 a
Leon俾我睇到呢個世界有幾大,仲有幾多嘢可以去做、去學。3 |3 b. ~& A: e5 j, y4 l* y. x- v4 `
講真,十九歲嗰年,我 plan過兩三年內結婚生仔,驚死自己三十幾歲人老珠黃至嫁得出,鶽家見識多咗,大把女明星三十幾歲一樣咁靚,使乜擔心?點解要埋沒自己?* N4 J6 q3 ?  C" N5 F/ l9 i
6 V) D: q9 r. J; y* e
人愈大,朋友愈少,我明白呢個係成長嘅一部分。2 F1 I+ q* d4 [1 N& ^, [

身高、外形連打扮都一致, JM曾經與 Angelababy形影不離,成名後常被比較,此情不再。' Q  j- ^  `1 ~* m) n

成名- \- @/ [# O+ y1 m7 Z# _! R
與入行一樣, JM說成名、登上娛樂版,一樣不是自己的選擇。: T, Q. u: Z% X+ X2 v, {/ m
07年, JM與好姊妹 Angelababy(楊穎)取代日模成為時裝品牌 2%代言人,突然備受傳媒追捧,衍生新名詞「 o靚模」,被捧成宅男女神,還走進大銀幕主演電影。 JM說成名令她得到的多,失去的更多,其中之一,是好姊妹的友誼變成過去式。$ [: p& Z. l+ G  H+ u
做名人唔係我嘅原意同選擇,啱啱成名嘅日子,我至今都覺得係最難捱嘅一段經歷。講緊係每日無論去邊,都有唔同報紙雜誌跟,不斷有新聞出、仲要冇一則係好。
我曾經好傻,每一篇報道都有能耐搞到我喊,擔心死啦,咁樣一寫,人哋點睇我,叫我第時出嚟點做嘢喎……
我唔係大家想像中咁享受被關注,反而覺得好 lonely、好 sad,連想去海洋公園玩,朋友都選擇唔預我,費事被我累到冇得玩。
連昔日嘅孖公仔好朋友, Angelababy,好 honest咁講,感情不再。傳媒0 k1 f. T7 _: X
吓吓比較我哋,第一、二、三次唔當一回事,到第四次,點都有少少唔開心。0 u* ]+ c6 c- R6 |
玻璃跌落地下,就算唔係第一時間碎,點都會花、遲早有一日會爛。
我哋唔係仇人,但大家條路愈行愈遠、傷害愈多,自我保護就自然愈嚟愈強,細個嘅感情點都搵唔番。+ _: k/ W$ ~; n. ]
人愈大,朋友愈少,我明白呢個係成長嘅一部分。
所以我鶽家更加珍惜朋友,更加保護朋友。隨便約個朋友,都話係緋聞男友,緋聞一出咁就入咗我 profile,咁就跟一世,從今以後一有事發生就會 link up到人哋……我食得鹹魚抵得渴,但唔可以連累朋友一世,呢啲咪成名代價囉。
5 r; R# R: \, D  |
男友李冠峰家境不俗,自己從事日本服裝生意,與 JM拍拖七年感情穩定。7 h1 a* P6 z$ p2 N8 w

與男友李冠峰近日突然低調,甚至傳出分手,有指是 JM在公司壓力下假分手# l' ]4 a5 _. U3 C6 u9 X' l$ G) h/ o& u
/ S3 x' ~: l0 o
長情
想當年常常被拍到與圈外男友阿峰,孖住 Angelababy及男朋友陳偉霆兩對小情侶約會, Janice Man如今小心保護男友, Angelababy亦早就此情不再,男朋友換上內地一線小生黃曉明。被當紅男友帶挈, Angelababy在國內知名度大增,微博粉絲高達 200多萬, Janice Man身邊倒依舊是開店賣水貨的阿峰,粉絲未過 30萬大關。9 t9 C2 q, |  Q* g- s. D9 g$ s
兩姊妹果然愈走愈遠。9 n4 @1 p4 i# g7 r' w% R6 k( s- r8 B- ^
係 o架,我的確好長情,報道硬係鍾意攞我哋嘅男朋友比較,絕對唔會帶俾我哋困擾,反而成日攞嚟笑,兩個人之間又多個話題。
我唔覺得男朋友差過人,佢有佢嘅事業,我有我忙碌,我好替佢開心。# \" B& @# [& Z1 d8 q
我係一個演員,由拍第一套戲開始,就愛上拍戲。+ x- Z) ^) k: C8 J# h3 X. H
你諗吓,由一個為愛影相嘅妹妹仔,到有咁多機會同我細個好鍾意嘅. z0 E4 T, {& j" C/ C
演員同場做戲,呢啲機會簡直係發夢一樣咁難得!
公司冇叫我低調,係我自己覺得都咁耐,唔需要吓吓提住感情事啫。, u9 \/ L; d+ p% I4 j1 ^
我都問過 Leon,有啲問題到底應該點應對,記者至叫答得好,佢冇直接答我呢個問題,但佢令我明白我哋唔使受制於傳媒,俾佢哋想要嘅答案,佢唔係金句王,佢係有自己一套啫!% K+ V9 F4 q) q/ o) {8 d
我講嘢唔叻、我仲細個,我係成日講嘢出事,但邊個話講嘢叻就一定
得人鍾意喎!我無謂為咗迎合觀眾,扭曲自己個性, right?0 ~( B+ j" X% ]- ~* F5 O
3 t3 l! w8 j! I, b4 L) Z! j
網上流傳不少 JM中學年代舊照,被指有整容嫌疑, JM:「得啖笑,我個樣係媽咪生成咁。」
0 k4 t; n. G. }' n/ \* a
中學會考 2分,又被公開食煙粗口手勢校服相(左), JM說一時貪玩,中學年代不是壞學生。7 e6 l0 ]  b0 t; d1 c" ~
' U6 x! u9 x9 ~4 s) r2 m# b
我係成日講嘢出事,但邊個話講嘢叻就一定得人鍾意喎!. ]9 ^9 @9 X( A+ G. s$ p6 q# |( e0 N

黎明能醫公主病
宅男有人超愛 JM,也有人組起反 JM聯盟,說她崇日貪靚愛名牌,周身公主病。
JM說自己是大家姐,平時招待朋友喜歡親自光顧街市煮兩味,在父母與朋友心目中絕對不是公主。
歲時旅行被親戚扔進水裏練游水,結果童年陰影從此畏水,也因為簽了新公司,為了拍電影硬是克服了:「唔到你唔敢做,唔到你有陰影,唔做成隊 crew等住唔使拍,咁你話落唔落水?」. R  c. I+ W. g5 @2 x
黎明對 JM的改變,果然不少。 " s, o+ W6 c( G4 ~/ B# ~! E
! x. _, w+ B- t; E2 _! N
09年簽約黎明旗下 Amusic, JM說旗下藝人, Leon個個都錫:「係 family,好 sweet嘅公司。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()