小特搜

蛇年暖寶

2013年02月08日 ~~ 第915期 忽然1周

天氣乍暖還寒,一日溫差有成五、六度,年廿九又話跌到得十三度,認真誇張。上期媽咪姐已搜刮幾位女藝人嘅禦寒大法。今期再接再厲,由葉翠翠、朱慧敏等向大家介紹獨門兼環保嘅保暖秘技,等大家可以過一個暖笠笠嘅蛇年。

葉翠翠慳電暖風機


一到秋冬,葉翠翠必定帶住呢部手提式暖風機開工。「我返到無綫化妝間,第一時間幫呢部暖風機叉電。因為部機有貯電功能,都用到兩日一凍就向住個身起勢吹。部機跟咗我五年喇!」連電都用公司嘅,葉翠翠認真善用資源。

流動暖手器




除咗慳電暖風機外,葉翠翠仲有呢個流動暖手器,「呢部機嘅熱力好犀利,有時會少少辣到隻手㖭。」 

朱慧敏陳年泳手厚褸




朱慧敏唔用電器,於是就用最傳統嘅方法取暖——着褸。「呢件大褸有十幾年歷史,因為運動場館冷氣特別凍,所以呢件褸係職業游泳隊出賽前着嗰種大大件厚褸,可以由頭笠到落腳。啱啱紅色又有新年氣氛,着去拜年都幾好㗎!」 

梁舜燕自家毛領




80歲梁舜燕依然有心有力服務無綫,但老人家始終零舍怕凍,所以佢除咗暖包貼身之外,仲將以前買落嘅皮草嘅領拆出嚟暖頸。「天氣唔係好凍嘅話,我就只係拎條皮草領,包住條頸,唔好俾啲風入到身。」 

黃智雯家用暖被




黃智雯喺媽咪提議下,就攞咗屋企張被開工。「無綫錄影廠嘅冷氣凍到好似零下咁,媽咪知道呢個情況後,就叫我喺屋企攞張被返工。張被係大件咗啲,不過勝在可以包住我成個人。平時我都會放張被喺架車度,夜晚拍外景都唔驚。」 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()