傅嘉莉的大廳布置簡潔,沒有任何瑣碎的裝飾品。皆因這裏是兩隻貓貓包括美國長毛捲耳貓 Bebe(左)同 4歲英國短毛混蘇格蘭摺耳貓 Gebe(右)的活動範圍,細小物件很易被牠們弄破。

星悅居

傅嘉莉 神婆屋

2013年02月08日 ~~ 第915期 忽然1周

模特兒出身的傅嘉莉( Kelly),剛簽了無 綫做親生女,即有份拍攝重頭劇《衝上雲霄 II》。劇中與吳卓羲做情侶的她,近日有傳被吳生睇中,「有幸」成為其緋聞女友之一。
只得 28歲的傅嘉莉,三年前以 455萬購入太古城 678呎兩房單位自住,現時其單位已升值至 680萬。
嬌滴滴的傅嘉莉形象西化,但估唔到其家居滿布風水陣,就連在年青一輩家庭中幾乎絕迹的神壇和地主都一應俱全。「神婆」傅嘉莉表示:「我自細跟屋企人信佛,擺風水陣都係求個心安理得,亦都希望可以旺吓事業同財運囉!」

互動片段

傅嘉莉家居





拍攝新劇《衝上雲霄 II》時,傅嘉莉吳卓羲傳出緋聞,吳卓羲拍外景時更不避嫌幫女方抹汗。


在恐怖片《追兇》,傅嘉莉與影帝劉青雲有不少對手戲,令她獲益良多。

傅嘉莉打開家居大門,大廳一角的巨型神 枱和地主,比家中任何家具更搶眼,再環顧屋內的書房,原來亦布滿了風水擺設,當中有水晶山、吸財貔貅、吸水大象及鎮病星的玉石等。「我信 咗佛好多年啦,佢教 嘅人生哲理幾 啱聽。至於水晶、寶石 嗰 啲,我有朋友研究開,介紹俾我。其實擺 喺度又冇壞 嘅,都係求平安同催旺流年運。我本身信開 嘅師傅,前排叫我擺條青色龍 喺廳,話可以化戾氣,我拍劇冇時間買,惟有 print一張貼 喺牆度囉。( print有效 嘅咩?)唔知 㗎!頂住先啦!」


風水師叮囑傅嘉莉要放條青色龍在廳中化戾氣,惟因拍劇分身乏術,惟有 print張青色龍貼上牆中。


傅嘉莉的神枱上,有各種類型的佛像,仲會定時添香油,相當虔誠。


這個玉石是傅嘉莉的朋友到日本旅行後所送的手信,粉色玉石可催旺桃花。


傅嘉莉信風水,聽到朋友說貔貅可增財運,即在神枱附近放了兩隻。

和諧之家


風水擺設多籮籮,但記者身處其中,望落卻出奇地融洽。其實傅嘉莉在這間屋花了不少心思,全屋無論牆紙、地板、燈飾,以至廁所牆磚,都是由她親自揀料設計。當中她最滿意是家中的仿木膠地板。「我成日周圍飛,見到酒店 啲設計會影低做參考。至於用膠地板,係因為我拍凍,磚地板對我 嚟講太冷冰冰。至於用木紋,係因為每一塊地板 嘅條紋好 unique(獨一無二),亦都有原始美,加多張綠色地氈,好似走 咗入大自然一樣,好溫暖。而且我有養貓,佢 哋有時會甩毛,呢 啲地板較易打理。」


傅嘉莉在大廳裝了地主,她說:「以前同媽咪住嗰時,佢都有裝地主,話求個安心。所以我搬咗出嚟自己住之後都一直有裝。」


除了養貓,傅嘉莉亦養了兩隻名種龜,包括體形較大的哈米頓龜及外形的骰的印度鋸背龜,是唱歌老師所贈。由於魚缸太小,哈米頓龜不時撞到玻璃,發出嘭嘭聲,惹來貓咪的注意。


跟不少女性一樣,傅嘉莉都是鞋癡,收藏高踭鞋及 boot過百對,要兩個 8層鞋櫃先裝得晒。而她最愛的就是以下兩對 Jimmy Choo高踭鞋。



鍾情大型屋苑


傅嘉莉雖然年紀細細,但她早於 07年開始置業,今時今日已先後成為三次業主。其間除了現時所住的太古城,亦試過住沙田第一城。「大型屋苑成交多,價錢平穩,配套設施充足,太古城呢間屋仲有九成實用率,比起好多新樓,地方見使得多。就算唔用 嚟住,做長線投資都好呀。加上呢度返電視城拍劇都好方便,不過因我本身雜物多,兩房真係唔夠擺,或者遲 啲見好價我會換間大 啲嘅。」雖然傅嘉莉年紀輕輕,但投資卻很有心得。




傅嘉莉在日本工作時,迷上攝影。她在家中亦擺放了多部舊式相機,包括手中的 Polaroid sx-70 land camera。


傅嘉莉好環保,日前她開完生日會,不想浪費布置用的氣球,全帶回家放在睡房中,閒時欣賞一番。


朋友知道傅嘉莉最愛 Le Scure兔兔毛公仔,經常送給她,一儲三十多隻。可以晚晚陪她瞓,兩隻貓貓都沒有這個福份。


除了篤信佛學,傅嘉莉同樣熱愛畫畫,而且畫功不俗。


傅嘉莉的星級廁所,除有特大儲物櫃裝過百款護膚品,廁板還安裝了暖氣功能,在冬天如廁時不會感到冷冰冰。


傅嘉莉改動了睡房一角,變成衣帽間,將衫褲鞋襪大褸分門別類擺放,井然有序。


平面圖

撰文:衞潔瑩
攝影:陳偉強
錄影:湯文峯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()